IL: Ota mallia! Näin muodikas mies pukeutuu nyt
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/bb539ea1-2b03-4740-987b-def4d3cf…
Ekan mustan miehen kokonaisuus on imo ainoa hyvännäköinen.
Mitä mieltä te muut?
Kommentit (45)
Tällä tyhjänpäiväisellä "Vaatteet on niinqu tiäks mun ainoot aatteet hihhii" työllistetään rivivaikuttajasääliöt.
Jos järjellä miettii niin debiili on kuka tahansa ja jokainen, joka ei vauva-aikansa jälkeen osaa itse pukeutua.
Kiitos, jatkan mielummin klassisen tyylikkäästi pukeutumista. Päivän muodin seuraaminen ei ole kovin ekologista.
Minun mielestäni muotivinkit pitäisi aina mukauttaa kohdeyleisöä varten.
Mikä on muodikasta pukeutumista keskiverron Iltalehden lukijan tasolla ei ole sama kuin mikä on muodikasta keskiverron Gloria-lehden lukijan tasolla, eikä Gloria-lehdenkään lukijakunnan pukeutuminen ole mitenkään verrannollista Milanon muotiviikkojen kävijöiden pukeutumiseen.
Luulin ennen näiden iltisten juttujen pointin olevan "nauratetaan taviksia huippumuodin pelleasuilla", mutta minusta on alkanut tuntua, että nuo nuoret toimittajat oikeasti haaveilevat olevansa Voguen toimittajia ja tekevät näitä tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, jatkan mielummin klassisen tyylikkäästi pukeutumista. Päivän muodin seuraaminen ei ole kovin ekologista.
Ilmastonmuutos peruttu ja kulutusjuhlat jatkukoon?
Vain kuolleet kalat lilluvat valtavirran mukana.
Mihin nämä 1313/tusinassa mettimöttöset sun muut tuherovonforsselit muuten suuntautuisivat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuolisin nauruun jos mieheni olisi käynyt ostoksilla ja pukeutuisi noihin. Voi näyttää tyylikkäältä ilman että pukeutuu pelleksi.
Olikin kyse muodista, ei tyylistä.
Ei aikomustakaan näyttää kodittomalta nistiltä jolla kaikki mt-ongelmat ja joka punkkaa kaverinsa sohvalla kun vain voi ja dyykkaa vaatteensa roskiksesta tai myy persettä saadakseen satunnaisen merkkivaatteen dyykkaamiensa rojujen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuolisin nauruun jos mieheni olisi käynyt ostoksilla ja pukeutuisi noihin. Voi näyttää tyylikkäältä ilman että pukeutuu pelleksi.
Olikin kyse muodista, ei tyylistä.
Hypermuodikas ei näköjään voi samalla olla tyylikäs. Nuohan suurimmaksi osaksi näyttävät huvittavilta.
Oli tuolla pari ihan kivan näköistä (esim se kokomusta asu), mutta suurin osa kyllä ihan hirveitä 😅 voisi kai tuommoisen värikkään villapaidan yhdistää jotenkin kivastikin eikä niin että näyttää pultsarilta...
jos kaipaa tyylivinkkejä niin vaikkapa keikari.com tai alan kirjat vaikka Bernhard Roetzelilta. Ketjussa onkin jo sangen osuvasti kommentoitu nuo rievut- siihen ei enää ole lisäämistä.
"Muoti" on tarkoitettu niille joilla ei ole itsellään mitään tyylitajua.
Mitä klassisempi, sen parempi. Yksi sellainen tuossa kuvakavalkadissa olikin.
Selkeä bottom-miehen asukokonaisuus, ajan hengen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
jos kaipaa tyylivinkkejä niin vaikkapa keikari.com tai alan kirjat vaikka Bernhard Roetzelilta. Ketjussa onkin jo sangen osuvasti kommentoitu nuo rievut- siihen ei enää ole lisäämistä.
Permanentstyle.co.uk
Muoti on tarkoitettu niille, joilla itsellään ei ole makua.
En nyt muista, sanoiko tämän Coco Chanel vai kuka, joku muodin taannoinen ikoninen suunnittelija kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
V mitä paskaa. Heteromies ei tuollaisia päällensä pue
M40
Jaa, itse kyllä olen harrastanut monesti seksiä tuollaisiin asuihin pukeutuvan miehen kanssa, ja olen nainen. Eli heteroa! Tai vähintäänkin bi.
Mutta mikäs siinä, ei kaikkien ole pakko tykätä. En itsekään tykkää mistään plösöistä ja tyylittömistä miehistä.
Taidankin seuraavaksi projektiksi repiä yhdet tummat farkut tuhannen silpuksi ja sitte ommella valkosella langalla kokoon ja lisätä kangasmerkkejä.
Takuulla enemmän huomiota kuin muotiluomuksilla eikä maksa paljoa mitään.
https://eu-browse.startpage.com/av/anon-image?piurl=https%3A%2F%2Fi.pin…
Vierailija kirjoitti:
Vain kuolleet kalat lilluvat valtavirran mukana.
Ihan saakelin hyvin sanottu. Tämän haluan kaiverrettavaksi muistolaattaani.
Mua on ulkoisen olemuksen perusteella haukuttu jeesukseksi ja uuno turhapuroksi. Että eipä vähä mittään.