Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RIKU NIEMINEN kerjää säälipisteitä päästäkseen eduskuntaan, mitä olette mieltä?

Vierailija
26.01.2023 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/110a5e98-464c-41df-af0e-49e51f…

Todella noloa itsestäni. Tarkasti ajoitettu tämän kertominen sopivasti ennen eduskunta vaaleihin osallistumista.

Olen aina pitänytkin Riku Niemistä kylmästi laskelmoivana ihmisenä.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ja kylmä on sydän jos äidin kuolemasta kertominen on "säälipisteiden keräämistä".

Vierailija
62/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta artikkeli oli hyvä. Rankka tausta, on joutunut käymään kovan koulun. Rankkoja juttuja, äidin alkoholismi ja itsemurha.

Sitä en osaa sanoa, tulisiko hyvä poliitikko hänestä.

Pitäisi katsoa vaaliväittely. Näyttelijänä huippulahjakas. Löytyy varmasti kielitaitoa.

Kun on ehdolla, ehkä halusi putsata pöydän ennen vaaleja. Kertoi avoimesti taustastaan ja miksi on vasemmiston ehdokas. Vaikka on huippupalkkainen näyttelijä.

paskat. Halusi nimenomaan kalastella sääliääniä herkkäuskoisilta komukoilta.

Minulle ei tullut sellaista fiilistä. Lähinnä, että on varmaan ihan hyvä tyyppi. Ei mikään yksinäinen nero, sellainen kuva oli aikaisemmin.

Mutta politiikka on erikseen. En ole seurannut, mitä asioita hän kannattaa. Joku teini voi äänestää munamiehen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tausta selvensi, miksi haluaa politiikkaan. Miksei siis halua jäädä näyttelijäksi.

Vierailija
64/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen halveksittavampaa ole kuin se että naiset uhriutuu naiseudesta julkisesti että saa huomiota ja kalasteltua ääniä itselleen

Vierailija
65/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta artikkeli oli hyvä. Rankka tausta, on joutunut käymään kovan koulun. Rankkoja juttuja, äidin alkoholismi ja itsemurha.

Pitäisi katsoa vaaliväittely. Näyttelijänä huippulahjakas. Löytyy varmasti kielitaitoa.

Kun on ehdolla, ehkä halusi putsata pöydän ennen vaaleja. Kertoi avoimesti taustastaan ja miksi on vasemmiston ehdokas. Vaikka on huippupalkkainen näyttelijä.

Minulle ei tullut sellaista fiilistä. Lähinnä, että on varmaan ihan hyvä tyyppi. Ei mikään yksinäinen nero, sellainen kuva oli aikaisemmin.

Mutta politiikka on erikseen. En ole seurannut, mitä asioita hän kannattaa. Joku teini voi äänestää munamiehen takia.

Miksi kukaan teini äänestäisi mitään munamiestä? Kyllä se on keski-ikäiset ämmät jotka sitä munamiestä äänestää.

Vierailija
66/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää ollut myös sitä mieltä että rokottamattomilta pitää viedä ihmisoikeudet...

Vierailija
67/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sen halveksittavampaa ole kuin se että naiset uhriutuu naiseudesta julkisesti että saa huomiota ja kalasteltua ääniä itselleen

Kuitenkin alkoholistiäidin itsemurha 15-vuotiaana on traumana vähän eri luokkaa, kuin jonkun epäonnistuneen someen laitetun bikinikuvan arvostelu.

Vierailija
68/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin että se halusi itse tuoda tän tarinan julkisuuteen ennen kuin joku muu tekee sen (esim joku persu)

Vierailija
69/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä kommari.

Vierailija
70/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan teini äänestäisi mitään munamiestä? Kyllä se on keski-ikäiset ämmät jotka sitä munamiestä äänestää.

Nuoret äänestää mutu-tuntumalla. Ovat olleet lapsia munamiehen aikaan. Kyllä aikuiset ajattelevat jo itse.

Vierailija
71/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin että se halusi itse tuoda tän tarinan julkisuuteen ennen kuin joku muu tekee sen (esim joku persu)

Näin minäkin ajattelin. Ei tullut säälipisteitä. Ajatuksena vain, että rankka tausta. Ja hyvin on selvinnyt. Politiikka on erikseen. Ihan takuulla pääsee kuitenkin eduskuntaan.

Vierailija
72/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret äänestää mutu-tuntumalla. Ovat olleet lapsia munamiehen aikaan. Kyllä aikuiset ajattelevat jo itse.

Aikuiset ämmät sen siihen putousvoittoonkin äänestivät.

Vierailija
73/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova ja kylmä on sydän jos äidin kuolemasta kertominen on "säälipisteiden keräämistä".

Aika kova ja kylmä on se, joka käyttää äitinsä kuolemaa äänien keräämiseen.

Vierailija
74/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olisi persujen listalta, ap kehuisi Niemistä rohkeaksi ja kehottaisi kaikkia äänestämään tätä. 🙄

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. :D

Vierailija
75/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitten ajaa mielenterveyspalveluita tarvitsevien asiaa eduskunnassa. Hyvällä asialla on.

Vierailija
76/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla on oikeitakin huolenaiheita mietittävinään. Toisin kuin teillä todellisuudentajun kadottaneilla silakoilla joiden elämä pyörii kaikenmaailman munamiesten ja tanhupallojen ympärillä.

Vierailija
77/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekee sitten Peteliukset : ) Onhan siellä kiva istua mitään tekemättä tuppisuuna ja nauttia hyvää palkkaa.

Vierailija
78/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olisi persujen listalta, ap kehuisi Niemistä rohkeaksi ja kehottaisi kaikkia äänestämään tätä. 🙄

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. :D

Omaan viestiisi vastasit ja olit tulossa kirjoittamaan samaa?

Vierailija
79/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Holma oli mielestään b-luokan näyttelijä, ryhtyi kirjailijaksi ja juontajaksi. Munamies on mielestään kehno näyttelijä, haluaa poliitikoksi.

Vierailija
80/104 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tekee sitten Peteliukset : ) Onhan siellä kiva istua mitään tekemättä tuppisuuna ja nauttia hyvää palkkaa.

Suurin osa kansanedustajista painaa vain nappia. Eivät paljon ota kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan