Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Mitä ei voi peittää, sitä pitää korostaa. Wanha kikka.
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Kiitos tästä, olen myös 50+ ja minulla on sama ongelma että monet hyvin tummuuden peittävät tuotteet menevät juonteisiin ja silmänalusista tulee entistä kamalammat. Kokeilen tätä!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo 50 täyttänyt, joten en voi käyttää mitään paksuja peitevärejä, ne korostaa ryppyjä aivan liikaa. Olen kokenut että paras konsti on Lidlin edullinen silmänympärysvoide (Q10) sekoitettuna käyttämääni meikkivoiteeseen. Ensin taputtelen hellästi sormenpäillä voidetta silmän alle, jonka jälkeen vielä sekoitan silmänympärysvoidetta ja meikkivoidetta kämmenselällä ja taputtelen tämän sitten mustille silmänalusille. Lookini on aika luonnollinen, en käytä silmiin muuta meikkiä kuin ripsiväriä, joten konstini ei varmaan riitä jos on muuten paksu meikki (Tumma luomiväri korostaa tummia silmänalusia).
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
mitä ihmettä?