Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1703)
No translain uudistusta en tajua, enkä ylipäätään mitään näitä woke-juttuja. Mulle ei vain mene kaaliin tunnepitoiset lait ja muut tuntemukset, jotka sellaisenaan muutetaan säädöksiksi tai koululaisten opetusohjelmaan. Itse luotan tutkittuun tietoon enkä huuhaahan.
miksi cheek ei ole tullut kaapista ulos sitä en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koon suosio.
Tämä. Tosiaan hän on vain tavallinen iskelmälaulaja. Ihmettelen miten joka tuutista tulee nykyisin Kaija Koota. Hänen suurin hittinsäkin oli käännös Sally Oldfieldin biisistä. Ei mitään omaa tuotantoa. Aika isokin hän on. Suomessa on kymmeniä parempia laulajia kuin hän. Esim. Diandra.
Kaija Koolla on paljon biisejä, joiden säkeistöjä hän kykenee hädintuskin laulamaan livenä. Menevät niin matalalta, ettei riitä ääniala. Vasta kertosäkeissä hän pääsee tykittelemään ja silloin laulu soi kuten kuuluu. Ne on kuitenkin hänelle sävellettyjä biisejä hänelle mietityssä sävellajissa. Miten voi olla mahdollista, ettei hän pysty kunnolla laulamaan omia biisejään?
Miksi ihminen tatuoi kaulansa???
En ymmärrä monia tällä keskustelupalstalla esitettyjä mielipiteitä, ja erityisesti sitä, miksi sellaiset mielipiteet saavat lukijoilta paljon ylös-ääniä. Tai jos on esitetty järkevä mielipide, se saa paljon alas-ääniä.
-En ymmärrä Venäläisten määrää suomessa?
- Irakilaisten määrää suomessa?
- Al holin leiriltä kuskattujen Isisin sotaan osallistuneiden hakua suomeen.
- en ymmärrä miksei kehitysapuna viedä tietoa ja välineitä ehkäisyyn. Hullun hommaa viedä sinne metsäkoneita ruostumaan.
- en ymmärrä miksi lapsilisää maksetaan ulkomaille ja miksi lapsilisä ei ole vain yksi tulosidonnainen apu
- en ymmärrä miksi tuetaan villin eläimen pitoa vankina Pandat
-jne
Miten lemmikin omistaja voi saada kelan/sossun harkinnanvaraisia tukia jos kerran on varaa elättää lemmikkiä, miksi muiden pitäisi siis maksaa verovaroista se
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että vielä vuonna 2023 uskontojen takia soditaan ja riidellään maailmassa.
Ei ihminen tästä kehity henkisesti. Tai ne jotka kehittyvät eivät omaa pakkomieltä valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patteriautoja. Kuinka aikuiset jaksavat leikkiä niiden kanssa?
Eiköhän ne lapset ole jotka patteriautoilla leikkivät. Aikuisilla on sitten polttis- tai sähköautoja.
Toistaiseksi mitään oikeita sähköautoja ei ole olemassa. Ne ovat patteriautoja : )
Patteri on lämmönlähde, paristosta saa virtaa -en tajua, miksi nämä kaksi asiaa sotketaan 🙄...
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei syö aamupalaa siksi, että heillä ei luontaisesti ole aamulla nälkä. Minä taas olen jättänyt aamupalan pois siksi, että olen ollut jo pari vuotta pätkäpaastolla, joka tarkoittaa että syön kaikki päivän ruoat 6 tunnin syömisikkunan sisällä (lounas ja illallinen) ja loppu 18 tuntia on paastoikkunaa.
Osa ei syö aamupalaa siksi kun joka jumalan aamu tulee aina semmonen helvetin kiire, ettei siinä kerkeä muuta kuin singahtaa sängystä ylös, pukea vaatteet ylle ja sitten tukka sekaisin bussipysäkille. Siinä sitten huomaa, mikä juttu tällä kertaa unohtui. Puhelin, lompakko, avaimet, mikä milloinkin.
Näin käy, kun ei olla aamuihmisiä ja torkutetaan tappiin asti.
Tän palstan transfoobikkoja. Tai kaikkia niitä, jotka kokevat sukupuolen moninaisuuden uhkana. Ihan saa jokainen olla hetero, jos sitä luonnostaan kokee olevansa, mutta miksi muunlaisten todellisuuksien esittely koetaan uhkaavana? Sitä en tajua.
T. Itsekin heteronainen, joka ei ole mennyt "rikki", vaikka onkin monet kerrat altistunut sukupuolen moninaisuudelle
miksi työntekijät joutuvat veroilla elättämään satojatuhansia työnvälttelijäpummeja.
Hylkääviä, ghostaavia ihmisiä. Miten voidaan kohdella toista ihmistä kuin jotain kertakäyttöistä tavaraa ja roskaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä monia tällä keskustelupalstalla esitettyjä mielipiteitä, ja erityisesti sitä, miksi sellaiset mielipiteet saavat lukijoilta paljon ylös-ääniä. Tai jos on esitetty järkevä mielipide, se saa paljon alas-ääniä.
Laitan alapeukkua niille kommenteille, jotka ei liity aiheeseen tai jotka ei tuo mitään uutta keskusteluun. Huonot jutut saavat alapeukkua myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei syö aamupalaa siksi, että heillä ei luontaisesti ole aamulla nälkä. Minä taas olen jättänyt aamupalan pois siksi, että olen ollut jo pari vuotta pätkäpaastolla, joka tarkoittaa että syön kaikki päivän ruoat 6 tunnin syömisikkunan sisällä (lounas ja illallinen) ja loppu 18 tuntia on paastoikkunaa.
Osa ei syö aamupalaa siksi kun joka jumalan aamu tulee aina semmonen helvetin kiire, ettei siinä kerkeä muuta kuin singahtaa sängystä ylös, pukea vaatteet ylle ja sitten tukka sekaisin bussipysäkille. Siinä sitten huomaa, mikä juttu tällä kertaa unohtui. Puhelin, lompakko, avaimet, mikä milloinkin.
Voitaisko jo unohtaa tää aamupalakeskustelu tässä ketjussa kun ei ole tarkoitus aamupalasta keskustella. Joka sivulla ainakin yksi aamupalaviesti. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen, että en ymmärrä torkuttamista.
On tutkittu, että on haitallista sydämelle herättää itsensä säikähtämällä monta kertaa aamussa ja nukahtaa aina uudelleen. Lisäksi se on typerää, jos on joka tapauksessa pakko herätä tiettyyn aikaan. Kuulemma torkuttaminen ei edes helpota heräämistä, vaan vaikeuttaa sitä. Pommiin nukkumisen vaarakin on ilmeinen, jos ei tajua, paljonko se kello on, kun sen puoliunessa sammuttaa.
Jonkun sarastusvalon vielä jotenkin ymmärrän, mutta se taas ei sovi pariskunnille, joiden herätys tapahtuu eri aikoina.
En tajua noita rokotevastasia salaliittoteorioihin uskovia; samat tyypit vouhottaa nyt samaan tyyliin Venäjän sodasta...järki hoi älä jätä!!!
Tämä. Tosiaan hän on vain tavallinen iskelmälaulaja. Ihmettelen miten joka tuutista tulee nykyisin Kaija Koota. Hänen suurin hittinsäkin oli käännös Sally Oldfieldin biisistä. Ei mitään omaa tuotantoa. Aika isokin hän on. Suomessa on kymmeniä parempia laulajia kuin hän. Esim. Diandra.