Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hgin kaupunki järjestää 6.-9. -luokkalaisille pakollisen sateenkaarityöpajan

Vierailija
25.01.2023 |

Lapset herkässä iässä, menevät ihan sekaisin tuosta.

Kommentit (4449)

Vierailija
3701/4449 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret haluavat mieluummin pakkoruotsin pois

Vierailija
3702/4449 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuups.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi asiat tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa, yle tai mikään valhevaltamedia ei kerro sitä tosiasiaa että nuoret tehneet itsemurhia sukupuolisekoilun takia kun seta ja isompi yhteisö painostaa vaihtamaan sukupuolta mahdollisemman nuorena ja aloittamaan hoidot jos nuori joka vasta kehitysvaiheessa ja inhoaa muuttuvaa kroppaa ja sanoo sen ääneen eli monia pelottaa murrosiän merkit kyseessä on 90% tapauksista joilla vaan kehon epävarmuutta ja pelkoa murrosiän tuomista muutoksista.

Vierailija
3704/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi asiat tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa, yle tai mikään valhevaltamedia ei kerro sitä tosiasiaa että nuoret tehneet itsemurhia sukupuolisekoilun takia kun seta ja isompi yhteisö painostaa vaihtamaan sukupuolta mahdollisemman nuorena ja aloittamaan hoidot jos nuori joka vasta kehitysvaiheessa ja inhoaa muuttuvaa kroppaa ja sanoo sen ääneen eli monia pelottaa murrosiän merkit kyseessä on 90% tapauksista joilla vaan kehon epävarmuutta ja pelkoa murrosiän tuomista muutoksista.

Eivät ole pelkästään tehneet itsemurhia, vaan transsukupuolisille on myönnetty eutanasia hoitojen seurauksena. Tiedän ainakin kaksi tällaista tapausta, toinen tässä: https://www.bbc.com/news/world-europe-24373107

Vierailija
3705/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltialan haastattelu transsukupuolisuudesta:

Transsukupuolisuus ja sukupuolidysforia: Lapset ja nuoret

Hänkö siis on se aktivistien mustamaalaama transeja rääkkäävä ja  lapsia syövä monsterinoita? On kyllä harvinaisen älykäs ja selkeästi itseään ilmaiseva ihminen. Transit vihaavat kaikkia, jotka näkevät heidän bullshittinsä läpi ja argumentoivat loogisesti ja faktoilla.

Vierailija
3706/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viimeiset hetket vaikuttaa kansanedustajiin ja puolueisiin! Huomenna äänestetään lain läpimenosta. Lain sisältöön ei voi enää vaikuttaa, vaikka olennaisia tietoja, keskustelua ja näkökulmia on pantattu tähän asti. Pyytäkää ja vaatikaa kansanedustajaanne äänestämään lakiesitystä vastaan.

Vierailija
3707/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on viimeiset hetket vaikuttaa kansanedustajiin ja puolueisiin! Huomenna äänestetään lain läpimenosta. Lain sisältöön ei voi enää vaikuttaa, vaikka olennaisia tietoja, keskustelua ja näkökulmia on pantattu tähän asti. Pyytäkää ja vaatikaa kansanedustajaanne äänestämään lakiesitystä vastaan.

Täältä löydät kaikki kansanedustajat: https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/nykyiset_kansanedustajat/Si…

Sähköpostiosoite etunimi.sukunimi@eduskunta.fi

Vierailija
3708/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa sarja Tranståget jos on ruotsin tai englanninkielen taitoa. Vahva suositus.

Vierailija
3709/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muutakaan kirjoitti:

Mielelläni en lapsille tuota pajaa esittele, mutta minkäs teet. Työ on tehtävä.

T.Ope

Jos olet opettaja, niin tiedät, ettei sinun ole pakko viedä oppilaitasi kyseiseen pajaan. Suomessa opettajilla on suuri päätäntävalta ja itsenäisyys opetussuunnitelman toteuttamisessa. Kerrot käsitteleväsi seksuaalisuutta oppilaittesi kanssa muulla tavoin.

Vierailija
3710/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muutakaan kirjoitti:

Mielelläni en lapsille tuota pajaa esittele, mutta minkäs teet. Työ on tehtävä.

T.Ope

Jos jotain pystyt asian eteen tekemään että tuota touhua ei lapsille tuotaisi niin tee se. Tuo oma mielipide esille. Kysy oikeasti kaikkien vanhempien mielipide. Vaikuttaa että suurin osa ei tuota hyväksy. Raaka fakta vaan että aiemmin kun asiat oli paremmin niin tuommosta touhua ei kouluihin oltaisi tuotu. Asia mitä nyt tuodaan lapsien eteen oli aiemmin epänormaalia ja häpeällistä. Nyt kaikki käännetään ylösalaisin. Asia ei koske itseä kun en asu kyseisellä alueella mutta jos asuisin niin ennemmin muutettaisiin pois kuin veisin lapseni kuuntelemaan mitään "transsuilu showta". Joka ikisestä tuutista tungetaan jos jonlaista julkkishintteilyä. 3. sukupuolta ym. Siitä ei hyvää seurannu kun kaappien ovet aukeni.

Vierailija
3711/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juridinen sukupuolimerkintä tuntuu rassaavan transeja ja vihervassareita noin kovasti, niin mitä jos luovuttaisiin sen vaihtamisesta ja papereissa olisi ainoastaan biologinen sukupuoli? Tai sitten vaikka kromosomimerkintä, joka useimmilla transnaisilla on 46,xy. Miltä kuulostaisi? Sillähän päästään juridisen sukupuolimerkinnän aiheuttamasta tuskasta.

Vierailija
3712/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mikään etuliitenainen vaan ihan vain nainen. BIOLOGINEN NAINEN jolla on ihan oikea kohtu ja p*mppi. En halua että minusta käytetään naiseuteeni liittyen yhtäkään etuliitettä missään yhteydessä, ikinä. Minusta nämä etuliitteet ovat halventavia, enkä ole antanut kenellekään lupaa käyttää minusta sellaista. Miksi siis joka puolella tuutataan tuota ihme C-I-S-p**kaa???

Nimenomaan sama juttu! Olen nainen. Transsukupuolinen nainen on nainen. ***ttaa tuollainen etuliitesekoilu, kun kaikki olemme ihan vain naisia. Vaginallisilla naisille vielä joku oma termi, anna mun kaikki kestää.

Trans"naiset" voivat leikkiä mekkoleikkejään ja kehonmuokkausleikkejään niin paljon kuin vain haluavat, mutta eivät he niillä naisiksi muutu.

Ja jos muiden silmissä muuttuvatkin, niin se ei ole sinulta pois.

On se pois. Naiseksi synnytään ja mieheksi synnytään.

Miten se on siis sulta pois jos joku syntyy tytöksi mutta elää miehenä? Saatko rahaa jokaisesta oikein syntyneestä?

Mitä miehenä tai naisena eläminen tarkoittaa käytännössä?

Sitä että tulee kohdelluksi miehenä tai naisena. Ihan kuten meillä kaikilla. Siksi en ymmärräkään miten mun, sun tai jonkun muun biologinen sukupuoli kenellekään vaikuttaa asiaan. Mun sukuelimet ei luulis kiinnostavan ketään muuta kuin puolisoani, miksi jonkun transsukupuolisen sukuelimet kiinnostaisi sen enempää? Jos mulle joku mieheksi syntynyt sanoo olevansa nainen, kohtelen häntä naisena, oli hänellä sit munat tai ei.

Sosiaalisessa sukupuolessa eläminen vaatii läpimenevyyttä ja uskottavaa transitiota. Nyt vaaditte sukupuolen olevan ilmoitusasia ilman diagnoosia ja transitiota. Tehän vaaditte, että myös ei-transit heteromiehet voivat jatkossa olla juridisia naisia ja heitä on kohdeltava naisina oman ilmoituksen perusteella.

Ihana tää te. Tehän sitä ja tehän tätä. Sulle ehkä on tärkeää laittaa jokainen eri tavoin ajatteleva te-lokeroon, mutta onhan se aika surullista.

-eri

Meille kahden sukupuolen maailmassa eläville Te olette todellakin yksi joukko Te, jotka kehittelette niitä variaatioitanne.

No tässä tilanteessa sit Te on heterot biologiset naiset. Mites siellä, mikäs teidän tittelinne on?

Mikä ihmeen "titteli"?😂 Mä oon Nainen. Piste.

Ei herranjestas ai että 20 vuotta sitten olis tullu huutista sulle päin naamaa.

Mutta kun nykyään pitää olla niin uniikki että pakkohan mun kalkkiksen on pakko keksiä joku titteli...hmmm.

Käykö vaihtolämpöinen saukko-seksuaali? Sukupuolen voi itse päätellä?

etuoikeutettu cissu uhoaa...

Cissu on ideologista kieltä, jota on mauton pakottaa muille. Suomessa on toistaiseksi uskonnon ja mielipiteen vapaus.

Saisinko muuten kysyä mitä "cissu" tarkoittaa edes? Neverhöörd😃

-sori ohis

Vierailija
3713/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mikään etuliitenainen vaan ihan vain nainen. BIOLOGINEN NAINEN jolla on ihan oikea kohtu ja p*mppi. En halua että minusta käytetään naiseuteeni liittyen yhtäkään etuliitettä missään yhteydessä, ikinä. Minusta nämä etuliitteet ovat halventavia, enkä ole antanut kenellekään lupaa käyttää minusta sellaista. Miksi siis joka puolella tuutataan tuota ihme C-I-S-p**kaa???

Nimenomaan sama juttu! Olen nainen. Transsukupuolinen nainen on nainen. ***ttaa tuollainen etuliitesekoilu, kun kaikki olemme ihan vain naisia. Vaginallisilla naisille vielä joku oma termi, anna mun kaikki kestää.

Trans"naiset" voivat leikkiä mekkoleikkejään ja kehonmuokkausleikkejään niin paljon kuin vain haluavat, mutta eivät he niillä naisiksi muutu.

Miten se on siis sulta pois jos joku syntyy tytöksi mutta elää miehenä? Saatko rahaa jokaisesta oikein syntyneestä?

Sitä että tulee kohdelluksi miehenä tai naisena. Ihan kuten meillä kaikilla. Siksi en ymmärräkään miten mun, sun tai jonkun muun biologinen sukupuoli kenellekään vaikuttaa asiaan. Mun sukuelimet ei luulis kiinnostavan ketään muuta kuin puolisoani, miksi jonkun transsukupuolisen sukuelimet kiinnostaisi sen enempää? Jos mulle joku mieheksi syntynyt sanoo olevansa nainen, kohtelen häntä naisena, oli hänellä sit munat tai ei.

Sosiaalisessa sukupuolessa eläminen vaatii läpimenevyyttä ja uskottavaa transitiota. Nyt vaaditte sukupuolen olevan ilmoitusasia ilman diagnoosia ja transitiota. Tehän vaaditte, että myös ei-transit heteromiehet voivat jatkossa olla juridisia naisia ja heitä on kohdeltava naisina oman ilmoituksen perusteella.

Ihana tää te. Tehän sitä ja tehän tätä. Sulle ehkä on tärkeää laittaa jokainen eri tavoin ajatteleva te-lokeroon, mutta onhan se aika surullista.

-eri

Meille kahden sukupuolen maailmassa eläville Te olette todellakin yksi joukko Te, jotka kehittelette niitä variaatioitanne.

No tässä tilanteessa sit Te on heterot biologiset naiset. Mites siellä, mikäs teidän tittelinne on?

Mutta kun nykyään pitää olla niin uniikki että pakkohan mun kalkkiksen on pakko keksiä joku titteli...hmmm.

Cissu on ideologista kieltä, jota on mauton pakottaa muille. Suomessa on toistaiseksi uskonnon ja mielipiteen vapaus.

-sori ohis

Käsittääkseni sillä tarkoitetaan ei-transeja ihmisiä, eli yli 99 prosenttia väestöstä. Jostain syystä ei-transien henkilöiden pitää ilmaista, ettei ole trans. Samaa settiä kuin englanninkielisten persoonapronominien laittaminen someprofiiliin.

3714/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi halusi olla pienenä hämähäkkimies. On nykyään kuitenkin ihan tavallinen mies. Olisiko pitänyt ruveta vahvistamaan tätä hämähäkkimies harhaa?

Aivan. Jokainen jolla on aivotoimintaa, tajuaa, että kyseessä on kehitysvaihe, joka menee kasvaessa ohi. Vasemmistolle tämä on puhtaasti vallankäyttöä, koska heidän ideologiansa perustuu aivopesuun, pakottamiseen ja heikkoon ajatteluun. Heille on yhdentekevää kuinka monta elämää he pilaavat, vaikka on tieteellinen fakta, että noin 90% sukupuoli-identiteetistään epävarmoista tottuu alkuperäiseen sukupuoleensa, ja heistä 80% päätyy suhteisiin saman sukupuolen kanssa. Vasemmisto ei muista miten transihmisiä, homoja jne. on kautta aikain kohdeltu sosialismissa, ts heitä on tapettu, kidutettu jne. ja heitä on kielletty tuomasta ilmi sukupuoli-identiteettiään  millään tapaa. Nyt samat ideologiat kannustaa sukupuolenvaihdoksiin, eikä vähiten siksi, että sukupuolen korjaaminen on käytännössä sterilisaatio. Eikös tämä ole selalinen win-win tilanne, ts. henkilöt joista muuten tulisi homoseksuaaleja kannustetaan sukupuolenkorjauksiin, jotka tekee heistä steriilejä? Eivätpähän lisäänny, ja samalla vähenee homoseksuaalit? Tämähän on siinä sisäänkirjoitettuna, ääliöt vain eivät tajua, koska eivät luota faktatietoon vaan hölynpölyyn..

Vierailija
3715/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

-sori ohis

=täysjärkinen, luomu tjsp

Vierailija
3716/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltialan haastattelu transsukupuolisuudesta:

Transsukupuolisuus ja sukupuolidysforia: Lapset ja nuoret

Hänkö on se transien demonisoima ihmishirviö, joka rääkkää transeja ja syö kissanpentuja aamupalaksi? On kyllä sen verran älykäs ja sujuva ulosanniltaan, ettei ole ihme, että transit eivät suostu debattiin. Aikuisten keskustelussa kun ei pärjää rääkymällä transfobiaa ja kullifobiaa joka käänteessä.

Vierailija
3717/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskariurpot 1990-luvulla: lesbo ei vain ole saanut kunnolla munaa.

Transnaiset 2020-luvulla:  lesbo ei vain ole saanut kunnolla munaa.

Vierailija
3718/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK:n transvankitilastosta:

"...UK parlamentin kuulemisessa. Oikeusministeriön tilaston mukaan vankilassa olevista transnaisista n. 58,9 % tehnyt seksuaalirikoksen ja vastaava luku naisilla 3,3 % ja miehillä 16,8 %."

https://twitter.com/hggu5fg/status/1619895121696391168

Kanadassa:

"Kanadan viranomaisten mukaan 44 % vankeustuomiota istuvista syntyperäisistä miehistä, sittemmin juridista naisista on seksuaalirikollisia."

https://twitter.com/JasonLepojarvi/status/1619789862454067200

Ja näitä meidän hallitus ja vihervasemmisto haluaa naisten vankiloihin ja muihin tiloihin.

Vierailija
3719/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transvestiititkin vaativat itsemäärittelyä. Siinä onkin vilskettä, kun Suomen 50000 transvestiittiä ja autogynefiiliä alkaa rampata naisten ja tyttöjen tiloissa.

"Me sekä transihmisiä edustavat järjestöt @trasek_ry @transyhdistys @transfeminiinit Dreamwear Club olemme yksimielisiä siitä, että juridinen sukupuolen korjaaminen tulee perustua itsemäärittelyyn. #Translaki-uudistus on ihmisille elintärkeä!"

https://twitter.com/seta_ry/status/1619982553242341381

Vierailija
3720/4449 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi