Jalkasieneen parhaat neuvot!
Luulin jo päässeeni tuosta eroon, mutta niin vaan yrittää puskea varvasväleihin uudestaan. :(
Käytössä on nyt Lamisil -suihke, lampaanvilla, Mills jalkakylpysuola, vetyperoksidi.
Millä varmistan, että pääsen sienestä eroon lopullisesti?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pakkanen tapa sienen? Jos matot veisi pakkaseen pariksi päiväksi?
Pakastan jalat?
Kokeile paljasjalkakävelyä lumihangessa. Viitisen minuuttia riittää jottet palelluta jalkojasi. Yleensäkin sienestä kärsivien pitäisi tähdätä mitä suuremmissa määrin entistä paljasjalkaisempaan elämään. Suljettu kenkä mahdollistaa sienelle hautumisen ja hyvät itämisolosuhteet.
RUOKASOODA!!!!!!!!! Sieni ei voi elää näin emäksisessä. sillä lähti kaksvuotta muhinut jalkasilsa ja kynsisieni. Ja kuinka luonnollisella aineella!! Laitoin pahimpaan kohtaan soodasta ja vedestä tehdyn tahnan isolla laastarilla kolmena päivänä ja sit soodaa sukkaan viikon ajan. Ja kaikki lähti!!
Mikä etikka on tehokkain jalkakylvyssä?
Käsidesiä olen käyttänyt kaikkeen ja toimii.
Minä taistelin kaiken maailman pulvereilla ja sienilääkkeillä, kunnes pieni oivallus ja sieni on vain muisto.
No katselin apteekista yhdellä hyllyllä oli Scholl (tai miten se kirjoitetaan) sprayta, joka on tarkoitettu kenkien desifiointiin. Tappaa esitteen mukaan kaikki sienibakteerit. No ajattelin, että tätähän voin suihkutella myös varpaan väleihin ja nivustaipeihin. Aine ei kirvele.
No..minä poika kokeilin ja sieni lähti jo muutaman hoitokerran jälkeen. Todella tehokas ja halpa hoito.
Mitä h*lvettiä minä juuri luen? Kauhea tauti!
Mies sanoi hänellä olevan tuon. Miten minä ja lapset voidaan nyt tässä samassa talossa elää ettei se ole kohta meilläkin, sama kylppäri, matot, sohva, vuode.. yiiihhhh