Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?

Vierailija
23.01.2023 |

Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!

Kommentit (1701)

Vierailija
361/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi jotkut ihmiset valtamedian uutisia lukiessaan kuvittelevat, että media manipuloi heitä. Ja varsinkaan en ymmärrä niitä, jotka samalla lukevat yksittäisten huuhaatyyppien kirjoituksia netistä ja kuvittelevat, että nämä eivät missään nimessä manipuloi heitä.

Vierailija
362/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa arvottaa ja vertailla asioita niiden mittasuhteiden mukaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että joillekki on niin kova paikka jos miehellä on parta.Ihan niinku kaikkien pitäis olla jotaki tissiposkia.

Tämän olen partaukkona valitettavasti myös huomannut. Kai se jotain seminatsismia on.

Se on barbafobiaa.

Latinan barba on parta ja barbatus on parrakas. Fobia puolestaan on latinassa  pelko - psykologiassa irrationaalinen jonkin asian pelko. Jostain syystä monet pikkulapset pelkäävät partoja.

Sana barbaari ei liity latinan partaan, vaan kreikan sanaan barbaros, joka tarkoittaa änkyttäjää - tässä siis kreikkalaisen näkökulmasta henkilöä, joka puhuu muuta kieltä kuin kreikkaa.

Vierailija
364/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä saa ihmiset kirjoittamaan someen asioita, joita oletettavasti eivät kuuna päivänä uskaltaisi sanoa henkilökohtaisesti toiselle ihmiselle. Somessa oletettavasti aikuiset ihmiset nimittelevät, haukkuvat, räyhäävät, ylimielisesti v***tuilevat ja kiusaavat toisia kirjoittajia tai yleisesti ihmisryhmiä tai ketä tahansa ilman estoja. Samaan aikaan oletettavasti osin samat ihmiset pitävät julkisessa keskustelussa toisten ihmisten haukkumista, kiusaamista ja nimittelyä huonona ja epätoivottavana käytöksenä. 

Vierailija
365/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi ihmiset ottavat vapaaehtoisesti tuntematonta myrkkyä itseensä?

Uutinen k-rokotteiden haitallisuudesta alkaa 8 min kohdalta.

https://www.mtv.fi/sarja/seitseman-uutiset-1495/torstai-26-1-klo-1900-2…

Oletko sitten itse omakätisesti tutkinut kaikkien tähänastisten ottamiesi lääkkeiden koostumukset ja muut atomitasolle asti? Ja jos et, niin mistä tiedät ettei vaikkapa joskus ottamassasi yskänlääkkeessä ollut alienien mirosiruja tai jotain ihmemyrkkyä? 

Vierailija
366/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen suosiota.

Miljoona yläpeukutusta!!

Vierailija
367/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan sateenkaarihömpötystä.

Itse en ymmärrä tämän vastustamistam

Vierailija
368/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneuskirurgiaa vain sen vuoksi että on "kauniimpi". Kuten botoxit, rinnat jne. Ihmisestä tulee luonnoton pompulapimpula. Sairaudet, onnettomuudet eri juttu.

Tämä. Mitähän esim. Kim Kardashianinkin lapset tuumaat sitten, kun alkavat ymmärtää, että miksi näyttävät ihan erilaisilta kuin äitinsä. On pottunokkaa, liikaa kylkiluita, kaponen peffa. Tai sitten eivät ymmärrä edes ajatella sellaista, vaan kaikki aina selitetään ihmejutuilla ja työnnetään vaan lisää tavaraa, lomia jne. että ovat hiljaa. Tai sitten Kim kertoo, että äitiä on leikelty ja laiteltu ja laitetaan, lapset, teidätkin Kim-kopioiksi!

Vierailija
369/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi ihmiset ottavat vapaaehtoisesti tuntematonta myrkkyä itseensä?

