Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1703)
Olen aina ihmetellyt miksi hyvin elämässä pärjäävä, menestyvä ihminen kohtelee heikomassa asemassa olevaa ylimielisesti ja jopa kiusaa. Aikuiset, sivistyneet ja viisaat ihmiset käyttäytyy ällistyttävän usein todella huonosti
Helppo ymmärtää lapsilta, vaikeaa ymmärtää aikuisilta
* aika vain menee yllättäen 'kello on yllättäen jo noin paljon'
* rahat vain menivät johonkin yllättäen
- asioista ei kyetä sopimaan tai sovittuja asioita säädetään - perumiset ja selityssäädöt tietenkin niin myöhään, että mitään ei ole enää tehtävissä
* punaviinistä ja ruskoviinoista tulee päänsärkyä, silti juuri niitä pitää kiskoa, tietenkin nauttimatta vettä ja syömättä mitään tai edes iltaburanaa
Sitä en ymmärrä, että miksi täällä lähetetään sellaisia viestejä jotka valmiiksi tietää että ne poistetaan. Jopa pitkiä viestejä.. sivu tolkulla.. ja hups, ne häviää.. Kannattaako, vai viiraako.
Alastoman vartalonsa esittelyä lehtien palstoilla ja telkkarissa.
Panojensa retostelua ja kehumista suurenakin meriittinä.
En ymmärrä sitä, että jotkut ihmiset ajavat vielä polttomoottoriautoilla, vaikka pörssisähkön hinta on ollut parhammillaan jopa negatiivinen. Eli sähköyhtiö maksaa sinulle sähköautolla ajamisesta. Onneksi täällä Tampereella on jo aivan hirveä määrä sähköautoja liikenteessä, että joku ainakin on ymmärtänyt asian.
Kaikissa uusissa keittiöissä on tiskialtaan hana, korkea kaarinen. Siitä roiskuu vedet aina pitkin ja poikin.
Kaari hanaan saa jatko pätkän Clas Ohlsdonilta. Jatko osa on kuin kuin pätkä suihkua. Osta tuliaisiksi se kaverillekin ja asenna heti paikoilleen, jos jollain on tämä kamala roiske hana.
Miksi suomalinen joutuu keräämään, mutta maahanmuutaja ei. Hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Aplle vastauksena että syön aamupalani kymmenen jälkeen ja joku kutsuu sitä jo lounaaksi.
En pysty syömään aikaisemmin, ei aamulla maistu ruoka ja pakkoaamupalan syöntiä ymmärrän vielä vähemmän. Pitää syödä kun on nälkä eikä kellon mukaan.
Itse en ymmärrä heitä: aamupala 8, lounas 11, välipala 14, päivällinen 17, iltapala 20.
Ei toimi itsellä, liian usein syömistä tuosta tulee.
Itse syön 3 kertaa päivässä.
Sama täällä, 3krt/vrk on sopiva.👍
En ymmärrä heitä jotka koko ajan syödä mussuttavat jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton 8 % kannatusta. Tämän luulisi olevan paljon pienempi.
Vassarit, persut ja kd kuuluu mun mielestä samaan kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalinen joutuu keräämään, mutta maahanmuutaja ei. Hävettävää.
Kukas tämä suomalinen on ja mitä hän kerää? Postimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihervassareita en ymmärrä
Moni ei ymmärrä. Selitys tähän löytyy kuitenkin mm. tämän linkin takaa:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3092984/
Pähkinänkuoressa, koservatiivien ajattelua ohjaa liskoaivot, liberaalien aivokuori.
Liberaali voi olla konservatiivi, eivät ole toistensa vastakohtia.
Perhe- ja parisuhdekeskeisyyttä. Eikö elämään muuta mahdu.
Miten joillain riittää pokka feikata elämäänsä instassa ja somessa ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät voi laittaa kapulaa omien ostosten perään?!
Koska ne haluavat maksaa seuraavankin asiakkaan ostokset
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä minäkeskeisyyttä ja oman seksuaalisuuden ja ihanuuden jatkuvaa esittelemistä. Toisaalta viihdealalla kuuluu kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ja tytöt käyttävät pitkiä kalsareita kesät talvet päälihousuina.
Älä nyt sellaisia kysele.
Kyseisen keksinnön tekijälle pitäisi myöntää Nobelin rauhanpalkinto, niin paljon mielihyvää siitä tämmöisille setäihmisille on viime vuosikymmeninä tullut.
Riippuu paljonko silavaa niihin on tungettu sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä minäkeskeisyyttä ja oman seksuaalisuuden ja ihanuuden jatkuvaa esittelemistä. Toisaalta viihdealalla kuuluu kuvioon.
Tarkoitin lähinnä sitä, että lapsien tai parisuhteen myötä jää omat harrastukset ja ystävät. Mun mielestä ei ole tervettä, jos ihmisellä ei ole mitään omaa.
Ihmisiä, jotka eivät seuraa ajankohtaisia asioita tai eivät lue. Nämä ovat yleensä niitä, jotka uskovat vanhentuneisiin tai täysin vääriin tietoihin, esim. salaliittoteorioihin ja toitottavat näitä totuuksiaan kaikille ja ajattelevat, että juuri heillä on oikea tieto.
Vanhempia, jotka suojelevat lapsiaan naurettavasti ihan kaikelta ja kaikki on muiden (esim. koulun) syytä, vaikka vika on selvästi heidän omassa kasvatuksessaan. Juuri tällaiset pitää itseään parhaimpina vanhempina. Kasvattavat nuoria, jotka ei pärjää.
Oisihan näitä lueteltavaksi.
Moni ei ymmärrä. Selitys tähän löytyy kuitenkin mm. tämän linkin takaa:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3092984/
Pähkinänkuoressa, koservatiivien ajattelua ohjaa liskoaivot, liberaalien aivokuori.