Tänään Zelenskyy täyttää 45 vuotta. Minkä ikäinen sinä suomimies olet ja mitä sinä olet saavuttanut elämässäsi?
Kommentit (60)
Iso Omenan meidän kansalaisten turvaajat 7 syytettynä naisen kuolemasta.. Pahalta tuntuu. Ei ole sotatila. Olen mies, joka rakastan vaimoa ja lasta. Haluan rauhaa. Mitkö olen tehnyt. Töitä ja normaali elämää. 👍
Eläköön herra presidentti! Johtaja on se jota halutaan seurata. Tyranni on se joka joutuu pakottamaan kun kukaan ei halua seurata!
Vierailija kirjoitti:
Minä pistin tonnilla pommeja venäläisten niskaan.
Hölmöiltä höynäytetään rahat😂
Onnea!!!
Ja pitkää ikää. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maan korruptioista ei saa kommentoida?
Ei saa pilata propagandaa.
Ukraina sukeltaa yhä syvemmälle korruptioon. Nykyinen presidentti myöntää ongelman juuret olevan syvällä, mutta väittää, että korruption syöpä on mahdollista voittaa. MV-Lehden päätoimittaja Janus Putkonen kommentoi paisuvaa kohua RT-uutisille ja muistuttaa, että vuonna 2014 kasvanut anti-maidan liike Itä-Ukrainassa oli erityisesti korruption vastainen kansanliike.
Putkonen jakamassa lausuntojaan korruptiosta korruptiomaiden rupusakkiin Iranin, Pohjois-Korean ja joidenkin Afrikan ja Aasian maiden kanssa kuuluvalla Venäjällä. Varsinainen joka alan asiantuntija. Pääsee mölisemään "suomalaisena toimittajana" :DDDDDDDDDDD kuten Kosti H. ja Bäckman "suomalaisena asiantuntijana"
Onhan se surkuhupaisaa että maata johtaa näyttelijä joka on tehnyt komiikkaa maansa korruptiosta 🤣. Paljon onnea kuitenkin ihan vain syntymäpäivän johdosta vaikka kaikki muu onkin mennyt vähän pieleen. Ostaisin muuten halvalla ylijäämäleopardin jos presidentiltä liikenee. Vinkvink, kertokaa eteenpäin 😎 Myynnissä olisi "edullisesti" huvila kauniista järvisuomesta jos olot käyvät tukaliksi 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä saavutus 45 vuotiaalta, että on tuhonnut kotimaansa osaamattomuuttaan. Ulkopolitiikkaa ei taideta ihan näyttelijäntaidoilla pyörittää
Siinä samalla sai myös monen muun maan, mukaan lukien Suomen talouden kuralle.
Aika aikaansaava heppu
Kiitä sitä jolle "kiitos" kuuluu, eli Vladimir Putinia.
Ja tarkalleen ottaen Zelenskyi on kyllä sota-ajan presidentti, mutta hän ei ollut presidentti kun Venäjä aloitti sodan 2014.
Vierailija kirjoitti:
Ukkoutunut Jüdenschwein 🤣
Mahtaa ottaa itsetunnolle, kun Zele on miehekäs seksisymboli! Onhan hän ihan toista kuin MAMMApalstalla anonyymisti vinkuva suomisika.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä saavutus 45 vuotiaalta, että on tuhonnut kotimaansa osaamattomuuttaan. Ulkopolitiikkaa ei taideta ihan näyttelijäntaidoilla pyörittää
Kyllä se Putin oli mikä sinne hyökkäsi tappamaan ja tuhomaan kansaa. Älä mäiskytä selvää asiaa.
Oho nyt tää meni pelkästään ukrainapuheeksi johon pjotrit tuli trollaamaan. Luulin et tää on suuri esittelyketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maan korruptioista ei saa kommentoida?
Ei saa pilata propagandaa.
Ukraina sukeltaa yhä syvemmälle korruptioon. Nykyinen presidentti myöntää ongelman juuret olevan syvällä, mutta väittää, että korruption syöpä on mahdollista voittaa. MV-Lehden päätoimittaja Janus Putkonen kommentoi paisuvaa kohua RT-uutisille ja muistuttaa, että vuonna 2014 kasvanut anti-maidan liike Itä-Ukrainassa oli erityisesti korruption vastainen kansanliike.
Putkonen jakamassa lausuntojaan korruptiosta korruptiomaiden rupusakkiin Iranin, Pohjois-Korean ja joidenkin Afrikan ja Aasian maiden kanssa kuuluvalla Venäjällä. Varsinainen joka alan asiantuntija. Pääsee mölisemään "suomalaisena toimittajana" :DDDDDDDDDDD kuten Kosti H. ja Bäckman "suomalaisena asiantuntijana"
Ukraina otti toukan linjan korruption vähentämiseeen. Mitenkä siellä Venäjällä?
Navalnyi vankilassa, kun paljasti Putinin kansalaisilta varastamilla varoilla rakennuttaman miljardipalatsin.
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu?
Vois päätellä näistä trollien kirjoituksista, että Zele on yksin sotinut venäjää vastaan. On se kova äijä.
51 enkä ole saanut yhtään mitään aikaiseksi. Ei haittaa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Putin oli mikä sinne hyökkäsi tappamaan ja tuhomaan kansaa. Älä mäiskytä selvää asiaa.
Putinillahan on KGB:n tappajakoulutus. Mitä muuta voisi odottaa?
Kuolleiden Putin-kriitikoiden lista on pitkä – useimmat on myrkytetty tai ammuttu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuolleiden-putin-kriitikoiden-lista…
Sama meno jatkuu. Yllättäviä "sydänkohtauksia", ikkunasta putoamisisa, veneonnettomuuksia.
Russian President Vladimir Putin has shown his determination to hunt the Kremlin’s perceived enemies overseas. Osechkin has been arrested in absentia in Russia and is currently on the Russian authorities “wanted list.” France has provided him sanctuary, but security is far harder to come by.
Osechkin’s work as an investigative journalist and anti-corruption activist – which means he has made it his business to know the secrets of the Russian state – helps to a degree. Twice, he tells CNN, tip-offs have beaten the killers to his door.
“Vladimir, be careful,” a source in the Chechen diaspora texted him in February. “There has already been an offer for an advance payment to eliminate you.”
https://edition.cnn.com/2023/01/25/europe/russia-fsb-defectors-osechkin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu?
Tänks! Pitää tutustua 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu?
Tämä pitäisi laittaa jokaiseen trolliketjuun, eikö niin Igor?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surkuhupaisaa että maata johtaa näyttelijä joka on tehnyt komiikkaa maansa korruptiosta 🤣. Paljon onnea kuitenkin ihan vain syntymäpäivän johdosta vaikka kaikki muu onkin mennyt vähän pieleen. Ostaisin muuten halvalla ylijäämäleopardin jos presidentiltä liikenee. Vinkvink, kertokaa eteenpäin 😎 Myynnissä olisi "edullisesti" huvila kauniista järvisuomesta jos olot käyvät tukaliksi 😎
Mua naurattaa eniten että Zelessä on miestä tuhat kertaa enemmän kuin sussa looserissa. Kuka sun ryssänpaskanhajuisen mökin ostais