Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Kuusiluoma kokeili Tinderiä sai ensimmäisenä päivänä 1 300 tykkäystä

Vierailija
25.01.2023 |

Hän meni Tinderiin. Se oli henkisesti iso kynnys, sillä Marialle on tärkeää kohdata ihminen kasvokkain.

Ensimmäisen Tinder-päivän aikana Maria sai 1300 tykkäystä.

– Eihän sellaista määrää kuvia pysty edes katsomaan.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009346667.html

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän uuden miehenkin kanssa oli katseet kohdanneet pariinkin kertaan, mutta mitään ei ttapahtunut ennen kuin mies jostain kaivoi yhteystiedot ja otti yhteyttä.

Miksi naisen pitää olla niin lahna, että kaikki menee ohi jos mies ei näe sitä lähestymisen vaivaa? Tuokin vielä näyttelijä, niin ei luulisi olevan ongelmaa puhua ihmisille.

Näin sitä monesti päädytään narsistien ja pelimiesten uhreiksi, kun elämään astuu vain ne miehet jotka ovat tarpeeksi röyhkeitä tunkemaan siihen jollain motiivilla.

Vierailija
62/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse nuori, kuulemma ihan hyvännäköinen nainen. Nyt olen viikon ollut Tinderissä, 29 keskustelun avausta olen tehnyt itse, joista 7 ei ole vastattu yhtään mitään, ja minulle on tänä aikana tehty vain 1 keskustelunavaus.

Noistakin 22 tekemästäni avauksesta, joihin on ylipäätään mitään vastattu, suurimmalla osalla on todella huonot keskustelutaidot: kysymyskeen vastataan kyllä, mutta mitään vastakysymystä ei kuulu. En jaksa ylläpitää keskusteluja yksin, kukaan ei vaikuta oikeasti kiinnostuneelta.

Huoh.

Juu, niin vissiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka mutta kai siihenkin joku puutteessa elävä pussinsa tyhjentäisi! T: M65+

Vierailija
64/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen, en ihmettele. 

Tässä myös hyvin tulee ilmi miten naisilla on Tinderissä vaikeampaa. Miehillä kun tulee se 5 matchia niin niistä on helpompi valita, mutta naisilla taas on tuhansia, joita on mahdoton käydä läpi.

Ai on vaikeampaa, jos joutuu käyttämään aikaa kaikkien vaihtoehtojen läpikäymiseen?

Jos tällaiset "onnettomuudet" on naisten mielestä ongelmia, niin mä en yhtään ihmettele, että naiset surkuttelee traagista kohtaloaan "sorrettuina" päivästä toiseen. 

Vierailija
65/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä myös hyvin tulee ilmi miten naisilla on Tinderissä vaikeampaa. Miehillä kun tulee se 5 matchia niin niistä on helpompi valita, mutta naisilla taas on tuhansia, joita on mahdoton käydä läpi.

Varmaan tosi vaikea valita kun naiset ovat surkeita päätöksentekijöitä, ja yleensä valitsevat väärin.

Vierailija
66/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi vaikea valita kun naiset ovat surkeita päätöksentekijöitä, ja yleensä valitsevat väärin.

Jos miehet ovat parempia tekemään valintoja, niin miksi kuitenkin juuri he swaippaavat kaikki oikealle?

Vierailija
67/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se määrä, vaan se laatu. Vaikka tulisi 5000 tykkäystä, mutta jos se massa koostuu traktorin penkillä istuvista, kaljatölkki kädessä ja kessu suussa olevista oman elämänsä uroksista koostuvasta aineksesta, niin mitä se lämmittää? Maria on päälle viisikymppinen ja jos hän edes suunnilleen oman ikäistä miestä on etsimässä, niin siellä on suurin osa sellaisia kaljamahaisia resupekkoja, joiden yleissivistys on tasoa peruna.

TÄMÄ!!!

Vierailija
68/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhhh mikä mummeli jo, en koskisi. Kuvatkin nykyään ties miten muokattuja.

Luulin että siellä joku oikeesti kuuma pakkaus. 

Vierailija
69/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt vaan valitsemaan,et kenelle haarukka aukeaa....

Sain sen kuvan että hän ei ole etsimässä seksiseuraa. Joten tuskin. Laadukkaat naiset ei hae panoseuraa.

Jaa, no mitä hänen höpinänsä ihoa kaipaavasta ihosta ja miehen kosketuksesta mahtaa tarkoittaa?

Vierailija
70/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on naisen elämä nykyään. Niin äärettömän helppoa!

Vierailija
71/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on miehillä ihan turhaan se vasemmalle veto. Suoraan voisi laittaa miehille vedon oikealle koko maakunnan naisille, automaattisesti.

Vierailija
72/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmäinen 💩 noita-akka 🤣

Vierailija
73/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet etsimässä elättäjää. 

Vierailija
74/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaavan tasoinen mies saa vain muutaman tykkäyksen päivässä?

Miehille on vähemmän kysyntää deittisovelluksissa. 

Vierailija
75/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Kuusiluoma: Tällainen on uusi rakas

Näyttelijä Maria Kuusiluoma on löytänyt uuden rakkauden.

Pari tapasi ensimmäisen kerran Hotellin Kämpin ravintolassa.

Kysymykseen, mikä kiinnitti huomion miehessä, vastaus tuli samantien.

Silmät, onnelliselta vaikuttanut Kuusiluoma vastasi.

Kuusiluoma, 55, kertoi miehensä työskentelevän johtotehtävissä it-alalla.

Olen tavannut hienon ihmisen, olen onnellinen ja otettu siitä.

Kuusiluoma sanoi elämänsä olevan tällä hetkellä kiireistä. Kansallisteatteriin on tulossa ensi-iltoja ja työtä riittää myös oman kesäteatterin parissa.

Ja kävinhän mä äsken myymässä muutaman tontin. Mulla on tontteja myynnissä Porissa. Niin ja kohta on edessä aina iloinen veroilmoituksen teko.

Kuusiluoma on kahden teini-ikäisen lapsen äiti ja hänellä on takanaan kaksi pitkää parisuhdetta.

Vierailija
76/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusiluoma kertoo olleensa eräänä iltana illallisella ystäväpariskuntansa kanssa. Ravintolassa näyttelijä näki miehen, jonka silmiin hän ihastui välittömästi. Kaksikon katseet kohtasivat myöhemmin illan aikana, ja kun mies lähti ravintolasta, Kuusiluoma harmitteli ystävälleen, ettei ollut tehnyt aloitetta.

Lähtiessään Kuusiluoma näki saman miehen hotelli Kämpin aulassa, mutta mitään ei taaskaan tapahtunut.

Seuraavana päivänä mies laittoi Kuusiluomalle Instagramissa viestiä. Samu oli tunnistanut tutun näyttelijän ja treffit sovittiin heti seuraavalle päivälle.

On harvinaista, että tässä iässä käy näin. Se on valtava lahja järjettömien sattumien ja monen tekijän summa, Kuusiluoma kuvailee Me Naisten haastattelussa.

Jos herra pragmaatikolta olisi kysytty, voiko tällaista tapahtua, hän olisi sanonut, että ei todellakaan voi.

Kuusiluoma kertoo, että hänellä ja it-alalla johtotehtävissä työskentelevällä Samulla on kiireiset elämät niin työn kuin yksityiselämän puolesta, eivätkä he ehdi nähdä toisiaan päivittäin. Sen sijaan pari puhuu paljon puhelimessa.

Kuusiluoma ei usko, että pari päätyy koskaan asumaan yhdessä. Hän sanoo haluavansa nauttia aikuisesta parisuhteesta.

Vierailija
77/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ridge Forresterin kaksoisolento. Kts kasvot, leukaperät ja syvet uurteet.

Vierailija
78/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on laatutietoinen. Vain Kämpissä käyvät miehet kelpaavat, mieluiten johtajat.

Vierailija
79/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä väitetään että miehet ei hae omanikäisiä naisia.

Mikä ikähaarukka Marialla oli? 

Vierailija
80/92 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen lääh anna sitä hyvää uuh😛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän