Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkee ostaa 32 tuumasta tellkua vaan ostaako vaan heti reilusti isompi?

Vierailija
26.01.2023 |

Tuleeko tuossa katumapäälle että olisi kannattanut hankkia heti isompi vai sitten vuosien saatossa. Aattelin kun 150 eurolla sai tuon hintaisen telkun mutta jos laittaa parisataa lisää saa vähän isomman.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt sitten, että esim. ne LG:n 400-500e maksavat isot ovat rgbw -kuraa, joilla ei tee yhtään mitään. tonnista ylöspäin alkavat laitteet, niin ei tarvitse pettyä.

Vierailija
42/48 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea ostajien arvostelut tuotteesta sekä myös tv osto-opas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni telkkari vie vähemmän sähköä.

Vierailija
44/48 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 32" telkkari, joka on jo yli kymmenen vuotta vanha. Haluaisin hankkia älytelkkarin, mutta en halua isompaa ruutua. Nykyajan jättitelkkarit on omaan silmääni aika hirveän näköisiä. Joku kirjoitti aiemmin projektorista ja sitä olen myös harkinnut. Samsungin frame-tv kiinnostaa myös, mutta siitä pieninkin taisi olla yli 40".

Samsungin Framesta on myös 32 tuuman malli, itsekin olen sitä miettinyt pieneen olohuoneeseeni.

Vierailija
45/48 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän millainen huone on kyseessä, ja kuinka kaukana tv:stä istut.

Ei riipu. Vessa on asunnon ainoa huone, missä 32" olisi maksimikoko. 65" telkkaria pystyy hyvin katsomaan 2,5m päästä.

Vierailija
46/48 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan heti kunnon 80" tuumaisen television 👍

Vierailija
47/48 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 32" televisio, katseluetäisyys noin 2 m. Ihan riittävä se on, ja isommasta tuntuisi että ahdistavat aiheet (kuten uutiset) tulevat liikaa silmille.[/quoteIhan ritävä minullekin pini asunto ja etäisyys noin 2m.Tv ei hallitse asuntoani.Monella on liian iso TV huoneen kokon ja halitsee koko huonetta.Ihmiset uskotelevat itsellen mitä isompi TV - antaa varakkuuden tuntumaa.

No ei kyllä tullut missään vaiheessa mikään varakkuuden tuntu mieleenkään kun ostin ison telkkarin. Ostin sen siksi että sitä on mukava katsoa.

Vierailija
48/48 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi tv voi hyvin sopia joillekin. Isompi ei aina välttämättä ole parempi. Huomasin sen kun vaihdoin 42 tuumaisesta 55 tuumaan, niin ei oo niin miellyttävä lähietäisyydeltä katsoa. 42 tuumaa olisi minulle sopinut, nyt harmittaa.