Testaaminen ennen verikoetta
Kyselisin kokemuksia kotona testaamisesta ennen verikoetta.
Minulle tehty pas luonnollisessa kierrossa, nyt pp9.
Mikä on herkkä testi? Mitä jos tulos on positiivinen, voiko vielä muuttua? Jos negatiivinen, onko varma?
Jos olet testannut niin oliko tulos loppujen lopuksi oikea?
Kiitos kaikista kokemuksista.
Kommentit (6)
Mulla alkoi tuhru 10. päivänä tuoresiirrosta, ja sit heti seuraavana aamuna testasin acon 10. Tuli tosi haalea plussa, ja jatkoin sit testailua joka aamu koska tuhrut jatkui vaan. Plussat kyllä vahvistui päivien myötä, ja tänään veritesti (17. pv siirrosta) selkeä positiivinen. Eihän ne plussat tyhjästä tule, eli ainakin jotain tapahtuu jos plussan testaat, aikasessakin vaiheessa. Ja nega varsinkin voi muuttua jos aikaseen testaa...
Kiitoksia kommenteistanne, mää en nyt sit oo kumminkaan testannut.
Verikoe on tiistaina, joten taidan odotella sinne asti. Kamalan vaikea asia tämä odottaminen, mutta ehkä odotan sitä varmaa vastausta.
Mia
Kannattaa muistaa, että Pregnyl näkyy testissä n 10 päivää ja hoitajan mukaan joskus jopa kauemmin. Silloin voi tulla väärä plussa...
mutta kiitoksia kommentista varmasti auttaa jotakin muuta. En itsekkään tiennyt tuota.
niinpä tietysti. Voisi lukea viestit tarkemmin. Sorry :). Toivotaan plussaa!
Hei M.i.@! Itse testasin pp9 (ensimmäisen kerran) Acon 10:llä ja sain haalean viivan jo silloin pp9. Tuo testi reagoi 10 yksikköön joten on todella herkkä. Itselläni tulos oli oikea.
Positiivinen tuloshan harvemmin muuttuu, mutta onhan sekin kait mahdollista jos esim. on ollut vain kiinnittymisyritys. Ja negakin voi muuttua kun hormoonia erittyy eri ihmisillä eri tavalla.
Tsemppiä piinistelyyn ja onnea matkaan!