Sähkölasku nelinkertaistui - yhtiöön ei saa mitään yhteyttä
Laitoin viikko sitten sähköpostia sähköyhtiölleni että jotain pitäisi tehdä sopimukselleni, kun maksan 120 euroa kuussa siitä että yksiössäni on yksi lamppu ja tietokone päällä.
Ei vastata sähköpostiin. Chat-asiakaspalvelua ei ole.
Yritän soittaa puhelimella, mutta puhelinpalvelussa on aina toistakymmentä asiakasta ennen minua eikä jono liiku mihinkään.
Lopulta puhelinpalvelu antoi jättää soittopyynnön ja jätin sen. Koko päivänä ei tule soittoa takaisin.
Seuraavana päivänä huomasin että olivat kerran yrittäneet soittaa mutta en kerennyt vastata juuri silloin. Eivät yrittäneet enää uudestaan, eli selvästi pitää soittopyynnön jälkeen seuraavat 48 tuntia päivystää puhelimen ääressä käymättä edes vessassa.
Nyt olen taas jonossa ja yritän jättää uutta soittopyyntöä, mutta tällä kertaa botti ei tarjoa edes mahdollisuutta jättää soittopyyntöä. Luovutan.
Maailman paras valtio. Ihan samaa peetä kun yrittää soittaa Kelaan tai terveydenhuoltoon. Kauankohan menee ettei mikään instanssi enää tarjoa lainkaan asiakaspalvelua?
Kommentit (44)
Minulla 65m2 kerrostaloasunto kaukolämmöllä. Teen etätöitä ja sähkölasku oli 140 euroa KOLMEN kuukauden ajalla (loka-joulukuu), eikä edes halpa sopimus
Nyt on APllä jotain pielessä...
Vierailija kirjoitti:
Väre?
Tuskin on Väre, nimittäin sieltä vastataan kohtuu ripeästi.
Olen parin viikon aikana soitellut sinne aspaan, kun kilpailutan sopimusta, sekä on aurinkosähkötkin tulossa.
Väreeltä pyysin e-laskua kolme kertaa sen sijaan, että ne tulivat oma energiaan ja sitten alkoikin tulla laskuja. Tässä kuussa olen maksanut 3 sähkölaskua Väreelle ja se yrittää kupata jaksolta 4.-15.10 uudelleen jo maksamaani 50e laskua. yht oon maksanut 160e tässä kuussa. täytyypä verrata viime vuoteen ja laskea kulutus jne
Ihan uteliaisuudesta: Paljonko siellä maksaa nyt sähkö (hinta / kWh)?