Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies ei koskaan tee ruokaa vaan syö ulkona

Vierailija
26.01.2023 |

Mieheni on 41-vuotias. Meillä ei ole lapsia.
Mies ei osaa kokata ollenkaan. Hänen siskonsa perheineen oli kylässä ja ihmetteli, miten saadaan ruokittua koko perhe. Sai tehtyä yhden aterian ja aamupalatarvikeet ostettua, ateriaan ja aamupalajuttuihin meni 150€ eli ei mitään taloudellista! Mun koko kuun ruokabudjetti itselleni on 170€ ja onnistuu hyvin vaikka juon kivennäisvettä koko ajan ja sitä saa ostaa paljon kaupasta.
Jos mä en ole tehnyt ruokaa, syö ulkona muttei tarjoa ikinä mulle. Syömme siis joka päivä eri ruokaa eri paikoissa. Hän syö ulkona kaksi kertaa päivässä ja se myös näkyy keskivartalossa
Mulle ei ole taloudellisesti mahdollista syödä joka päivä edes kahdesti päivässä ulkona. Lisäksi en pysty kuvittelemaan meille lapsia, koska mitä ne söisivät jos toinen vanhemmista ei osaa käydä kaupassa ja tehdä ruokaa? Kumppanini haluaisi lapsia. Olen tehnyt yhden abortin ja tämä ruoka-asia oli osasyy siihen, en pidä kumppania hyvänä isänä.

Miten saan hänet tajuamaan että hänen pitää tehdä ruokaa? Olemme pariterapiassa, mutta tuntuu että miesterapeutti usein ottaa mun miehen puolen. Sekin harmittaa.
Mies itse perustelee tätä sillä, että tekee vaativaa asiantuntijatyötä, ettei enää jaksa illalla laittaa ruokaa. Ei se mustakaan kivaa ole mutta pakko tehdä ruokaa.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsot, että hän törsää ruokaansa vain omat rahansa.

Joo eihän siihen mun rahoja käytä. Mutta mä ostan meille kaikki ruuat omilla rahoillani jos käyn kaupassa. Hän osaa ostaa itselleen aamupalatarvikkeet kaupasta, aina ei niitäkään ole, koska ei syö aamupalaa joka päivä.

Nyt lopetat ostamasta miehen syötäväksi yhtään mitään ruokaa. Molemmille siis omat itse ostetut margariinitkin ja leivät, ihan kaikki jatkossa vain pelkästään itselle.

Vierailija
22/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden baariin.Ystävät odottaa.Saattaa mennä myöhään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti sen takia kun mies ei osaa tehdä ruokaa? Voiko tyhmempää aloitusta enää olla.

Mun mies ei tee ikinä sapuskaa eikä se ole minkäänsortin ongelma mulle. Mä en voi tajuta miten tuosta voi yleensä tehdä ongelman. Mutta joo, abortti oli nyt liikaa sun trollissas.

Olen tehnyt abortin koronavuosina Naistenklinikan osastolla 30, naistentautien osasto. Ei tämä oo mikään trolli. Olen tosissani.

Vierailija
24/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsot, että hän törsää ruokaansa vain omat rahansa.

Joo eihän siihen mun rahoja käytä. Mutta mä ostan meille kaikki ruuat omilla rahoillani jos käyn kaupassa. Hän osaa ostaa itselleen aamupalatarvikkeet kaupasta, aina ei niitäkään ole, koska ei syö aamupalaa joka päivä.

Nyt lopetat ostamasta miehen syötäväksi yhtään mitään ruokaa. Molemmille siis omat itse ostetut margariinitkin ja leivät, ihan kaikki jatkossa vain pelkästään itselle.

Mutta tällasta elämää mä en halua. Mun exä oli lääkäri, ja teki meille kaikki ruuat, koska siihen aikaan olin niin masentunut etten saanut ruokaa tehtyä ollenkaan. Ja syötiin joka päivä yhdessä.

Vierailija
25/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että abortinkin olet tehnyt 🙄

Vierailija
26/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että abortinkin olet tehnyt 🙄

Monesta syystä. Mut yks on se etten pidä häntä hyvänä isänä mun lapselle.

