RIKU NIEMINEN kerjää säälipisteitä päästäkseen eduskuntaan, mitä olette mieltä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/110a5e98-464c-41df-af0e-49e51f…
Todella noloa itsestäni. Tarkasti ajoitettu tämän kertominen sopivasti ennen eduskunta vaaleihin osallistumista.
Olen aina pitänytkin Riku Niemistä kylmästi laskelmoivana ihmisenä.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää ollut myös sitä mieltä että rokottamattomilta pitää viedä ihmisoikeudet...
Mielialalääkkeet ovat kehittyneet huimasti 30 vuodessa. Masennuksesta puhutaan avoimesti ja häpeilemättä. Toista se oli 1980-luvulla.
Neil Hardwick taisi olla ensimmäisiä, jotka tuli julkisuuteen masennuksesta.
Olisiko tämä syynä jyrkkyyteen tässä rokotusasiassakin?
Siis jos ajatteli, että oikea lääkitys olisi voinut muuttaa asioiden kulkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova ja kylmä on sydän jos äidin kuolemasta kertominen on "säälipisteiden keräämistä".
Aika kova ja kylmä on se, joka käyttää äitinsä kuolemaa äänien keräämiseen.
Sinäkö äänestät ihmisiä niiden elämän perusteella? Itse annan ääneni poliittisten kantojen perusteella, eikä kiinnosta ehdokkaiden yksityiselämä lainkaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää ollut myös sitä mieltä että rokottamattomilta pitää viedä ihmisoikeudet...
Mielialalääkkeet ovat kehittyneet huimasti 30 vuodessa. Masennuksesta puhutaan avoimesti ja häpeilemättä. Toista se oli 1980-luvulla.
Neil Hardwick taisi olla ensimmäisiä, jotka tuli julkisuuteen masennuksesta.
Olisiko tämä syynä jyrkkyyteen tässä rokotusasiassakin?
Siis jos ajatteli, että oikea lääkitys olisi voinut muuttaa asioiden kulkua.
Tiedän muutaman muunkin tapauksen (keski-ikäisiä), joilta on lähtenyt lapset huostaan, kun vanhemmat eivät syöneet jostain syystä mielialalääkkeitä. Tapahtui 1980-luvulla.
Vaikuttaa laskelmoidulta pisteiden kalastelulta. Nieminen on ollut sen verran kauan jo julkisuudessa, mutta vasta nyt tuo tämän esiin, kun on ehdolla eduskuntaan. Ja on siinäkin rahan ja kapitalismin kritisoija, kun pakotti rikoksista tuomittujen isojen lääkefirmojen tuotteita täysin kritiikittä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa laskelmoidulta pisteiden kalastelulta. Nieminen on ollut sen verran kauan jo julkisuudessa, mutta vasta nyt tuo tämän esiin, kun on ehdolla eduskuntaan. Ja on siinäkin rahan ja kapitalismin kritisoija, kun pakotti rikoksista tuomittujen isojen lääkefirmojen tuotteita täysin kritiikittä.
Jos sen äidin tapauksen takia on tullut tarve hallita ja uskoa ihmisen kykyyn hallita sairauksia lääketieteen avulla? Tiedä sitten. Joskus käy niin.
Tietysti varmaan esiintyvällä taiteilijalle oli koronan takia sulku vaikeaa aikaa.
No ei todellakaan kerää. Ehkä tuossa kohtaa oli vaan sopivaa kertoa taustastaan. Miksi ihmiset kääntävät heti asiat näin. Kertoo enemmän heistä itsestään
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on nyt ihmisenä esillä ja ehdokkaana. Näyttelijällä on aina rooli päällä. Ehkä silloin ei ollut tarvetta kertoa asiasta.
Kertoiko itse oma-aloitteisesti vai kysyttiinkö häneltä perhetaustasta?
Oli kummin hyvänsä, niin ihmiset osaavat olla tunteettomia ja kyynisiä kommentoidessaan tuollaista taustaa. Itse olen kokenut vähän samankaltaista (äitini ei tosin tehnyt itsemurhaa enkä ollut ihan noin nuori tapahtuman aikaan), joten osaan asettua toisen asemaan.
Olen ihan järkyttynyt näistä kommenteista. Miten te ihmiset voitte olla noin kylmiä? Aivan järkyttävä tausta hänellä.
Selvää laskelmointia, kun ottaa huomioon aina näiden hänen ulostulojen ajoituksen johonkin asiaan, josta hän hyötyy kun tulee vähän ennen sitä milloistakin X juttuaan ennen kanssa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko itse oma-aloitteisesti vai kysyttiinkö häneltä perhetaustasta?
Oli kummin hyvänsä, niin ihmiset osaavat olla tunteettomia ja kyynisiä kommentoidessaan tuollaista taustaa. Itse olen kokenut vähän samankaltaista (äitini ei tosin tehnyt itsemurhaa enkä ollut ihan noin nuori tapahtuman aikaan), joten osaan asettua toisen asemaan.
Mietin samaa. Media tekee kuitenkin juttuja monella tavalla. Itse olen menettänyt samassa iässä samalla tavalla alkoholistiäitini ja vaikka sinänsä olen nykypäivänä sujut asian kanssa niin vaikea uskoa, että tällaista asiaa lähdetään retostelemaan pelkästään äänien toivossa.
Aina hän on ollut vähän "omituinen". No kova traumatausta on kaverilla kyllä, joten se ehkä selittää. Itsellä on aika tavalla samanlainen tausta, mutta en ole muuta kuin hiljainen rivityöntekijä enkä kiinnostunut politiikasta. Kaikkea hyvää vaan Rikulle. Arvostellaan häntä poliitikkona tai hahmona, mutta ei viitsitä pilkata lapsuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan järkyttynyt näistä kommenteista. Miten te ihmiset voitte olla noin kylmiä? Aivan järkyttävä tausta hänellä.
Nämä ihmiset ovat päästään vialla. Oli tuosta Niemisestä tai hänen politiikastaan mitä mieltä tahansa, niin sivistynyt ihminen ei ala pilkkaamaan tyyppiä hänen lapsuutensa vuoksi, jolle hän ei ole voinut mitään. En itse pidä persuista, mutta en alkaisi haukkumaan jos siellä olisi joku joka kertoo traumataustastaan. Päinvastoin tuntisin sympatiaa. Ehkä tämä johtuu siitä että olen itsekin todella kurjan lapsuuden kokenut. Varmaan nämä tunteettomat robotit on eläneet rauhaisan lapsuuden itse, mutta katkeroituneet sitten jostakin syystä ja nyt mesovat nettipalstoilla nimettöminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisi persujen listalta, ap kehuisi Niemistä rohkeaksi ja kehottaisi kaikkia äänestämään tätä. 🙄
Siellä taitaa Kokoomuksen jäsen dissata PS:ää, kun pelkää ettei PS lähde ajamaan vain rikkaiden etuja porvari puolueen kanssa.
Persut on aatteellisesti enemmän oikealla kuin kokoomus. Ja nimenomaan rikkaiden rikastumisedellytyksiä pönkittämässä.
Onko Munamies Harkimon putte-puolueen ehdokas?
Nämä Pirkka-Pekka Peteliukset, Jani Toivolat jne. on kyllä nähty, ettei heillä ole eduskuntaan päästyään ollut mitään annettavaa. No saamelaisilta on pyydetty anteeksi, mutta eipä sitten muuta sanottavaa ole ollutkaan. Eipä Rikulla ole sen enempää annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Munamies Harkimon putte-puolueen ehdokas?
Eikös Riku ole pesunkestävä vassari?
Se, että on menettänyt läheisen itsemurhalle on traagista. Säälipisteiden kerääminen sen varjolla on todella mautonta.
Elokuvaohjaajaksi? Monitaitoinen ihminen.