Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään jaksat tapailla, jos ei heti "klikkaa"?

Vierailija
26.01.2023 |

Olen tapaillut pari kertaa erästä tyyppiä. Ei ole ollut vielä mitään fyysistä, jos hartiahierontaa ei lasketa. Ei pusuja tms.

Hän on kaikinpuolin mukava, silmääni miellyttävä eli komea, juttuisa ja kunnollinen kaveri. Juttu meillä luistaa, mutta rentous ja ns huumori puuttuu.

Käymämme keskustelut ovat mielestäni liiankin asiapitoisia, vaikka taidetaan ollakin molemmat melko pidättyväisiä. Tapaamiskerrat meinaavat suurinpiirtein uuvuttaa minut, ja vaikka keskustelemme paljon ihan kaikenlaisista asioista, edellisistä suhteista, ahdistumisista, politiikasta, liikunnasta, kavereista tms. Välillä myös tuntuu, että hän ei aina koe hiljaisuutta hyväksi, vaan saattaa kysyä jo viidennettä kertaa, miten viihdyn työssäni ja onko mulla tavotteita mihin seuraavaksi. Sitten tulee vähän sellainen liiallinen smalltalkki uupumus, kun ei jaksa koko aikaa puhua vain asiaa ja asiaa.

Välillä yritän heittää rennoksi ja vitsiä tms, mutta tuntuu, että ne oikein tartu toiseen ja tunnelma ei oikein vapaudu missään vaiheessa.

Voi olla, että meillä on vaan täysin erilaiset huumorintajut, eikä meillä ikinä klikkaa tän kummemmin, eikä siinä mitään, sitten ei.

Itse kysynkin, silloin kun tapasit kumppanisi tai jos tapailet ylipäätään jotakuta, klikkasiko teillä heti vai vasta ajan kuluessa? Kuinka kauan jaksat katsoa tilannetta, jos tuntuu, että yhteinen huumori, helppous olla, ei meinaa tulla? Pitäisikö sen heti tulla?

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 100% tämä mies ja voin kertoa sulle naisten puolesta.

3-4 treffeille asti jaksavat, jonka jälkeen saan viestin jossa lukee että miten olen kyllä tosi kiva, mutta ei ole kipinää.

OK, selvä. Entä sitten, haluaisitko olla suhteessa, jossa nainen ei tunne sinua kohtaan mitään, ei viihdy seurassasi eikä halua sinua seksuaalisesti= et pääse panemaan.

Vai onko sulle sama,kunhan on joku nainen?

Sivusta kommentoin että miehillähän ei tätä ongelmaa ole. Ei tarvi edes klikata niin sänkyyn silti halutaan. Minutkin on jätetty ilmoittamalla että ei ollut kemiaa eikä oikein klikannut, vaikka sängyssäkin oltiin useampi kerta oltu. Vähän mietin että mitä helvettiä.

On täällä palstallakin ollut monesti naisilta ihan samaa. Seksiä harrastetaan ja testaillaan ja testaillaan... Samalla luodaan toiselle odotuksia ja toisaalta tilitetään palstalle et pitäis lopettaa koko deittailu.

Turha tästä on vain miehiä syyttää

Vierailija
142/182 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan tapailla niin kauan kuin seksiä on saatavilla.

Miksi tyydyt sellaiseen huonoon seksiin. Seksi on hyvää vasta pitkässä suhteessa. Meillä vaimo alkoi vasta kymmenen vuoden päästä oikein kunnolla skruittailemaan orgasmeista.

Minulla on ollut monta kertaa hyvää seksiä heti alusta lähtien uuden kumppanin kanssa. Ei se ole suhteen pituudesta kiinni vaan omasta ja kumppanin seksuaalisesta yhteensopivuudesta ja itsetunnosta.

Minulla on ollut seksiä yli sadan naisen kanssa ja hyvää vain sitten kun jännitys katoaa, tunnelma rentoutuu ja löytyy yhteinen juttu. Yhden illan jutuissa aina aivan järkyttävän huonoa.

Kannattaa varmaan hakea ammattiapua noihin ongelmiin, jos pyrkii petiinsä kaatamaan ihmisen, jonka kanssa ei edes rentona pysty olemaan. 

Kaikkia jännittää ensin. Täytyy olla täysin tunteeton ja kylmä ihminen jos ei ole mitään tuntemuksia tavatessaan uusi kumppani. Mulle on lukuisat naiset kertoneet mennessäni heidän luokseen että ovat olleet aivan hermoina koko päivän kun on jännittänyt treffit ja minkälainen olen. Se jännitys ei takuulla katoa sänkyyn mennessä. Ja se on aivan varmasti suurin syy siihen miksi seksi on usein huonoa yhden illan jutuissa.

Alkoholi on keksitty tätä varten. Kai nyt aikuiset ihmiset tietävät ja osaavat ottaa sen verran, että jännitys häviää....

No hyi. En halua tapailla ihmistä joka

A) jännittää ihan normaalia elämää, kuten ihmisille puhumista, niin paljon ettei kestä sitä ilman lääkkeitä

B) lääkitsee sitä jännitystä alkoholilla

Täysin dealbraker jos joku haisisi alkoholille treffeille tullessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyydyt sellaiseen huonoon seksiin. Seksi on hyvää vasta pitkässä suhteessa. Meillä vaimo alkoi vasta kymmenen vuoden päästä oikein kunnolla skruittailemaan orgasmeista.

Minulla on ollut monta kertaa hyvää seksiä heti alusta lähtien uuden kumppanin kanssa. Ei se ole suhteen pituudesta kiinni vaan omasta ja kumppanin seksuaalisesta yhteensopivuudesta ja itsetunnosta.

Minulla tapailu ei koskaan ole ylipäänsä syventynyt suhteeksi ellei seksi ole ollut hyvää.

Eihän se ole koskaan hyvää alkuun. Pahimmillaan on joku baarista kotiin vedetty löytö ja on otettu vähän alkoholia joka pilaa seksin kokonaan.

Et viitsisi puhua meidän muiden puolesta.

Tämä. Minulla seksi on ollut alusta asti nautinnollista sen verran hyvällä frekvenssillä, ettei ole tarvinnut jäädä katselemaan sitä vähemmistöä jonka kanssa se ei ole.

Vierailija
144/182 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut seksiä yli sadan naisen kanssa ja hyvää vain sitten kun jännitys katoaa, tunnelma rentoutuu ja löytyy yhteinen juttu. Yhden illan jutuissa aina aivan järkyttävän huonoa.

Kannattaa varmaan hakea ammattiapua noihin ongelmiin, jos pyrkii petiinsä kaatamaan ihmisen, jonka kanssa ei edes rentona pysty olemaan. 

Kaikkia jännittää ensin. Täytyy olla täysin tunteeton ja kylmä ihminen jos ei ole mitään tuntemuksia tavatessaan uusi kumppani. Mulle on lukuisat naiset kertoneet mennessäni heidän luokseen että ovat olleet aivan hermoina koko päivän kun on jännittänyt treffit ja minkälainen olen. Se jännitys ei takuulla katoa sänkyyn mennessä. Ja se on aivan varmasti suurin syy siihen miksi seksi on usein huonoa yhden illan jutuissa.

Itseasiassa minulla jännitys kyllä nimenomaan katoaa sänkyyn mennessä. Tämäkin on yksilöllistä.

Vierailija
145/182 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tapailu ei koskaan ole ylipäänsä syventynyt suhteeksi ellei seksi ole ollut hyvää.

Eihän se ole koskaan hyvää alkuun. Pahimmillaan on joku baarista kotiin vedetty löytö ja on otettu vähän alkoholia joka pilaa seksin kokonaan.

Kyllä seksi voi olla alusta asti hyvää. Seksi toki yleensä ei ole alussa parhaimmillaan, mutta se voi silti olla siinä mielessä hyvää, että siitä jää hyvä fiilis, ja vaikka kumpikaan ei saisi orgasmia (vaikka jännittämisen takia), voidaan silti todeta, että seksissä kommunikaatio pelaa, toisella osapuolella on hyvä asenne ja suhtautuminen niin seksiin kuin seksikumppaniin, kumpikin haluaa antaa toiselle nautintoa, jne. Siitä voi tulla sellainen olo, että siitä on ihana jatkaa. Seksi voi olla nautinnollista heti alusta asti,  ja toki voi saada orgasminkin.

Vierailija
146/182 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne sisimmässä siitä, että tämän kanssa on jotain jo ensinäkemältä. Se on se juttu mulle mikä takaa jatkon. Jos ei tunnetta tule, en lähde edes ensimmäisille.

Vierailija
147/182 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen antaa sellaisen vaikutelman, että kattellaan tai kiinnostus on vähäistä niin ei tule jatkoa. Pitää olla jonkinlaista molemminpuolista kipinää alusta lähtien. 

Vierailija
148/182 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuollainen tapailu loppunut jo. Vaikka molemmat olisivat pidättyväisiä, niin kyllä siinä jonkinlaisen kiinnostuksen aistii väkisinkin, jos sellaista on.

Vierailija
149/182 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olen muuten ihan kohtuu sosiaalinen ja avoin, niin treffitilanteessa muutun pidättyväiseksi ja ujoksi. Eli hitaasti lämpiävää sorttia. Jos toinen on samanlainen, niin sitten ollaan pattitilanteessa.

Huumori on hyvä tapa rikkoa jäätä, ellei molemmilla ole ihan erilainen huumorintaju. Se onkin sitten merkki siitä, että hommaa ei kannata jatkaa. Samoin jos huomaan siirtyväni asiakaspalvelumoodille, niin tiedän että kohteliaisuus on tullut kiinnostuksen tilalle, ei jatkoon tässäkään kohtaa.

Jalat alta -tunteeseen en luota (olen seurustellut narsistin kanssa...). Mutta kyllä edes yksi perhonen pitäisi jäädä lepattamaan vatsanpohjaan, vaikka sen jännittämisen takia hiukan uupuneelta tuntuisikin...

Vierailija
150/182 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon semmonen ihminen etten oikein oo treffeillä käynyt mutta ikinä en oo 13 ikävuoden jälkeen sinkku ollut (nyt 30v). Löydän aina ihmisiä ihan ulkoa,kaupasta,puistosta, baarista, bussipysäkiltä jne. Oon semmonen että jos katseet kohtaa ja siinä on ees vähän jotain niin meen heti juttelemaan. Jos on kemiaa,hommat jatkuu ja jos ei niin aina voi jutella sen hetken.

Mutta kun oman nykyisen mieheni tapasin niin se oli yks katse ja kemiaa oli niin paljon että molemmat tiesi että siinä se homma oli ja ton mä haluan. Eli kemiaa on oltava mun mielestä heti, ei todellakaan jaksa tai edes tarvi odotella, ihmisiä kun maailmassa riittää.

Vierailija
151/182 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 100% tämä mies ja voin kertoa sulle naisten puolesta.

3-4 treffeille asti jaksavat, jonka jälkeen saan viestin jossa lukee että miten olen kyllä tosi kiva, mutta ei ole kipinää.

OK, selvä. Entä sitten, haluaisitko olla suhteessa, jossa nainen ei tunne sinua kohtaan mitään, ei viihdy seurassasi eikä halua sinua seksuaalisesti= et pääse panemaan.

Vai onko sulle sama,kunhan on joku nainen?

Sivusta kommentoin että miehillähän ei tätä ongelmaa ole. Ei tarvi edes klikata niin sänkyyn silti halutaan. Minutkin on jätetty ilmoittamalla että ei ollut kemiaa eikä oikein klikannut, vaikka sängyssäkin oltiin useampi kerta oltu. Vähän mietin että mitä helvettiä.

Koetko että vaikka olitte sängyssä useampi kerta että olet silloin automaattisesti sopiva suhteeseen? Luulis miestenkin ymmärtävän ettei näin ole vaikka seksiä on harrastettu.  

En, mutta oletan että jotain kemiaa on pakko olla ollut, kun kerta ollaan sänkyyn useampi kerta päädytty. Vai ihanko oikeasti ihmiset menevät sänkyyn vaikka ajattelevat, että tämän ihmisen kanssa ei klikkaa sitten ollenkaan? Kyllä täytyy helvetin epätoivoinen olla jos niin tekee.

Me mentiin vaimoni kanssa eka treffeillä ihan heti sänkyyn, oli se vähän suunniteltukkin, mutta ehkä viisi minuuttia kesti siitä kun saavuin paikalle ja oltiin sängyssä. Hän ei koko illan aikana erityisemmin herättänyt tunteita,eikä kymmenien kertojenkaan jälkeen. Totta puhuen ei vieläkään. Ollaan silti oltu vuosia naimisissakin. Seksi hänen kanssaan on parasta mitä olen koskaan saanut ja olen harrastanut seksiä monien kanssa.

Oi kuinka romanttinen love story.

Me mentiin sänkyyn ekojen treffien ekan 15 min aikana, tosin tunnettiin vähän harrastusporukan kautta. Kenenkään muun kanssa en ole harrastanut mitään yhden illan juttuja tms, mutta hänestä olin heti varma.

Nyt 12 v onnellista avioliittoa, peitto heiluu ja rakkautta riittää.

Mikä on kenenkin romantiikkaa :)

Vierailija
152/182 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoli

Vierailija
153/182 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ihmiset tapailee sellaisia ihmisiä, joihin he eivät tunne vetoa. En vaan käsitä tätä ollenkaan.

Vierailija
154/182 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen antaa sellaisen vaikutelman, että kattellaan tai kiinnostus on vähäistä niin ei tule jatkoa. Pitää olla jonkinlaista molemminpuolista kipinää alusta lähtien. 

Niin, jos sitä ei ole, niin miksi pitäisi edes tapailla. En tajua.

Vierailija
155/182 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5min. Purren hammasta.

Vierailija
156/182 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkomuoto ei sytytä, niin noin 10 sekuntia. Jos ulkomuoto on ok, niin viitisen minuuttia. Sen pidempään ei tarvitse huomatakseen, että jos ei natsaa niin ei natsaa. Ei se siitä odottamalla muuksi muutu.

Vierailija
157/182 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 5min. Purren hammasta.

Sama

Vierailija
158/182 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan enintään kolme kertaa saman ihmisen. Jos ei kolmansillakaan treffeillä tule perhosia, niin en jatka juttua vaikka toinen olisi paperilla kuinka hyvä ja sopiva tahansa, eikä ulkonäkökään olisi turn ofg.

Vierailija
159/182 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 minuuttia. Siinä ajassa saa kahvit tai drinksun juotua ja sitten täytyykin käydä pesemässä kädet!

Vierailija
160/182 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joiden kanssa on suhde syntynyt ja olen ihastunut/rakastunut, on kiinnostus ja klikkaus tapahtunut heti ensi tapaamisella. Olen antanut mahdollisuuden myös tapauksille missä niin ei ole käynyt, koska toinen on ollut mukava ja kivaa seuraa, mutta jokusten treffien jälkeen ollut kuitenkin valitettavasti ihan selvää ettei siitä mitään tule. Fyysinen läheisyys ei tunnu hyvältä ajatukselta, siitä on huomannut ettei homma voi edetä. Kun ensi tapaamisella klikkaa ja ihastuu, tulee heti olo, että olis ihana halailla ja sivellä nenällä toisen niskaa ja viimeistään tokilla treffeillä ollaankin siihen pisteeseen päästy. Seksin harrastamiseen on yleensä kestänyt päästä useampi kk kuitenkin, eli se ei ole asiassa oleellinen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä