Hgin kaupunki järjestää 6.-9. -luokkalaisille pakollisen sateenkaarityöpajan
Lapset herkässä iässä, menevät ihan sekaisin tuosta.
Kommentit (4449)
Ei varmasti tule jäämään tämä paja tähän. Seta järjestää lisää tapahtumia. Koululle voisi järjestää enemmän pajoja alkoholin ja huumeiden vaaroista. Koulu maailmassa sitäkin on jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään etuliitenainen vaan ihan vain nainen. BIOLOGINEN NAINEN jolla on ihan oikea kohtu ja p*mppi. En halua että minusta käytetään naiseuteeni liittyen yhtäkään etuliitettä missään yhteydessä, ikinä. Minusta nämä etuliitteet ovat halventavia, enkä ole antanut kenellekään lupaa käyttää minusta sellaista. Miksi siis joka puolella tuutataan tuota ihme C-I-S-p**kaa???
Nimenomaan sama juttu! Olen nainen. Transsukupuolinen nainen on nainen. ***ttaa tuollainen etuliitesekoilu, kun kaikki olemme ihan vain naisia. Vaginallisilla naisille vielä joku oma termi, anna mun kaikki kestää.
Trans"naiset" voivat leikkiä mekkoleikkejään ja kehonmuokkausleikkejään niin paljon kuin vain haluavat, mutta eivät he niillä naisiksi muutu.
Ja jos muiden silmissä muuttuvatkin, niin se ei ole sinulta pois.
On se pois. Naiseksi synnytään ja mieheksi synnytään.
Miten se on siis sulta pois jos joku syntyy tytöksi mutta elää miehenä? Saatko rahaa jokaisesta oikein syntyneestä?
Mitä miehenä tai naisena eläminen tarkoittaa käytännössä?
Sitä että tulee kohdelluksi miehenä tai naisena. Ihan kuten meillä kaikilla. Siksi en ymmärräkään miten mun, sun tai jonkun muun biologinen sukupuoli kenellekään vaikuttaa asiaan. Mun sukuelimet ei luulis kiinnostavan ketään muuta kuin puolisoani, miksi jonkun transsukupuolisen sukuelimet kiinnostaisi sen enempää? Jos mulle joku mieheksi syntynyt sanoo olevansa nainen, kohtelen häntä naisena, oli hänellä sit munat tai ei.
Myös seksuaalisesti, sitähän vaaditaan erityisesti homoseksuaaleilta? Muut eivät kuitenkaan halua peniksellisiä henkilöitä naisten tiloihin. Eikä lesboja kiinnosta penikset.
Myös seksuaalisesti, katsopas kun en makaa kaikkien mahdollisten (tuettyjen sukuelinten omistajien) kanssa. Olis aika vaikeaa olla miesten ystävä, jos heidän peniksensä olisi mulle aina seksuaalinen pakkoajatus.
En mäkään halua peniksiä naisten tiloihin, tää menee taas ihan raiteiltaan. Jos kuitenkin se joku, joka tästä asiasta päättää, tekee tilasta unisexin, ihan itse kuule olen kylenevä miettimään haluanko sinne mennä. Säkö et?
No miten nämä tilat siis laitetaan? jos ennen oli tilat miehille ja naisille niin muutetaanko ne siis naiset ja unisex?
Vai miehet ja unisex? vai niin että on ainoastaan unisex? Mitä jos onkin ainoastaan unisex etkä haluakkaan mennä sinne, mitä teet?Tai mitä jos olet jo nyt transseksuaali, etkä halua mennä kumpaakaan pukuhuoneeseen. Mitä silloin teet? Mitä jos olet estoinen ja ahdistunut, etkä halua nähdä alastomia ihmisiä. Mitä silloin teet? Mitä teet, jos et johonkin jostain syystä halua mennä?
Miksi promillen ongelmasta tehdään kaikkien ongelma? Miksi naarasmuusu ei voi asioida samoissa tiloissa kuin muutkin pillun kanssa syntyneet? Ei ole mahdollista rakentaa kopperoita tuhansille uniikeille speshulidentiteeteille.
Ei, vaan sen "promillen" ongelma lakkaa olemasta ongelma ja muut jatkavat elämäänsä ihan samoilla ongelmillaan kuin aina ennenkin.
Promillen ongelman ratkaisun hinta ei voi olla naisten ja tyttöjen turvallisuuden, yksityisyyden ja arvokkuuden menetys. Hinta ei voi olla myöskään naisen määritelmän ja oikeuksien menetys.
Naiset ja tytöt eivät menetä turvallisuuttaan, yksityisyyttään ja arvokkuuttaan yhtään enempää kuin aiemminkaan.
Sanopa tuo nuorelle teinitytölle, jota aikuinen peniksellinen "nainen" katselee vaikkapa uimahallin suihkutiloissa...
Taas tuo uimahallin suihkutiloihin liittyvä fantasia. Jännä miten se pyörii mielessä pakahtumiseen asti.
Miten estetään sen toteutuminen? Uusi translaki ei ainakaan estä peniksen viemistä naisten tiloihin.
Paksu ja suonikas nytkähtelee saippuoituna suihkussa ja lapset näkevät, oh, oh, oh...
Juuri nimenomaan tuolta shaibalta alaikäisiä on nyt suojeltava entistä enemmän. Jo ihan pienillekin lapsille täytyy siis jatkossa opettaa munille potkimisen jalo taito.
Ei heidän tarvitse kyllä sopeutuakaan siihen, että heidän rajojaan (psyykkisia/fyysisiä) aletaan kulttuurisesti rikkoa yhä enemmän lainsäädännön mahdollistamana. Mutta ennen kaikkea aikuisten täytyy olla kehityssuunnasta tietoisia. Tätä ei saa vähätellä jonain harmittomana, kosmeettisena muutoksena, johon sopeutumaton leimataan suvaitsemattomaksi. Ei mene läpi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsille iskee ikävästi flunssa juuri ennen kyseistä työpajaa jos sellaiseen käsketään.
Harmi että avartava sateenkaarityöpaja jää silloin väliin,kovin harmi.
Onhan se tosi harmi jos näin käy. Silloin tietysti käytte näitä asioita kotona läpi sitäkin syvällisemmin. Etköhän sinä fiksuna aikuisena osaa hoitaa homman yhtä asiallisesti ja neutraalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti tule jäämään tämä paja tähän. Seta järjestää lisää tapahtumia. Koululle voisi järjestää enemmän pajoja alkoholin ja huumeiden vaaroista. Koulu maailmassa sitäkin on jo paljon.
Eiköhän sinne kohta saada joku kokemusasiantuntija opastamaan pilvenpolton turvallisesta käytöstä. Nyt eletään nautintojen pyhittämisen aikaa. Sillä kuvitellaan lakaistavan yhteiskunnalliset ongelmat maton alle. Vastuullista aikuisuutta nimitetään tiukkapipoiseksi holhoamiseksi tai ahdasmielisyydeksi. Aika moni antaa periksi tämän leimaamisen alla ja sopeutuu nykyiseen hällä väliä- ilmapiiriin. Seuraukset pelottavat.
Siis onko jo nyt , että alaikäinen tyttö voi saada jotain hormonihoitoa jos haluaa olla poika ?
Vierailija kirjoitti:
Ne sanoo että pelkää ja on foobikko jos ei suostu perverssipajaan menemään. Ne joilla on tervettä järkeä leimataan ties millä nimellä näin suvaitsevaisia ja avarakatseisia setalaiset ovat. Ootteko muuten huomannut että ne ei kuitenkaan ole yhtään onnellisia vaikka toistavat kuinka ihanan vapautuneita ovat? Ja miten pitää rakastaa? Jatkuvasti ovat sotajalalla ja kireitä.
Suht laajalla kokemuksella sanoisin, että kireitä ja sotajalalla ovat pääosin jotkut ihan muut kuin sateenkaarimyönteiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään etuliitenainen vaan ihan vain nainen. BIOLOGINEN NAINEN jolla on ihan oikea kohtu ja p*mppi. En halua että minusta käytetään naiseuteeni liittyen yhtäkään etuliitettä missään yhteydessä, ikinä. Minusta nämä etuliitteet ovat halventavia, enkä ole antanut kenellekään lupaa käyttää minusta sellaista. Miksi siis joka puolella tuutataan tuota ihme C-I-S-p**kaa???
Nimenomaan sama juttu! Olen nainen. Transsukupuolinen nainen on nainen. ***ttaa tuollainen etuliitesekoilu, kun kaikki olemme ihan vain naisia. Vaginallisilla naisille vielä joku oma termi, anna mun kaikki kestää.
Trans"naiset" voivat leikkiä mekkoleikkejään ja kehonmuokkausleikkejään niin paljon kuin vain haluavat, mutta eivät he niillä naisiksi muutu.
Miten se on siis sulta pois jos joku syntyy tytöksi mutta elää miehenä? Saatko rahaa jokaisesta oikein syntyneestä?
Sitä että tulee kohdelluksi miehenä tai naisena. Ihan kuten meillä kaikilla. Siksi en ymmärräkään miten mun, sun tai jonkun muun biologinen sukupuoli kenellekään vaikuttaa asiaan. Mun sukuelimet ei luulis kiinnostavan ketään muuta kuin puolisoani, miksi jonkun transsukupuolisen sukuelimet kiinnostaisi sen enempää? Jos mulle joku mieheksi syntynyt sanoo olevansa nainen, kohtelen häntä naisena, oli hänellä sit munat tai ei.
Sosiaalisessa sukupuolessa eläminen vaatii läpimenevyyttä ja uskottavaa transitiota. Nyt vaaditte sukupuolen olevan ilmoitusasia ilman diagnoosia ja transitiota. Tehän vaaditte, että myös ei-transit heteromiehet voivat jatkossa olla juridisia naisia ja heitä on kohdeltava naisina oman ilmoituksen perusteella.
Ihana tää te. Tehän sitä ja tehän tätä. Sulle ehkä on tärkeää laittaa jokainen eri tavoin ajatteleva te-lokeroon, mutta onhan se aika surullista.
-eriMeille kahden sukupuolen maailmassa eläville Te olette todellakin yksi joukko Te, jotka kehittelette niitä variaatioitanne.
No tässä tilanteessa sit Te on heterot biologiset naiset. Mites siellä, mikäs teidän tittelinne on?
Mikä ihmeen "titteli"?😂 Mä oon Nainen. Piste.
Ei herranjestas ai että 20 vuotta sitten olis tullu huutista sulle päin naamaa.
Mutta kun nykyään pitää olla niin uniikki että pakkohan mun kalkkiksen on pakko keksiä joku titteli...hmmm.
Käykö vaihtolämpöinen saukko-seksuaali? Sukupuolen voi itse päätellä?Jos sä luet nuo kommentit ketjuna, ehkä huomaat että tämä titteli liittyi jonkun typerään tarpeeseen käyttää sanaa Te.
Oikeassa oot. Mun viesti oli ironiaa. Mutta miksi on niin vaikea ymmärtää että sukupuolia on tasan kaksi.
Onko lakiin siis nyt tulossa kolmaskin sukupuoli, jota tässä vastustat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä ainakin oman lapsen koulussa paljon puhutaankin. Kuten onneksi sukupuolten ja seksuaalisen suuntautumisen moninaisuudestakin. Kuten myös monista muista nimenomaan nuoria koskettavista aiheista. Joskus tuntuu, etteivät aikuiset tunne nykyajan nuoria ollenkaan, eivätkä edes halua tutustua. Sanoisin, että ovat pääosin hyvinkin fiksua ja tiedostavaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on saanut olla täällä näin kauan?
Joskus oli aika että nämä kezkustelut poistui välittömästi.
Mikä on muuttunut?Olen ilmiantanutkin tämän jossain vaiheessa, mutta ei sitten näköjään ole riittävän asiaton.
Missä vaiheessa lasten mahdollisesta aivopesusta ja seksualisoinnista tuli asiatonta?
Tai naisten perusoikeuksista? Sinäkö siitä päätät?
Työpajoissa lapsia ei aivopestä eikä seksualisoida. Kukaan ei ole myöskään viemässä naisten perusoikeuksia. Mutta tässä keskustelussa tuollaista lietsontaa on, mikä on todellakin asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sinne kohta saada joku kokemusasiantuntija opastamaan pilvenpolton turvallisesta käytöstä. Nyt eletään nautintojen pyhittämisen aikaa. Sillä kuvitellaan lakaistavan yhteiskunnalliset ongelmat maton alle. Vastuullista aikuisuutta nimitetään tiukkapipoiseksi holhoamiseksi tai ahdasmielisyydeksi. Aika moni antaa periksi tämän leimaamisen alla ja sopeutuu nykyiseen hällä väliä- ilmapiiriin. Seuraukset pelottavat.
Nuoret käyttävät päihteitä huomattavasti vähemmän kuin me vanhemmat sukupolvet silloin ja nyt. He osaavat suojella ihan itse itseään meidän kalkkeutuneita tapojamme ja käsityksiämme vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sanoo että pelkää ja on foobikko jos ei suostu perverssipajaan menemään. Ne joilla on tervettä järkeä leimataan ties millä nimellä näin suvaitsevaisia ja avarakatseisia setalaiset ovat. Ootteko muuten huomannut että ne ei kuitenkaan ole yhtään onnellisia vaikka toistavat kuinka ihanan vapautuneita ovat? Ja miten pitää rakastaa? Jatkuvasti ovat sotajalalla ja kireitä.
Suht laajalla kokemuksella sanoisin, että kireitä ja sotajalalla ovat pääosin jotkut ihan muut kuin sateenkaarimyönteiset ihmiset.
Ei kun suvaitsevat piirit eivät saa ilmaista vihaa, se on kielletty. Joten heidän on ilmaistava paheksuntansa sanoilla, fobioilla ja muilla luokituksilla. Sen jälkeen he voivat pestä kätensä täysin ideologiansa seurauksista, hehän eivät koe tekevänsä itse mitään väärää.
Koko sateenkaariaatteen ydin on yhteiskunnallisen vihan, sorron ja epätasa-arvon totaalinen poispyyhintä poispyyhkiminen seksuaalisuutta ja sukupuolta aseina käyttäen. Hyvin idealistisesti, hyvin yksisilmäisesti ja hyvin naiivisti. Lapset ovat heille vain pieniä aikuisia, jotka on ohjelmoitava uudestaan heidän oppiensa mukaiseksi, sateenkaariuskontoon. Silloin maailma pelastuu sorrolta, kun kukaan ei tuomitse kenenkään haluja. Voitte päätellä millaiseen helvettiin tämä lopulta päätyy. Vääränlaista (moraalisesti ongelmallista) seksuaalisuutta/sukupuolisuutta ei heille voi olla, koska se olisi syrjintää ja sortoa. Tähän yhdistettynä subjektivismi: lapsen tai nuoren päähänpälkähdyksiä ei saa kysenalaistaa. Se olisi hänen oikeuksiensa loukkaamista.
miesviha
Jumalan vihaaminen
kristinuskon vihaaminen
lapsien vihaaminen
siinä yhteisiä tekijöitä sateenkaarilespotransuilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret käyttävät päihteitä huomattavasti vähemmän kuin me vanhemmat sukupolvet silloin ja nyt. He osaavat suojella ihan itse itseään meidän kalkkeutuneita tapojamme ja käsityksiämme vastaan.
Nuoret jakautuvat yhä selvemmin syrjäytyjiin ja pärjääjiin, porskuttajiin. En laskisi sen varaan että nuoret olisivat jotenkin kestävämpiä kuin aiemmat sukupolvet. Nuoret eivät ole ominaisuuksia vaan kokonaisia ihmisiä, jokaisessa valtavasti kehityspotentiaalia, joka pitäisi ohjata muuhun kuin identiteettipyöritykseen a la Seta.
Andyspirit kirjoitti:
miesviha
Jumalan vihaaminen
kristinuskon vihaaminen
lapsien vihaaminen
Tyypillisesti kuuluvat nippuun.
Toisaalta kirkon puolelta löytyy oma sateenkaariaktivisminsa ihmisoikeuksien nimissä.
Ikäänkuin kristinuskossa nämä oikeudet eivät jo toteutuisi. Ei, kun tämäkin asia pitää heidän päästä korjaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun suvaitsevat piirit eivät saa ilmaista vihaa, se on kielletty. Joten heidän on ilmaistava paheksuntansa sanoilla, fobioilla ja muilla luokituksilla. Sen jälkeen he voivat pestä kätensä täysin ideologiansa seurauksista, hehän eivät koe tekevänsä itse mitään väärää.
Koko sateenkaariaatteen ydin on yhteiskunnallisen vihan, sorron ja epätasa-arvon totaalinen poispyyhintä poispyyhkiminen seksuaalisuutta ja sukupuolta aseina käyttäen. Hyvin idealistisesti, hyvin yksisilmäisesti ja hyvin naiivisti. Lapset ovat heille vain pieniä aikuisia, jotka on ohjelmoitava uudestaan heidän oppiensa mukaiseksi, sateenkaariuskontoon. Silloin maailma pelastuu sorrolta, kun kukaan ei tuomitse kenenkään haluja. Voitte päätellä millaiseen helvettiin tämä lopulta päätyy. Vääränlaista (moraalisesti ongelmallista) seksuaalisuutta/sukupuolisuutta ei heille voi olla, koska se olisi syrjintää ja sortoa. Tähän yhdistettynä subjektivismi: lapsen tai nuoren päähänpälkähdyksiä ei saa kysenalaistaa. Se olisi hänen oikeuksiensa loukkaamista.
Hyvin kiteytetty. Lisäisin vielä tämän vanhojen "sortorakenteiden" aktiivisen ja tietoisen purkamisen. Tässäkin seksuaalisuuteen liittyvät asiat toki tärkeimpinä, esim. avioliitto, ydinperhe ja yhteen ihmiseen sitoutuminen. Ja tuosta, että "vääränlaista seksuaalisuutta ei voi olla", olisin erityisen huolissani, koska nyt jo meille tuotetaan paljon artikkeleita siitä, miten pe dofilia on harmiton ominaisuus, jota kaikki eivät suinkaan toteuta oikeasti, ja miten meidän pitäisi tuntea myötätuntoa näitä raukkoja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi puhua suvaitsevaisten piirien puolesta, koska se ei ole mikään homogeeninen (tsihi) ryhmä. Omastani vain. Eli minusta kaikki tunteet ovat sallittuja, niitä ei pidä tukahduttaa. Mutta niiden näyttämistä on toki aikuisen ihmisen syytä opetella tietyissä tilanteissa hillitsemään. Esim. vihan kohdistaminen ja osoittaminen täysin viattomalle osapuolelle on noh, lapsellista. Itse en koe edistäväni yhtään mitään asiaa tai yhteistyötä toisia nimittelemällä tai asiattomaksi ryhtymällä. Siinä vaiheessa kun tunnen keskustelun olevan turhaa pään hakkaamista seinään, käännyn pois ja suuntaan energiani johonkin muualle.
Lapset, tai tässä yhteydessä nuoret, nimenomaan eivät ole mitään tyhjiä astioita, joihin voi kaataa omat ideologiansa. Oli ideologia mikä hyvänsä. He ovat omia ajattelevia yksilöitään, joilla on jo omat kokemuksensa ja tietonsa. Tiedon ja ymmärryksen lisääminen vähentää epävarmuutta ja pelkoa, koska selvää on, että tuntematon voi pelottaa.
Viestihän on nimenomaan, että kukaan ei ole vääränlainen. Vääränlainen käytös on tietenkin eri asia.
Lapsen ja nuoren "päähänpälkähdyksiä" ei tämän aiheen tiimoilta ole kenelläkään mitään hyväksyttävää syytä kyseenalaistaa. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että niihin lähdettäisiin miettimättä mukaan ja viemään eteenpäin. Ihan kaikki tietävät, että nuoret voivat olla tuuliviirejä. On aikamoista aliarviointia kuvitella, että tässä kukaan olisi minkään päähänpiston perässä juoksemassa. Se, että odotellaan rauhassa ei tarkoita sitä, että nuorenkaan kokemia tunteita pitäisi kieltää tai vähätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös seksuaalisesti, sitähän vaaditaan erityisesti homoseksuaaleilta? Muut eivät kuitenkaan halua peniksellisiä henkilöitä naisten tiloihin. Eikä lesboja kiinnosta penikset.
Myös seksuaalisesti, katsopas kun en makaa kaikkien mahdollisten (tuettyjen sukuelinten omistajien) kanssa. Olis aika vaikeaa olla miesten ystävä, jos heidän peniksensä olisi mulle aina seksuaalinen pakkoajatus.
En mäkään halua peniksiä naisten tiloihin, tää menee taas ihan raiteiltaan. Jos kuitenkin se joku, joka tästä asiasta päättää, tekee tilasta unisexin, ihan itse kuule olen kylenevä miettimään haluanko sinne mennä. Säkö et?
No miten nämä tilat siis laitetaan? jos ennen oli tilat miehille ja naisille niin muutetaanko ne siis naiset ja unisex?
Vai miehet ja unisex? vai niin että on ainoastaan unisex? Mitä jos onkin ainoastaan unisex etkä haluakkaan mennä sinne, mitä teet?Tai mitä jos olet jo nyt transseksuaali, etkä halua mennä kumpaakaan pukuhuoneeseen. Mitä silloin teet? Mitä jos olet estoinen ja ahdistunut, etkä halua nähdä alastomia ihmisiä. Mitä silloin teet? Mitä teet, jos et johonkin jostain syystä halua mennä?
Miksi promillen ongelmasta tehdään kaikkien ongelma? Miksi naarasmuusu ei voi asioida samoissa tiloissa kuin muutkin pillun kanssa syntyneet? Ei ole mahdollista rakentaa kopperoita tuhansille uniikeille speshulidentiteeteille.
Ei, vaan sen "promillen" ongelma lakkaa olemasta ongelma ja muut jatkavat elämäänsä ihan samoilla ongelmillaan kuin aina ennenkin.
Promillen ongelman ratkaisun hinta ei voi olla naisten ja tyttöjen turvallisuuden, yksityisyyden ja arvokkuuden menetys. Hinta ei voi olla myöskään naisen määritelmän ja oikeuksien menetys.
Naiset ja tytöt eivät menetä turvallisuuttaan, yksityisyyttään ja arvokkuuttaan yhtään enempää kuin aiemminkaan.
Sanopa tuo nuorelle teinitytölle, jota aikuinen peniksellinen "nainen" katselee vaikkapa uimahallin suihkutiloissa...
Taas tuo uimahallin suihkutiloihin liittyvä fantasia. Jännä miten se pyörii mielessä pakahtumiseen asti.
Miten estetään sen toteutuminen? Uusi translaki ei ainakaan estä peniksen viemistä naisten tiloihin.
Paksu ja suonikas nytkähtelee saippuoituna suihkussa ja lapset näkevät, oh, oh, oh...
Juuri nimenomaan tuolta shaibalta alaikäisiä on nyt suojeltava entistä enemmän. Jo ihan pienillekin lapsille täytyy siis jatkossa opettaa munille potkimisen jalo taito.
eri. kyllä se nuin on. Ei olis aikanaan uskonu että oikeasti lapset tarvitsevat itsepuolustustaitoja jo lapsena Suomessa jotain trans hinttareita vastaan. Voi melkein jo sielun silmin nähdä lehti otsikon. "Lapsi potkaisi puppeli Maijaa munille uimahallissa."
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla perverssit siis käyttävät hyväkseen tätä lakia ja menevät pukutiloihin kyttäämään naisia.
Miksi täällä suomessa olis asiat erilailla kun tämä laki tulee voimaan?
Miksei tätä voisi miettiä JO ETUKÄTEEN että kuinka se estetään?
Koska ei välitetä miettiä. Se seikka jättää puolestaan näppärän porsaanreiän päättäjille: sitten KUN (huom.) se ensimmäinen seksuaalinen ahdistelutapaus tapahtuu ja tulee julki, niin nämä voivat yhdessä pyöritellä päitään silmät soikeina ja hokea huuli pyöreänä, että "Emme me osanneet tällaista odottaa!" ja "Tämä tuli kyllä täytenä yllätyksenä!".
Niin siksi.
Andyspirit kirjoitti:
miesviha
Jumalan vihaaminen
kristinuskon vihaaminen
lapsien vihaaminen
Tyttäreni on lesbo ja hänellä on veljiä ja miespuolisia kavereita, joiden kanssa tulee hyvin toimeen. Hän on ateisti, joten ei voi vihata jumalaa. Kristinuskosta hän on erittäin kiinnostunut ja hänen tutkimustyönsäkin sivuaa sitä. Tykkää lapsista. Mutta sateenkaariaatettä hän kyllä vihaa ja kokee, että se on uhka homoseksuaaleille.