En ymmärrä, miksi joillakin on tarve levittää valheellisia väitteitä verkkokeskusteluissa. Tuokaan uutinen ei koskenut koronarokotteiden haitallisuutta, vaan sitä että koronarokotteita jää käyttämättä koska hankittuja rokotteita ei ole otettu. Haitallisuudesta ei tuossa uutisessa puhuttu muuten kuin että rokotteita on hävitetty, koska ne ovat vanhentuneet tai niiden käytöstä oli ilmennyt haittavaikutuksia. Ja nämä olivat siis rokotteiden hävittämisen pääasialliset syyt. Se ei tarkoita sitä, että koronarokotteet olisivat yleisesti haitallisia ja siksi niitä olisi hävitetty. Mutta tokihan oman agendan pönkittämiseksi käy mikä tahansa uutinen, missä edes mainitaan jokin aiheeseen sopiva sana.

Vierailija
370/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten itse omakätisesti tutkinut kaikkien tähänastisten ottamiesi lääkkeiden koostumukset ja muut atomitasolle asti? Ja jos et, niin mistä tiedät ettei vaikkapa joskus ottamassasi yskänlääkkeessä ollut alienien mirosiruja tai jotain ihmemyrkkyä? 

Unohdit mainita buranan ja hopeaveden. : )

Vierailija
371/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliriippuvuus. Ymmärrän kaikki riippuvuudet joista menee pää sekaisin, mutta peliriippuvuutta en. En vaikka olen siitä paljon lukenut ja mekanismin ymmärränkin.

Vierailija
372/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat vielä nykyään matkustaa Turkkiin tai Unkariin. Suomalaiset matkatoimistot voisivat lopettaa matkojen myymisen kyseisiin maihin kokonaan. 

Unkari on hieno maa ja unkarilaiset serkkujamme!

On täysin ymmärrettävää, että kun suomalaiset viherpunikkipoliitikot ovat eu:n hihnassa vuosia Unkarille räkyttäneet ja siitä pas kaa puhuneet, niin eivät ne siitä ilahtuneet ole!

Vierailija
373/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka kadulla tai yleisesti julkisissa tiloissa liikkuessaan olettavat että muut ihmiset väistävät heitä tai että heidän itsensä ei tarvitse väistää ketään. Tungoksessa kävellään eteensä katsomatta päin ja kaupassa ängetään samalle hyllylle tönimään. Ymmärrän, että joillakin ihmisillä voi olla huono näkö mutta en ymmärrä, että huononäköiset ihmiset kulkisivat niin varomattomasti ja holtittomasti muiden ihmisten keskuudessa. Ymmärtäisin, jos olisi tieteellisesti todistettu että useilta ihmisiltä puuttuu fyysisen lähiympäristönsä havainnointikyky, mutta koska tällaista ei ole todistettu niin pidän ilmiön aiheuttajana yleistä ylimielisyyttä ja välinpitämättömyyttä, joita en ymmärrä.

Vierailija
374/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että vaivauduit katsomaan uutisen.

Minulla ei ole  muuta agendaa kun vaatia sanan vapautta ja totuutta.

Minulle on ihan sama jos ihmiset haluaa tappaa tai vaurioittaa itsensä "tutkitulla ja turvallisella" piikillä.

Kun näköjään  läntinen demokratia valehtelee ja estää tiedon levittämisen suunnitelmallisesti tästä asiasta niin missä muussakin asiassa kansalaisille valehdellaan ja estetään korruptoitumattoman tiedon saanti?

Korona, ja sen myötä k-piikki huijjaus on paljastunut, ja lukuisat oikeuden käynnit ympäri maailman tulee aikanaan näyttämään oliko itse tietonsa  etsineet oikeassa. Ainakin suomessa 500 000 älysi suojella omaa terveyttä ja tulevaisuuttaan.

Pisti silmään tässä tuo "läntinen demokratia valehtelee". Oletko siis sitä mieltä, että idässä esimerkiksi Kiinassa tai Venäjällä on heidän k-rokotteensa tutkittuja ja turvallisia ja koronasta on heillä kerrottu "totuus"?

Vierailija
375/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan ymmärrä miten joku viitsii kirjoitella tänne. 

Vierailija
376/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi esim.formuloissa rata lakaistaan luudilla, yleisurh.kisoissa vettä ei voi  esim. imuroida heittoringeistä, jos sataa, ja miksi lentiskisoissa ei käytetä leveitä moppikuivaimia hien pyyhkimiseen lattiasta, jne.jne

Tavis käytännön juttuja, mutta vuodesta toiseen luuta heiluu ja likat konttaa.

Vierailija
377/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, miksi se yksi tyyppi kirjoittelee tälle palstalle niitä perverssejä alapäätekstejään, oli se sitten kumman sukupuolen alapää tahansa.

En ymmärrä. 

Vierailija
378/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin aamiaisen syömisen vasta 56-vuotiaana ja totuin siihen aika nopeasti. Kaurapuuroa ja mustaa kahvia ennen töihin lähtöä.

Se on aamiaiseni nyt eläkkeelläkin.

Vierailija
379/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että vaivauduit katsomaan uutisen.

Minulla ei ole  muuta agendaa kun vaatia sanan vapautta ja totuutta.

Minulle on ihan sama jos ihmiset haluaa tappaa tai vaurioittaa itsensä "tutkitulla ja turvallisella" piikillä.

Kun näköjään  läntinen demokratia valehtelee ja estää tiedon levittämisen suunnitelmallisesti tästä asiasta niin missä muussakin asiassa kansalaisille valehdellaan ja estetään korruptoitumattoman tiedon saanti?

Korona, ja sen myötä k-piikki huijjaus on paljastunut, ja lukuisat oikeuden käynnit ympäri maailman tulee aikanaan näyttämään oliko itse tietonsa  etsineet oikeassa. Ainakin suomessa 500 000 älysi suojella omaa terveyttä ja tulevaisuuttaan.

Pisti silmään tässä tuo "läntinen demokratia valehtelee". Oletko siis sitä mieltä, että idässä esimerkiksi Kiinassa tai Venäjällä on heidän k-rokotteensa tutkittuja ja turvallisia ja koronasta on heillä kerrottu "totuus"?

En usko että sielläkään sen avoimempi leskustelu ilmapiiri on, oli sitten kyse koronan alullepanijoista agendoineen, tai sen hyväksytystä hoidosta AINOASTAAN geenimanipulaatio injektioilla. Minä elän läntisessa maailmassa, ja siksi haluan tänne totuuden takaisin.

Vieläkö joku kuvittelee että mariini ja kumppanit kokoustelevat Davosissa suojellakseen maailman alati paisuvaa väestöä, toivoen heille pitkää ikää ja terveyttä?

Kyllä ne aika monen muistissa on vielä kuinka Who bill gatesin ponsoroimana  salaa rokotti jäykkäkouristus piikkien varjolla nuoria naisia lapsettomaksi afrikassa.

Pikkasen kun vaivautuu hankkimaan ihan itse tietoa niin maailman meininki alkaa näyttämään nurjan puolensa.

Vierailija
380/1701 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuorisoa. Sitä välinpitämättömyyttä, ilkeyden ihannointia, puhdasta perseilyä. Omassa ikäpolvessakin oli omat häiriköt ja typeryydet, mutta nykyaikana ventovieraita kohtaan käyttäytymisestä on tehty viihdettä joka kuvataan someen ja kavereille. Koulussa ei keskitytä, muita ei kunnioiteta, kaikki energia menee omaan napaan ja aikuisille vittuiluun. Ilmeisesti pk-seudun ulkoouolella tilanne vähän lohdullisempi.

Ja kas, just luinkin kuinka päiväkodissa aikuiset suojautuu puremisen kestävillä hihoilla, ootetaans että näistä tulee teinejä.