Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?

Vierailija
23.01.2023 |

Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!

Kommentit (1701)

Vierailija
181/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on ihme, että niin monet syövät aamulla, koska silloin on nälkähormoni greliinin taso alimmillaan. Minulla ei ole heti aamulla nälkä enkä usko väkisin syömiseen. Syön yleensä aikaisintaan parin tunnin päästä heräämisestä.

Ihmiset ovat erilaisia, enkä itse keksi juuri mitään, mitä ihmettelisin muissa, ellei oteta lukuun väkivaltaisissa suhteissa olemista, lasten ja eläinten rääkkäämistä ynnä muuta itsestään selvää.

Me ihmiset vaan olemme erilaisia!

Minulle on aina parhaiten maistunut ruoka aikaisin aamulla. Herään joka aamu klo viiden jälkeen ja aamiainen on aina maistunut.

Klo 20 jälkeen illalla en enää pysty syömään mitään.

Jokainen tyylillään!

Vierailija
182/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks veemäinen nainen saa helpommin miehiä kun muita huomioiva?

Draaman tuntu kiihoittaa monia miehiä. Tulee sellainen taistele- tai pakenereaktio. Monet sekoittavat sellaisen voimakkaan tunteen ihastukseen tai rakastumisen tunteeseen.

Niinpäs onkin tuo minullakin. Olen sitä pähkäillyt - nuo sanat kuvaavat kyllä hyvin toimintaani. Täytyy yrittää muistaa tämä paremmin.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en syö aamupalaa: en yksinkertaisesti tunne näläntunnetta. Minulla saattaa kestää useampikin tunti, ennen kuin alan tuntea tarvetta syödä. Jos vietän pitkän aamun kotona niin saatan syödä ensimmäisen kerran vasta lounaalla. Jos olen menossa töihin, syön jugurtin tai rahkan kun tulen työpaikalle ja availen tietokonetta ja valmistaudun päivään.

Minä ihmettelen, että miksi jotkut ihmiset ovat niin tympeitä ilman mitään syystä. Miksi olla äkäinen, tiuskia, tai olla inhottava esim. kaupan kassalle, kun ei ole mitään syytä sellaiseen. Ei maksa mitään olla kohtelias!

Se, että sinulle se näyttäytyy tiuskimisena ilman mitään syytä, ei tietenkään tarkoita, etteikö voisi olla jotakin syytä sille tiuskimiselle. Vai elätkö näiden tiuskijoiden kanssa päivästä toiseen ja siksi kuvittelet tietäväsi heistä jotakin? Tässäkään skenaariossa et voi sanoa, suuttuuko joku aiheesta vai aiheetta, koska niin moni ihminen ei osaa käsitellä traumojaan ja siksi kiukuttelee ympäristölleen.

Vierailija
184/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä minkä takia kaiken pitää olla tunteellisia kun tunteista ei oikeastaan ole mitään hyötyä pelkästään haittaa kun tunteet aiheuttavat suurimman osan ihmiskunnan ongelmista

Vierailija
185/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjämme ovat pahuudessaan ajamassa kansamme sukupuuttoon ja nopeaan tahtiin.

Vierailija
186/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto on peräisin? Sun omasta päästä?

Vierailija
187/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi eduskunta ja hallitus ole tuolla kiihkolla huolissaan vanhusten, lasten, nuorten, sairaiden, työttömien, köyhien, ihan kenen tahansa vähäosaisen tai huonossa asemassa olevan ihmisen puolella. Niin moni tuntee suurta huolta ja tuskaa jokapäiväisestä selviytymisestään tai saa huonoa hoitoa tai palvelua. Osa on ihan oman onnensa nojansa.

Nuorten ja lasten yksinäisyys, masennus, mt-ongelmat, kiusaaminen jne. olisi paljon tärkeämpi huoli kuin heidän sukupuolensa tilanne.

En vaan ymmärrä miten viisaatkin ihmiset ovat seonneet.

Tai viisaaksi luulemani. Pahinta on, kun myös valtakunnan ylimmät päättäjät ovat seonneet suurelta osalta.

Missä on tolkku?

Vierailija
188/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeroita. En vaan tajua, ne vain hyppivät silmissäni ja 8 voi muuttua 6:ksi, jolloin esim. veroilmoituksen täyttäminen on hepreaa. Olisiko joku lukihäiriö.

