Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks veemäinen nainen saa helpommin miehiä kun muita huomioiva?
Draaman tuntu kiihoittaa monia miehiä. Tulee sellainen taistele- tai pakenereaktio. Monet sekoittavat sellaisen voimakkaan tunteen ihastukseen tai rakastumisen tunteeseen.
Niinpäs onkin tuo minullakin. Olen sitä pähkäillyt - nuo sanat kuvaavat kyllä hyvin toimintaani. Täytyy yrittää muistaa tämä paremmin.
M
Vierailija kirjoitti:
Miksi en syö aamupalaa: en yksinkertaisesti tunne näläntunnetta. Minulla saattaa kestää useampikin tunti, ennen kuin alan tuntea tarvetta syödä. Jos vietän pitkän aamun kotona niin saatan syödä ensimmäisen kerran vasta lounaalla. Jos olen menossa töihin, syön jugurtin tai rahkan kun tulen työpaikalle ja availen tietokonetta ja valmistaudun päivään.
Minä ihmettelen, että miksi jotkut ihmiset ovat niin tympeitä ilman mitään syystä. Miksi olla äkäinen, tiuskia, tai olla inhottava esim. kaupan kassalle, kun ei ole mitään syytä sellaiseen. Ei maksa mitään olla kohtelias!
Se, että sinulle se näyttäytyy tiuskimisena ilman mitään syytä, ei tietenkään tarkoita, etteikö voisi olla jotakin syytä sille tiuskimiselle. Vai elätkö näiden tiuskijoiden kanssa päivästä toiseen ja siksi kuvittelet tietäväsi heistä jotakin? Tässäkään skenaariossa et voi sanoa, suuttuuko joku aiheesta vai aiheetta, koska niin moni ihminen ei osaa käsitellä traumojaan ja siksi kiukuttelee ympäristölleen.
En ymmärrä sitä minkä takia kaiken pitää olla tunteellisia kun tunteista ei oikeastaan ole mitään hyötyä pelkästään haittaa kun tunteet aiheuttavat suurimman osan ihmiskunnan ongelmista
Päättäjämme ovat pahuudessaan ajamassa kansamme sukupuuttoon ja nopeaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto on peräisin? Sun omasta päästä?
En ymmärrä miksi eduskunta ja hallitus ole tuolla kiihkolla huolissaan vanhusten, lasten, nuorten, sairaiden, työttömien, köyhien, ihan kenen tahansa vähäosaisen tai huonossa asemassa olevan ihmisen puolella. Niin moni tuntee suurta huolta ja tuskaa jokapäiväisestä selviytymisestään tai saa huonoa hoitoa tai palvelua. Osa on ihan oman onnensa nojansa.
Nuorten ja lasten yksinäisyys, masennus, mt-ongelmat, kiusaaminen jne. olisi paljon tärkeämpi huoli kuin heidän sukupuolensa tilanne.
En vaan ymmärrä miten viisaatkin ihmiset ovat seonneet.
Tai viisaaksi luulemani. Pahinta on, kun myös valtakunnan ylimmät päättäjät ovat seonneet suurelta osalta.
Missä on tolkku?
Numeroita. En vaan tajua, ne vain hyppivät silmissäni ja 8 voi muuttua 6:ksi, jolloin esim. veroilmoituksen täyttäminen on hepreaa. Olisiko joku lukihäiriö.
Miten kännykällä voi soittaa toiseen kännykkään? On siinä ollut sumplaamista, että saatu toimimaan...
Suomalaisten vähäpuheisuutta.
Todella vähän small talkin taitoa.
T. Ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koon peppumakeisia. Aikuinen ihminen ja tuollaista tekee...
Mikä on peppumakeinen?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten vähäpuheisuutta.
Todella vähän small talkin taitoa.
T. Ulkosuomalainen
Täällä toinen ulkosuomalainen. Mun pitää oikein muistuttaa itselleni muuttamaan käytöstäni kun vaihdan maata. Suomeen tullessa pitää tottua siihen että tuntemattomien kanssa ei aleta jutella vaikka bussipysäkillä ja naapureitakaan ei tarvitse moikata. Ja small talk niissä tilanteissa missä sitä muissa maissa harrastetaan on todella vähäistä. Maassa maan tavalla.
En ymmärrä, miksi en pääse eroon Emmerdale - ohjelmasta. Ainakin 20 - vuotta töllötystä takana ja pahemmaksi menee, päivän aikataulut pitää suunnitella sen mukaan, ja enää viisi minuuttia ja se taas alkaa.... Jeeee!
Vierailija kirjoitti:
Kvanttifysiikkaa.
Oon ihmetellyt sitä että mun on helppo ymmärtää kvanttifysiikka mutta tavallinen sähköoppi menee yli hilseen. Kaikki ne voltit ja watit ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draaman tuntu kiihoittaa monia miehiä. Tulee sellainen taistele- tai pakenereaktio. Monet sekoittavat sellaisen voimakkaan tunteen ihastukseen tai rakastumisen tunteeseen.
Tämä on kyllä ihan uutta mulle. Yleensä kai miehet tykkää mukavista naisista joiden kanssa on mukavaa olla, mutta ei aina liian tylsää? Kai jotkut miehetkin sitten tykkää draamasta, tunnen itse lähinnä miehiä jotka arvostaa käytöstapoja... Itse olen todella ystävällinen ja kyllä miehiä löytäis millon vaan, kiitos myös kivan luonteen eikä vain ulkonäön.. Kun ei olisi näin kiltti, tekis melkein mieli kokeilla montako miestä löytyisi heittäytymällä veemäiseksi? Mikä veemäisyys on sitten vetoavaa, eikä karkottavaa? 😁
Sitä että mikään ei saisi muuttua. Kaikkea uutta haukutaan. Siis kaupunkisuunnittelussa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, miten jonkun sukupuolenkorjaus on keneltäkään muulta pois.
Korjaushan se ei ole vaan rikkominen.
Mistä jotkut saa itsekuria laihduttaa.. Olen yrittänyt 8 vuotta
N37
96kg 162cm
Vierailija kirjoitti:
Kakaroiden hankkimista. Terveys, talous, vartalo, parisuhde -kaikkihan siinä menee pilalle.
Jaa, mulla ne kaikki koheni entisestään 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi eduskunta ja hallitus ole tuolla kiihkolla huolissaan vanhusten, lasten, nuorten, sairaiden, työttömien, köyhien, ihan kenen tahansa vähäosaisen tai huonossa asemassa olevan ihmisen puolella. Niin moni tuntee suurta huolta ja tuskaa jokapäiväisestä selviytymisestään tai saa huonoa hoitoa tai palvelua. Osa on ihan oman onnensa nojansa.
Nuorten ja lasten yksinäisyys, masennus, mt-ongelmat, kiusaaminen jne. olisi paljon tärkeämpi huoli kuin heidän sukupuolensa tilanne.
En vaan ymmärrä miten viisaatkin ihmiset ovat seonneet.
Tai viisaaksi luulemani. Pahinta on, kun myös valtakunnan ylimmät päättäjät ovat seonneet suurelta osalta.
Missä on tolkku?
Koska yhteiskunnan heikoimmista ei ole heille henkilökohtaisesti hyötyä, paitsi vaalien alla, jolloin lupaavat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.
Me ihmiset vaan olemme erilaisia!
Minulle on aina parhaiten maistunut ruoka aikaisin aamulla. Herään joka aamu klo viiden jälkeen ja aamiainen on aina maistunut.
Klo 20 jälkeen illalla en enää pysty syömään mitään.
Jokainen tyylillään!