RIKU NIEMINEN kerjää säälipisteitä päästäkseen eduskuntaan, mitä olette mieltä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/110a5e98-464c-41df-af0e-49e51f…
Todella noloa itsestäni. Tarkasti ajoitettu tämän kertominen sopivasti ennen eduskunta vaaleihin osallistumista.
Olen aina pitänytkin Riku Niemistä kylmästi laskelmoivana ihmisenä.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta artikkeli oli hyvä. Rankka tausta, on joutunut käymään kovan koulun. Rankkoja juttuja, äidin alkoholismi ja itsemurha.
Sitä en osaa sanoa, tulisiko hyvä poliitikko hänestä.
Pitäisi katsoa vaaliväittely. Näyttelijänä huippulahjakas. Löytyy varmasti kielitaitoa.Kun on ehdolla, ehkä halusi putsata pöydän ennen vaaleja. Kertoi avoimesti taustastaan ja miksi on vasemmiston ehdokas. Vaikka on huippupalkkainen näyttelijä.
paskat. Halusi nimenomaan kalastella sääliääniä herkkäuskoisilta komukoilta.
Minulle ei tullut sellaista fiilistä. Lähinnä, että on varmaan ihan hyvä tyyppi. Ei mikään yksinäinen nero, sellainen kuva oli aikaisemmin.
Mutta politiikka on erikseen. En ole seurannut, mitä asioita hän kannattaa. Joku teini voi äänestää munamiehen takia.
Tausta selvensi, miksi haluaa politiikkaan. Miksei siis halua jäädä näyttelijäksi.
Ei se sen halveksittavampaa ole kuin se että naiset uhriutuu naiseudesta julkisesti että saa huomiota ja kalasteltua ääniä itselleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta artikkeli oli hyvä. Rankka tausta, on joutunut käymään kovan koulun. Rankkoja juttuja, äidin alkoholismi ja itsemurha.
Pitäisi katsoa vaaliväittely. Näyttelijänä huippulahjakas. Löytyy varmasti kielitaitoa.Kun on ehdolla, ehkä halusi putsata pöydän ennen vaaleja. Kertoi avoimesti taustastaan ja miksi on vasemmiston ehdokas. Vaikka on huippupalkkainen näyttelijä.
Minulle ei tullut sellaista fiilistä. Lähinnä, että on varmaan ihan hyvä tyyppi. Ei mikään yksinäinen nero, sellainen kuva oli aikaisemmin.
Mutta politiikka on erikseen. En ole seurannut, mitä asioita hän kannattaa. Joku teini voi äänestää munamiehen takia.
Miksi kukaan teini äänestäisi mitään munamiestä? Kyllä se on keski-ikäiset ämmät jotka sitä munamiestä äänestää.
Eikös tää ollut myös sitä mieltä että rokottamattomilta pitää viedä ihmisoikeudet...
Vierailija kirjoitti:
Ei se sen halveksittavampaa ole kuin se että naiset uhriutuu naiseudesta julkisesti että saa huomiota ja kalasteltua ääniä itselleen
Kuitenkin alkoholistiäidin itsemurha 15-vuotiaana on traumana vähän eri luokkaa, kuin jonkun epäonnistuneen someen laitetun bikinikuvan arvostelu.
Itse mietin että se halusi itse tuoda tän tarinan julkisuuteen ennen kuin joku muu tekee sen (esim joku persu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta politiikka on erikseen. En ole seurannut, mitä asioita hän kannattaa. Joku teini voi äänestää munamiehen takia.Miksi kukaan teini äänestäisi mitään munamiestä? Kyllä se on keski-ikäiset ämmät jotka sitä munamiestä äänestää.
Nuoret äänestää mutu-tuntumalla. Ovat olleet lapsia munamiehen aikaan. Kyllä aikuiset ajattelevat jo itse.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin että se halusi itse tuoda tän tarinan julkisuuteen ennen kuin joku muu tekee sen (esim joku persu)
Näin minäkin ajattelin. Ei tullut säälipisteitä. Ajatuksena vain, että rankka tausta. Ja hyvin on selvinnyt. Politiikka on erikseen. Ihan takuulla pääsee kuitenkin eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta politiikka on erikseen. En ole seurannut, mitä asioita hän kannattaa. Joku teini voi äänestää munamiehen takia.Miksi kukaan teini äänestäisi mitään munamiestä? Kyllä se on keski-ikäiset ämmät jotka sitä munamiestä äänestää.
Nuoret äänestää mutu-tuntumalla. Ovat olleet lapsia munamiehen aikaan. Kyllä aikuiset ajattelevat jo itse.
Aikuiset ämmät sen siihen putousvoittoonkin äänestivät.
Vierailija kirjoitti:
Kova ja kylmä on sydän jos äidin kuolemasta kertominen on "säälipisteiden keräämistä".
Aika kova ja kylmä on se, joka käyttää äitinsä kuolemaa äänien keräämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisi persujen listalta, ap kehuisi Niemistä rohkeaksi ja kehottaisi kaikkia äänestämään tätä. 🙄
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. :D
Voi sitten ajaa mielenterveyspalveluita tarvitsevien asiaa eduskunnassa. Hyvällä asialla on.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on oikeitakin huolenaiheita mietittävinään. Toisin kuin teillä todellisuudentajun kadottaneilla silakoilla joiden elämä pyörii kaikenmaailman munamiesten ja tanhupallojen ympärillä.
Hän tekee sitten Peteliukset : ) Onhan siellä kiva istua mitään tekemättä tuppisuuna ja nauttia hyvää palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisi persujen listalta, ap kehuisi Niemistä rohkeaksi ja kehottaisi kaikkia äänestämään tätä. 🙄
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. :D
Omaan viestiisi vastasit ja olit tulossa kirjoittamaan samaa?
A Holma oli mielestään b-luokan näyttelijä, ryhtyi kirjailijaksi ja juontajaksi. Munamies on mielestään kehno näyttelijä, haluaa poliitikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hän tekee sitten Peteliukset : ) Onhan siellä kiva istua mitään tekemättä tuppisuuna ja nauttia hyvää palkkaa.
Suurin osa kansanedustajista painaa vain nappia. Eivät paljon ota kantaa.
Kova ja kylmä on sydän jos äidin kuolemasta kertominen on "säälipisteiden keräämistä".