IL: Ota mallia! Näin muodikas mies pukeutuu nyt
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/bb539ea1-2b03-4740-987b-def4d3cf…
Ekan mustan miehen kokonaisuus on imo ainoa hyvännäköinen.
Mitä mieltä te muut?
Kommentit (45)
Tollaset kuteet päällä kulkee autokorjaamon rasvamontun kurko!
Vierailija kirjoitti:
Selkeä bottom-miehen asukokonaisuus, ajan hengen mukaisesti.
Itse olen yleensä se joka on up.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni muotivinkit pitäisi aina mukauttaa kohdeyleisöä varten.
Mikä on muodikasta pukeutumista keskiverron Iltalehden lukijan tasolla ei ole sama kuin mikä on muodikasta keskiverron Gloria-lehden lukijan tasolla, eikä Gloria-lehdenkään lukijakunnan pukeutuminen ole mitenkään verrannollista Milanon muotiviikkojen kävijöiden pukeutumiseen.
Luulin ennen näiden iltisten juttujen pointin olevan "nauratetaan taviksia huippumuodin pelleasuilla", mutta minusta on alkanut tuntua, että nuo nuoret toimittajat oikeasti haaveilevat olevansa Voguen toimittajia ja tekevät näitä tosissaan.
Olisi oikeastaan hyvä tehdä juttuja oikealle kohdeyleisölle eli näitä "vinkit miehelle kevääseen" ja siellä on sitten erilaisia Citymarketin ja Dressmannin yms. vaatteita hyvällä hinta/laatu-suhteella. Siis ihan normaaleja käyttövaatteita jotka eivät maksa mansikoita ja ovat siistejä ja monikäyttöisiä. Tai nyt lopputalvesta voitaisiin mainostaa vaikka hyviä talvitakkeja.
Onhan naisillekin vastaavia juttuja ja ne ovatkin ihan hyviä elleivät mainosta jotain pakollista umpiturhaa vaatetrendiä joka päätyy kirppiksille ja roskikseen.
En tiedä onko omissa silmissä muutenkin vikaa kun mun mielestä tyylikkyyteen kuuluu myös käytännöllisyys. Joku hieno puku on hieno puku, mutta tyylikkäät ulkoiluvaatteet ovat hienot omalla paikallaan. Tai miksi tyylin pitää olla niin epämukavaa, kallista ja hankalaa?
Vuosisatoja naisetkin puettiin ihme röyhelöihin, nauhoihin, aluspaitoihin, korsetteihin, remmeihin ja turnyyreihin ja vihdoin saadaan vetää jalkaan trikoota ja päälle puuvillaa niin joku Vogue on mistä apinoidaan millä voidaan tätä saavutettua helppoutta vaikeuttaa ja kalliisti, omin vähin rahoin. Muoti on täyttä paskaa.
Muista tai muotivirtauksista ottavat mallia vain omaa makua ja järkeä vailla olevat hännystelijäluuseriulit.
Kyllähän nuo kuvien tyypit ihan selkeästi ovat ruskean reiän ritareita ihan järjestään. Ei epäilyksen häivää.