Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele masennuslääkettä

Vierailija
24.01.2023 |

Olen ilmeisesti masentunut kun kokoajan vaan väsyttää, enkä jaksaisi mitään vastuita. Mikä lääke toisi lisää vikeyttä, muttei veisi orgasmia eikä lihottaisi?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukauttia selibaattia orgasmiriippuvaiselle tekee hyvää

Vierailija
2/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra. Kun terapiat oli käyty mutta silti masennus tuntui fyysisesti kehossa ylitsepääsemättömänä väsymyksenä, Voxra antoi energiaa ja sai minut työkykyiseksi. Ei lihottanut, päinvastoin, alussa hetkeksi rajoitti ruokahalua. Alussa ja annosta nostettaessa orgasmit vahvistui pariksi viikoksi aivan uskomattomiksi. Harmi kun nuo sivuoireet ei jäänyt pysyviksi. Olen tuolle lääkkeelle elämäni velkaa ja olen valmis syömään sitä niin kauan kun henki mussa pihisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voxra. Kun terapiat oli käyty mutta silti masennus tuntui fyysisesti kehossa ylitsepääsemättömänä väsymyksenä, Voxra antoi energiaa ja sai minut työkykyiseksi. Ei lihottanut, päinvastoin, alussa hetkeksi rajoitti ruokahalua. Alussa ja annosta nostettaessa orgasmit vahvistui pariksi viikoksi aivan uskomattomiksi. Harmi kun nuo sivuoireet ei jäänyt pysyviksi. Olen tuolle lääkkeelle elämäni velkaa ja olen valmis syömään sitä niin kauan kun henki mussa pihisee.

Itselleni Voxra ei sopinut lainkaan. Laukaisi paniikkihäiriöitä joita en muutoin saa.

Vierailija
5/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukauttia selibaattia orgasmiriippuvaiselle tekee hyvää

mulla se selibaatti on kestänyt 237 kertaa kauemmin

Vierailija
6/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni Voxra ei sopinut lainkaan. Laukaisi paniikkihäiriöitä joita en muutoin saa.

Ai hitto, ikävä kuulla. Sellaistahan tämä on, voi kertoa omat kokemukset mutta lääkkeethän voi toimia niin eri tavoin muille.

Vierailija
7/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamictal ei ainakaan lihota.

Vierailija
8/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli käytät sitä yhä? Kauanko olet jo käyttänyt?

Vierailija
9/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTELLIX.

Vierailija
10/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttoiko masennukseen?

Vierailija
11/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttoiko masennukseen?

Auttoi.

Vierailija
12/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja kannabis

Vierailija
13/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuosi...kymmenen kokemuksella suosittelen jättämään väliin.

"Ilmeisesti masentunut" tuskin on masentunut.

Vierailija
14/69 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän täällä kukaan voi mitään lääkkeitä suositella! 

Vierailija
15/69 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytät sitä yhä? Kauanko olet jo käyttänyt?

Kyllä, vähän yli 5 vuotta. Miten niin?

Vierailija
16/69 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodka ja kokaiini.

Vierailija
17/69 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ja kannabis

Pelkkä kannabis kun krapula masentaa vielä enemmän eikä aina saata ryypätä.

Vierailija
18/69 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ja kannabis

Nää toimii mulla. Jälkimmäistä menee enemmän koska tulee halvemmaksi eikä siitä saa krapulaa 👍

Vierailija
19/69 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepram. Kokeiltu sertralin, voxra, valdoxan, cymbalta, venlafaxin, aurorix mutta sepram oli ainut josta on kohdallani ollut apua.

Vierailija
20/69 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus väsymys on vain väsymystä. Itse sain apua väsymykseen kertomalla ihmisille että kuule pärjää ite ja sitten vähensin kahvin juontia kolmannekseen entisestä.