Maria Kuusiluoma kokeili Tinderiä sai ensimmäisenä päivänä 1 300 tykkäystä
Hän meni Tinderiin. Se oli henkisesti iso kynnys, sillä Marialle on tärkeää kohdata ihminen kasvokkain.
Ensimmäisen Tinder-päivän aikana Maria sai 1300 tykkäystä.
– Eihän sellaista määrää kuvia pysty edes katsomaan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009346667.html
Kommentit (92)
Oma syynsä kun laittoi Jarmon kiertoon toisen miehen takia. Mahtaa nyt harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännää, et on tarve tehdä numero tästä. Ikään kuin "Olen 53v nainen, jolla on ihan nätit kasvot, pitkät ruskeat hiukset ja vitivalkoiset hampaat ja kroppakin paremmassa kunnossa kuin yleensä ikäisilläni" ja sit esittää tyhmänä ihmettynyttä, että matcheja tulee. Ja oma itsetunto kohoaa pilviin. Kyllä hän saa varmaan matcheja esim. 25v milf-huntereiltakin, mutta mistä kumpuaa tarve kertoa tästä koko maailmalle?
Koska se kuuluu julkkiksen ja lehtien väliseen toimintaan.
Taas on ukko katsellut aikansa vaikeaa itsekästä narsista porilaista naista ja heittänyt sitten lopulta pihalle.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt vaan valitsemaan,et kenelle haarukka aukeaa....
Sain sen kuvan että hän ei ole etsimässä seksiseuraa. Joten tuskin. Laadukkaat naiset ei hae panoseuraa.
Ketjussa ei puhuta laadukkaasta naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, et on tarve tehdä numero tästä. Ikään kuin "Olen 53v nainen, jolla on ihan nätit kasvot, pitkät ruskeat hiukset ja vitivalkoiset hampaat ja kroppakin paremmassa kunnossa kuin yleensä ikäisilläni" ja sit esittää tyhmänä ihmettynyttä, että matcheja tulee. Ja oma itsetunto kohoaa pilviin. Kyllä hän saa varmaan matcheja esim. 25v milf-huntereiltakin, mutta mistä kumpuaa tarve kertoa tästä koko maailmalle?
Koska se kuuluu julkkiksen ja lehtien väliseen toimintaan.
Suomessa julkkiksen määritelmä on todella alhainen. Tästäkään mummelista en oo koskaan kuullutkaan.
Lauma jämämiehiä tykkäilee Mariaa. Eikä yhtään miesmatskua.
Ei se laatu, vaan se määrä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme suunnitelma. Ensin tehdään lehtijuttu miten tulee paljon tykkäyksiä tinderissä, mutta oikeasti odotellaan että ne varakkaat tyypit ottaa suoraan yhteyttä kun näkevät lehtijutun.
Siis kuka tuo on?
Any wei; ei nähtävästi ensimmäisellä kerralla löytyny tarpeeksi massia, kun tänään piti sama mainos julkaista uudelleen Iltasanomissa.
Mä sain reilu 1500, vielä täällä pohjoisessa mutta en soittanut siitä Iltikseen
Vierailija kirjoitti:
Tj hakusessa ja sen sai
Kämpissä kannattaa päivystää jos rikasta ukkoa etsii.
Ei jämämiehet ahistele.
Vierailija kirjoitti:
Timmirunkoinen ja itsestä huolehtiva nainen, kävisin. ;)
On huomattavasti paremman näköinen kun muut ikäisensa naiset. Erottuu kirkkaasti heistä, en ihmettele yhtään tykkääysmäärää.
Ylipäätään on harvinaista jos yli 50-vuotiaalta löytyy vielä vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös hyvin tulee ilmi miten naisilla on Tinderissä vaikeampaa. Miehillä kun tulee se 5 matchia niin niistä on helpompi valita, mutta naisilla taas on tuhansia, joita on mahdoton käydä läpi.
Niin nainen kuin mies voi selata 100 tai 1000 profiilia yhtä helposti. Minua ei juurikaan kiinnosta onko joku tykännyt minusta vai ei. Oleellista on tykkäänkö minä jostain profiilista. Ellen tykkää, niin yhdentekevää olisiko hän tykännyt. Tieto toisen antamasta tykkäyksestä jopa vääristää omaa arviotani hänen profiilista.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt vaan valitsemaan,et kenelle haarukka aukeaa....
Sain sen kuvan että hän ei ole etsimässä seksiseuraa. Joten tuskin. Laadukkaat naiset ei hae panoseuraa.
