Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Punertavalla peitevoiteella.
😂 😂 😂
Mustilla silmillä. Turpautan itseni miehelläni päivittäin.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Aloita kiitollisuusharjoitukset.
100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Miksi kirahvit eivät koskaan luovu lahjoistaan? Koska ne ovat niin kirahvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ilotodella tummat silmän aluset ja tämä on yksi luonnonkosmetiikan ainoista peitevoiteista, joka peittää tummuuden, on luonnollisen näköinen eikä turhaan pakkaannu ihojuonteisiin: https://tinyurl.com/j7ptujnb Sisältää hyvin pigmenttiä, helppo levittää ja pysyy paikallaan koko pvn. Plussaa vielä riittoisuudesta, koska on muuten kyseessä todella riittoisa purkki. Kestää ainakin vähintään vuoden vaikka on reilussa käytössä joka päivä.
Ihan paras peitevoide tummiin silmäalusiin ja ihon virheiden sekä näppyjen peittämiseen. Itsellä jo kolmas purkki menossa. N26
Joku täällä markkinoi tätä merkkiä ihan urakalla useisiin ketjuihin. Joku pyramidi?
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Miten hiivatin huono itsetunto teillä on
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.