Onko K Menu kahvi hyvää?
Nyt ois ollu tarjouksessa 4 pkt kympillä. En sitten ostanut kun en tiedä onko hyvää kahvia.
Kommentit (63)
Ohis, mutta: K-Menu ketsuppi on suomalaista ja todella normaalin makuista. 1 kg alle euron.
K-Menu isot kaakaotäytekeksit olivat Fourre-merkkikeksejä. Pakattu vain K-Menu-pakettiin.
Ostakaa papuja isot pakkaukset ja pakastakaa. Ottakaa tarvitsemanne määrä pakastimesta. Helppoa, halpaa ja tuoretta kahvia. Papujen "jauhin" oli varmaan jotain 60 e. Toiminut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
K-Menu kahvi on hyvän makuista ja edullista verrattuna kotimaisiin kahveihin. Jos en tietäisi kahvin merkkiä, niin ei kyllä erota juoko juhlamokkaa vai k-menua. Suosittelen!
Mitä kahvia Suomessa kasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa papuja isot pakkaukset ja pakastakaa. Ottakaa tarvitsemanne määrä pakastimesta. Helppoa, halpaa ja tuoretta kahvia. Papujen "jauhin" oli varmaan jotain 60 e. Toiminut jo vuosia.
Ups, oli tuo laite huomattavasti kalliimpi!
Mutta, eikö niitä voisi jauhaa vaikka käsimyllyllä?
Sitten et ole maistanut Xtra kahvia
Kahvista pitäisi voida nauttia. Miksi ostaa jotain K-Menua, kun Juhlista sai just tarjouksesta 3,90 hintaan. Itse suosin Löfberg Lilaa ja Nordqvistia.
Syön jouluna mitä tahansa suklaata, kunhan se on halpaa. Ja saa kympillä neljä rasiaa.
Juohan sitä kun rahat on vähissä. Yleensä ostan tarjous kahvia jos on 1Oe/3-4 pkt.
Vierailija kirjoitti:
K-Menu kahvi on hyvän makuista ja edullista verrattuna kotimaisiin kahveihin. Jos en tietäisi kahvin merkkiä, niin ei kyllä erota juoko juhlamokkaa vai k-menua. Suosittelen!
Kotimaisiin kahveihin? Tarkoitat varmaan kotimaassa paahdettuja kahveja?
Pirkka costa rica on on aikalailla sama kuin kestosuosikki juhla mokka. Itse juon pääasiassa Reykjavikia.
Vierailija kirjoitti:
kyllä tämä ana juhlamokat voittaa
onko korona vienyt makuaistin kokonaan ?
Kukkamultaan sekoitettuna hyvää kasveille.
Kahvin hinnan takia ostan K-menu kahvia kun on halpaa. Kokeilin myös xtra kahvia, oli väkevämpää.
Ihan hyvää kahvia on. Kipuraja menee 5€:ssa. Ei se kahvi muutu paremman makuiseksi kun maksat siitä kympin.
En ole tuota maistanut, mutta olen tykännyt Keskon Costa Ricasta. Hinta-laatusuhde minusta toimiva. Toki kyse makuasioista ja omat kokemukset rajoittunut paahtoasteen 4-5 versioihin.
Siitä e tiiö, mut muut tuotteet ovat kyllä.
Tämä oli kyllä yllättävän hyvä kahvi.
Vaikka olen melkein koko kahvinjuonti urani ajan juonut pelkästään tummapaahtoisia niin tulihan se aloitettua kumminkin perus juhlamokalla kun porukat ryystää pelkästään sitä.
Sanoisin että tämä yltäisi melkein siihen samalle tasolle maultaan että jos semmoiseen on tottunut niin voin suositella.
Ostan k-menu kahvia nyt kun ei ole mitään edullisia tarjouksia.
Rainbow kahvi sai hyvät pisteet testissä. Itse en juo suodatinkahvia kuin poissa kotoa. Käytän kotona Rainbow pikakahvia, tykkään sen mausta.