Vaan rahakasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
1300 tykkäystä ja ratkaisu on se ettei edes katso niitä. Kyllä on miehen ja naisen tinderelämä niin erilaista.
Ei uskaltanut katsoa millaisilta niitä tykkäyksi tuli, keskimäärin 140 kiloisilta yli 65v tapauksilta?
Oon itse nuori, kuulemma ihan hyvännäköinen nainen. Nyt olen viikon ollut Tinderissä, 29 keskustelun avausta olen tehnyt itse, joista 7 ei ole vastattu yhtään mitään, ja minulle on tänä aikana tehty vain 1 keskustelunavaus.
Noistakin 22 tekemästäni avauksesta, joihin on ylipäätään mitään vastattu, suurimmalla osalla on todella huonot keskustelutaidot: kysymyskeen vastataan kyllä, mutta mitään vastakysymystä ei kuulu. En jaksa ylläpitää keskusteluja yksin, kukaan ei vaikuta oikeasti kiinnostuneelta.
Huoh.
Ei se määrä, vaan se laatu. Vaikka tulisi 5000 tykkäystä, mutta jos se massa koostuu traktorin penkillä istuvista, kaljatölkki kädessä ja kessu suussa olevista oman elämänsä uroksista koostuvasta aineksesta, niin mitä se lämmittää? Maria on päälle viisikymppinen ja jos hän edes suunnilleen oman ikäistä miestä on etsimässä, niin siellä on suurin osa sellaisia kaljamahaisia resupekkoja, joiden yleissivistys on tasoa peruna.
Vierailija kirjoitti:
Ei se määrä, vaan se laatu. Vaikka tulisi 5000 tykkäystä, mutta jos se massa koostuu traktorin penkillä istuvista, kaljatölkki kädessä ja kessu suussa olevista oman elämänsä uroksista koostuvasta aineksesta, niin mitä se lämmittää? Maria on päälle viisikymppinen ja jos hän edes suunnilleen oman ikäistä miestä on etsimässä, niin siellä on suurin osa sellaisia kaljamahaisia resupekkoja, joiden yleissivistys on tasoa peruna.
Tätä olin itsekin tulossa sanomaan. Olen nyt itse selannut Tinderiä, enkä saa laitettua melkein ketään oikealle. Valtaosa on tavalla tai toisella mahdottomia: liian erilainen elämäntyyli, joku toivoo vielä 40+ ikäisenä lapsia, osa ei puhu suomea, osa asuu kaukana (ja on vain käymässä minun paikkakunnallani), osa hakee pelkkää seksiä, osa on monisuhteisia... tykkääjissä voi olla väärän ikäisiäkin. Ja osa on just noita, mitä kuvailit, ja osa sitten sellaisia, joiden kuvat ja ilmeisesti elämä on pelkkää urheilua, tai sitten vaihtoehtoisesti pelkkää kaukomatkailua. Älyttömintä on, että tykkääjissä voi olla niitäkin, jotka itse hakevat jotain ihan toisenlaista naista. Esim. FB Datingissä minun profiilistani on tykännyt mm. mies, jonka profiilitekstissä lukee, että hän pitää naisellisista muodoista, rinnoista ja jopa BBW - no, minä olen pienirintainen ja hoikka. Osa miehistä vaan klikkaa kaikki naiset oikealle, ja sen takia naisten ei kannattaisi maksaa Tinderin lisäpalveluista, kun saa nähtäväkseen vain kaikki samat miehet, jotka näkisi ilmaisversiollakin.
Vierailija kirjoitti:
Marialla ei siis taida kummoisia kriteerejä olla jos noin monta mätsiä tulee 🤔 Ite tykkäsin eka läpikahlauksella kolmesta tyypistä.
Hän sanoi tykkäyksiä, ei mätsejä.
Vierailija kirjoitti:
En ole yllättynyt.
Seuraava vaihe tässä näytelmässä on se että hän valitsee noista 1300 miehestä ne parikymmentä miesmallin näköistä miestä, joista joka ikinen muukin tinderiä käyttävä nainen tykkää.
Muutama näistä täyden kympin miehistä sitten käy panemassa häntä, jonka jälkeen Maria pääseekin ulisemaan taas lehteen kuinka "wööö kaikki miehet on pilalla ja haluaa vain seksiä".
No näinhän se näyttää menevän, haukotus.
Sen omat lapset taitavat olla vielä (monta vuotta) alaikäisiä...