Vierailija
189/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kännykällä voi soittaa toiseen kännykkään? On siinä ollut sumplaamista, että saatu toimimaan...

Vierailija
190/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten vähäpuheisuutta.

Todella vähän small talkin taitoa.

T. Ulkosuomalainen

Vierailija
191/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koon peppumakeisia. Aikuinen ihminen ja tuollaista tekee...

Mikä on peppumakeinen?

Vierailija
192/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten vähäpuheisuutta.

Todella vähän small talkin taitoa.

T. Ulkosuomalainen

Täällä toinen ulkosuomalainen. Mun pitää oikein muistuttaa itselleni muuttamaan käytöstäni kun vaihdan maata. Suomeen tullessa pitää tottua siihen että tuntemattomien kanssa ei aleta jutella vaikka bussipysäkillä ja naapureitakaan ei tarvitse moikata. Ja small talk niissä tilanteissa missä sitä muissa maissa harrastetaan on todella vähäistä. Maassa maan tavalla.

Vierailija
193/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi en pääse eroon Emmerdale - ohjelmasta. Ainakin 20 - vuotta töllötystä takana ja pahemmaksi menee, päivän aikataulut pitää suunnitella sen mukaan, ja enää viisi minuuttia ja se taas alkaa.... Jeeee!

Vierailija
194/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kvanttifysiikkaa.

Oon ihmetellyt sitä että mun on helppo ymmärtää kvanttifysiikka mutta tavallinen sähköoppi menee yli hilseen. Kaikki ne voltit ja watit ihan sekaisin.

Vierailija
195/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draaman tuntu kiihoittaa monia miehiä. Tulee sellainen taistele- tai pakenereaktio. Monet sekoittavat sellaisen voimakkaan tunteen ihastukseen tai rakastumisen tunteeseen.

Tämä on kyllä ihan uutta mulle. Yleensä kai miehet tykkää mukavista naisista joiden kanssa on mukavaa olla, mutta ei aina liian tylsää? Kai jotkut miehetkin sitten tykkää draamasta, tunnen itse lähinnä miehiä jotka arvostaa käytöstapoja... Itse olen todella ystävällinen ja kyllä miehiä löytäis millon vaan, kiitos myös kivan luonteen eikä vain ulkonäön.. Kun ei olisi näin kiltti, tekis melkein mieli kokeilla montako miestä löytyisi heittäytymällä veemäiseksi? Mikä veemäisyys on sitten vetoavaa, eikä karkottavaa? 😁

Vierailija
196/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että mikään ei saisi muuttua. Kaikkea uutta haukutaan. Siis kaupunkisuunnittelussa.

Vierailija
197/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, miten jonkun sukupuolenkorjaus on keneltäkään muulta pois.

Korjaushan se ei ole vaan rikkominen.

Vierailija
198/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jotkut saa itsekuria laihduttaa.. Olen yrittänyt 8 vuotta

N37

96kg 162cm

Vierailija
199/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakaroiden hankkimista. Terveys, talous, vartalo, parisuhde -kaikkihan siinä menee pilalle.

Jaa, mulla ne kaikki koheni entisestään 🤷🏻

Vierailija
200/1701 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi eduskunta ja hallitus ole tuolla kiihkolla huolissaan vanhusten, lasten, nuorten, sairaiden, työttömien, köyhien, ihan kenen tahansa vähäosaisen tai huonossa asemassa olevan ihmisen puolella. Niin moni tuntee suurta huolta ja tuskaa jokapäiväisestä selviytymisestään tai saa huonoa hoitoa tai palvelua. Osa on ihan oman onnensa nojansa.

Nuorten ja lasten yksinäisyys, masennus, mt-ongelmat, kiusaaminen jne. olisi paljon tärkeämpi huoli kuin heidän sukupuolensa tilanne.

En vaan ymmärrä miten viisaatkin ihmiset ovat seonneet.

Tai viisaaksi luulemani. Pahinta on, kun myös valtakunnan ylimmät päättäjät ovat seonneet suurelta osalta.

Missä on tolkku?

Koska yhteiskunnan heikoimmista ei ole heille henkilökohtaisesti hyötyä, paitsi vaalien alla, jolloin lupaavat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi