Rakkaus
Olen pahasti ihastunut läheiseen ystävääni ystäväporukasta. Molemmilla meillä on tunteita toisiamme kohtaan ja lähes kaikki muut porukastamme siitä tietävätkin ja koko ajan puhuvat. Muut ystäväni asiasta minulle sanoivat ennen kuin edes itse myönsin itselleni tunteita. Onhan se nyt vähän noloa ihastua vanhaan lukiokaveriin. (:
Emme ole puhuneet toisillemme tunteista, mutta pienien vihjeiden, kehonkielen ja koko olemuksen avulla molemmat aistivat ja tietävät kyllä. Ja no kaikki muut ystäväni sanovat, että ne tunteet kyllä näkyy kilometrien päähän. Jotenkin haluaisin asiasta puhua, mutta se tuntuu kovin vaikealta. Olemme molemmat aika ujoja ja varsinkaan tämä toinen osapuoli ei osaa puhua tunteistaan, ainakaan selvinpäin. Ja kummatkin olemme sinkkuja eli ei mitään suhdedraama ole.
Viihdymme usein vierekkäin ja kaikissa pippaloissa olemme aina tiiviisti yhdessä. Pitkiä halauksia ja hellyydenosoituksia. Mutta mitä nyt pitäisi tehdä, kun viime juhlien jälkeen mies on alkanut vältellä minua. Kun olen hänen lähellä, hän menee kauemmaksi. Katsekontaktia on vaikea saada. Juhlissa ei tapahtunut mitään, mikä olisi voinut aiheuttaa mitään. Sanoin hänelle kyllä pitävänsä hänestä, mutta eihän tuollaisen pitäisi aiheuttaa mitään "ongelmia". Kyllähän ystävätkin sanovat toisilleen "olet rakas". Olenkin siis nyt pähkäillyt, että mikäköhän on homman nimi. Onko hän jotenkin kovin epävarma tunteistaan vai eikö sitten vaan tarpeeksi kiinnostunut? En ole itse ollut millään tavalla ahdistava, joten siksi välttely ei voi tapahtua. Yritin myös rikkoa jäätä vastaamalla hänen kuvaansa, että kiva paita, mutta sain vastaukseksi vain peukun. Joten asiallisia näkökulmia lukisin mielelläni. Harvoin rakastun ja nyt, kun en haluaisi menettää tätä rakkautta... Auttakaa!
Kerro se hänelle, niin saat rauhoitettua ajatuksiasi.