Vierailija
27/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne lapset voi syödä ravintolassa, jos se mieskin? Itsekään en söisi missään muualla kuin ravintolassa, jos vaan olisi rahaa.

Vierailija
28/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huonoin :(

Vierailija
29/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vähä-älyinen trolli kommentoi ketjuun ihan asian sivusta. No pysyypä ketju ylhäällä.

Asiasta, erottele jatkossa kaikki rahat täydellisesti viimeistä piirtoa myöten. Et osta miehelle edes näkkileipää, yhyään mitään, ostat vain omat ruokasi.

Vierailija
30/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan aloituksesta.

Vierailija
31/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvä ajatus alkaa katsella toista miestä. Ei kuulosta siltä, että teillä olisi muutenkaan tulevaisuutta, jos haluat joskus lapsia ja tuo mies olisi huono isä. Löydät varmasti paremman.

Vierailija
32/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kokonaan ulkoruokintaan. 🙈

Vierailija
33/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan siltä, että pääasiallinen ongelmasi on se, että olet köyhä.

Vaikkei olisikaan köyhä, niin kaksi kertaa päivässä ulkona syöminen ei ole mitenkään järkevää rahankäyttöä.

Ulkona syöminen nimenomaan on järkevää rahan- ja ajankäyttöä, jos on vaativissa asiantuntijatöissä. Esimerkiksi itselläni on keskituntiansio 40-50 euroa, josta jää käteen ehkä 25-30 euroa. Eli jos väännän padan ääressä tunnin enkä koe sitä harrastuksena, menetän vähintään 25 euroa. 

Vierailija
34/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan mt-lääkkeesi ja lopeta provoilu.

Vierailija
35/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne lapset voi syödä ravintolassa, jos se mieskin? Itsekään en söisi missään muualla kuin ravintolassa, jos vaan olisi rahaa.

Lapsi saa liikaa suolaa ja rasvaa ravintolaruuasta. Haluan että ruokaa tehdään kotona että oppii syömään tavallista kotiruokaa.

Sen lisäksi ihan pienelle ei voi mitään soseita tehdä edes ravintolassa, vaan ihan itse kotona. T ap

Vierailija
36/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei olisikaan köyhä, niin kaksi kertaa päivässä ulkona syöminen ei ole mitenkään järkevää rahankäyttöä.

Ulkona syöminen nimenomaan on järkevää rahan- ja ajankäyttöä, jos on vaativissa asiantuntijatöissä. Esimerkiksi itselläni on keskituntiansio 40-50 euroa, josta jää käteen ehkä 25-30 euroa. Eli jos väännän padan ääressä tunnin enkä koe sitä harrastuksena, menetän vähintään 25 euroa. 

Mä en tiedä paljon mun mies tienaa tunnissa, mutta tärkeää olisi että söis myös kotona. Se on terveellisempääkin.

Vierailija
37/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvellakinko ulkona. Eikö sille tule vilu vai onko kyseessä joku erämies. Anna sen toimia niinkuin haluaa. Kait se sentään joskus ruokailee sisälläkin perheen kanssa.

Vierailija
38/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi saa liikaa suolaa ja rasvaa ravintolaruuasta. Haluan että ruokaa tehdään kotona että oppii syömään tavallista kotiruokaa.

Sen lisäksi ihan pienelle ei voi mitään soseita tehdä edes ravintolassa, vaan ihan itse kotona. T ap

Höpö höpö. Varmasti useimmissa ravintoloissa on valmius tehdä pienelle lapselle vaikka mikä sose, eikä monesti edes maksa mitään. Kotiruokaanko et laita ollenkaan suolaa ja rasvaa? Ihmekös sinun sörsseleitäsi ei halua kukaan syödä.

Vierailija
39/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä olet lyönyt hynttyyt yhteen em. tyypin kanssa. Varmasti pärjäät hyvin omillasikin, ilman tyypin lompakkoa

.

Vierailija
40/69 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä paljon mun mies tienaa tunnissa, mutta tärkeää olisi että söis myös kotona. Se on terveellisempääkin.

Jos ei ole täysin pummi tai luuseri, niin miksi pitäisi syödä kotona, jos rahat riittää ravintolassa syömiseenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi