Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Jaahas joku mamma siellä taas krapulassa kirjoittelee. Jäikö työpaikalle meno tänään välistä kun oli niin kova krapula päällä että pomolta olisi tullut huutoa.. Kannattaa ihan suosiolla lopettaa se ryyppääminen ja tupakki...
Mulla on todella tummat silmän aluset ja tämä on yksi luonnonkosmetiikan ainoista peitevoiteista, joka peittää tummuuden, on luonnollisen näköinen eikä turhaan pakkaannu ihojuonteisiin: https://tinyurl.com/j7ptujnb Sisältää hyvin pigmenttiä, helppo levittää ja pysyy paikallaan koko pvn. Plussaa vielä riittoisuudesta, koska on muuten kyseessä todella riittoisa purkki. Kestää ainakin vähintään vuoden vaikka on reilussa käytössä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas joku mamma siellä taas krapulassa kirjoittelee. Jäikö työpaikalle meno tänään välistä kun oli niin kova krapula päällä että pomolta olisi tullut huutoa.. Kannattaa ihan suosiolla lopettaa se ryyppääminen ja tupakki...
Huoh. Huono provo.
Kotikonsteina voit kokeilla sitruunanmehua tai tomaattimehua silmien ympärillä. Ne sisältävät vitamiineja ja mineraaleja, jotka auttavat vähentämään tummia silmänalusia
Ei kenelläkään ole luonnostaan tummia silmän alusia saati silmäpusseja. Ne kertovat siitä että terveytesi ei ole ihan kunnossa.
Tummat silmänaluset voi myös johtua siitä että silmät ei ole tarpeeksi kosteutetut, joten muista juoda tarpeeksi vettä päivittäin. Myös kylmä jääpussi tai kuutiot silmien ympärillä kutistaa niitä silmien verisuonia ja vähentää tummia kohtia. Mutta paras ratkaisu olis varmaan vaan peittää nuo kokonaan.
Kokeile käyttää eri tököttejä, jotka sisältää vaikuttavia aineita kuten kofeiinia tai retinolia. Ne auttavat vähentämään tummia silmänalusia. Suosittelen myös käyttämään noita tököttejä päivittäin, sillä ne auttaa kosteuttamaan silmät ja estämään uusien tummien alueiden muodostumista.
Vierailija kirjoitti:
Punertavalla peitevoiteella.
Mikäs se sellainen punertava voide on?
Mites kun olen mies? Eikö peitevoiteista paista läpi että on meikattu? En halua että muut näkevät minun käyttäneen jotain tököttiä. Ei varmaan mitään tehtävissä..
Mulla on myös ihan hirveen tummat silmänaluset!
Vierailija kirjoitti:
Mites kun olen mies? Eikö peitevoiteista paista läpi että on meikattu? En halua että muut näkevät minun käyttäneen jotain tököttiä. Ei varmaan mitään tehtävissä..
Aina meitä miehiä syrjitään....
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihka oikeat tummat silmänaluset? No, se taitaa olla ihan perinnöllinen juttu. Et voi tehdä juuri mitään sille. Kannattaisko vaan oppia elämään asian kanssa tai kulkea paperipussi päässä ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Tummat silmänaluset on merkki siitä että olet vanha ja ruma.
Kyllä ne elähtäneiltä näyttävät. Pakko sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella tummat silmän aluset ja tämä on yksi luonnonkosmetiikan ainoista peitevoiteista, joka peittää tummuuden, on luonnollisen näköinen eikä turhaan pakkaannu ihojuonteisiin: https://tinyurl.com/j7ptujnb Sisältää hyvin pigmenttiä, helppo levittää ja pysyy paikallaan koko pvn. Plussaa vielä riittoisuudesta, koska on muuten kyseessä todella riittoisa purkki. Kestää ainakin vähintään vuoden vaikka on reilussa käytössä joka päivä.
Ihan paras peitevoide tummiin silmäalusiin ja ihon virheiden sekä näppyjen peittämiseen. Itsellä jo kolmas purkki menossa. N26
Silmänalusen ja pussit peittää kalsarit. Jaa nyt olikin kyse SILMISTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras peitevoide tummiin silmäalusiin ja ihon virheiden sekä näppyjen peittämiseen. Itsellä jo kolmas purkki menossa. N26
Ja siitä tuleekin sitten ne silmäpussit, kun pitää silmien alle hinkkailla tököttejä ja iltaisin pestä niitä pois. Ei ole voittajaa tuossa yhtälössä.
Joe Blasco sellainen nappi, on tosi riittoisa.