Tänään Zelenskyy täyttää 45 vuotta. Minkä ikäinen sinä suomimies olet ja mitä sinä olet saavuttanut elämässäsi?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vois päätellä näistä trollien kirjoituksista, että Zele on yksin sotinut venäjää vastaan. On se kova äijä.
Hänen isänsä on kybernetiikan professori ja äiti insinööri. Ei ihme ettei mikään tyhmä mies itsekään ja monipuolinen. Osaa tanssia ja laulaa, voittanut Ukrainaan TTK:n. Oli myös suosittu esiintyjä Venäjällä, mutta tuskinpa ihan huomenna siellä esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Iso Omenan meidän kansalaisten turvaajat 7 syytettynä naisen kuolemasta.. Pahalta tuntuu. Ei ole sotatila. Olen mies, joka rakastan vaimoa ja lasta. Haluan rauhaa. Mitkö olen tehnyt. Töitä ja normaali elämää. 👍
Kyllä näitä on joka junaan, mutta enemmistö suomi mistä on rehtiä, suoraselkäisiä vastuunsa kantajia. 👍
Olen haukkunut naisia Vauvalla jo kohta 15 vuotta. Päivätyötä en oo muuta tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomimies sitä ja tätä. Mitä avauksen tekijä on sitten saavuttanut? Sehän on ainoa merkittävä asia, jos haluat muiden saavutuksia vähätellä.
Olen avomielisesti jakanut afrikkalaisille ja lähi itäläisille. Pitää olla avomielinen muille kulttuureille eikä mikään persurasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistin tonnilla pommeja venäläisten niskaan.
Miten se onnistuu?
Ei mitenkään. Suuri huijaus.
Mikä se Putinia pelottaa, kun päämajan päälle piti tykit laittaa, samoin huvilalleen. Eikö jostain syystä luota kansalaisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu?
Tänks! Pitää tutustua 👍
😂😂😂 Uusi tyhmyysvero, jolla huijataan hölmöiltä rahat pois
Laitan sinulta menemään yhden. Tekstiksi Igor?
Vierailija kirjoitti:
Olen haukkunut naisia Vauvalla jo kohta 15 vuotta. Päivätyötä en oo muuta tehnyt.
Teet herran työtä. Ehkä vielä joku päivä av mammat jättää ne sikailevat jännä miehet ja ottavat tilalle kiltit miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä saavutus 45 vuotiaalta, että on tuhonnut kotimaansa osaamattomuuttaan. Ulkopolitiikkaa ei taideta ihan näyttelijäntaidoilla pyörittää
Kyllä se Putin oli mikä sinne hyökkäsi tappamaan ja tuhomaan kansaa. Älä mäiskytä selvää asiaa.
Kyllähän Suomalaisena tiedät, ettei Suomenkaan olisi ollut caikea vuosien saatossa saada Venäjää hyökkäämään Suomeen.
Ukrainassa olisi tarvittu osaamista, jolla hyökkäys olisi estetty. Mutta sitä ei löytynyt
Miten se muka olisi saatu estettyä? Liittymällä suosiolla venäjään?
Paljon onnea ja pitkää ikää presidentti Zelensky.
Koittakoon kansallesi ja maallesi pian kestävä rauha ja vapaus.
Zelensky on jo naimisissa, älkää sitä miettikö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä saavutus 45 vuotiaalta, että on tuhonnut kotimaansa osaamattomuuttaan. Ulkopolitiikkaa ei taideta ihan näyttelijäntaidoilla pyörittää
Kyllä se Putin oli mikä sinne hyökkäsi tappamaan ja tuhomaan kansaa. Älä mäiskytä selvää asiaa.
Kyllähän Suomalaisena tiedät, ettei Suomenkaan olisi ollut caikea vuosien saatossa saada Venäjää hyökkäämään Suomeen.
Ukrainassa olisi tarvittu osaamista, jolla hyökkäys olisi estetty. Mutta sitä ei löytynyt
Sitähän löytyi. Se estetään sillä mitä Ukraina tekee. 180000 hyökkääjää on jo poissa pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni tehnyt niin, kävin tänään kaverilla kylässä ja hänkin kertoi parin kaverinsa jo kuvatkin saaneen, ja itsekin poikansa kanssa laittanut. Eräs jo kuvan saanut oli laittanut sen kehyksiin seinälle.
Kuumin Terveisin, Päivi -äiti-tekstillä
Kaikki joista puhun on naisia...minä myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on pettämätön logiikka - jos valtio A ei osaa estää valtio B:tä hyökkäämästä, hyökkäys on valtio B:n taholta oikeutettu. Oooommm
Vierailija kirjoitti:
Zelensky on jo naimisissa, älkää sitä miettikö.
Ei se haittaa... meillä on omat suljetut fanisivut. Koska voimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni tehnyt niin, kävin tänään kaverilla kylässä ja hänkin kertoi parin kaverinsa jo kuvatkin saaneen, ja itsekin poikansa kanssa laittanut. Eräs jo kuvan saanut oli laittanut sen kehyksiin seinälle.
Kuumin Terveisin, Päivi -äiti-tekstillä
Kaikki joista puhun on naisia...minä myös
Ja kaikilla on tatskoja kasvoissa asti.
Ei ole ainoallakaan.Ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois päätellä näistä trollien kirjoituksista, että Zele on yksin sotinut venäjää vastaan. On se kova äijä.
Juu, ei kyllä mikään suomalainen perus persumies ole päässyt aloittamaan kolmatta maailmansotaa.
Ei tässä puhe putiliskosta ollut...
Vierailija kirjoitti:
43 ja osaan solmia kengännauhat ja pysyvät kiinni jonkin aikaa, osaan myös mennä vessaan jos kakattaa.
Tää oli hyvä :D
Suomimies sitä ja tätä. Mitä avauksen tekijä on sitten saavuttanut? Sehän on ainoa merkittävä asia, jos haluat muiden saavutuksia vähätellä.