Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Ankkahuulet, silikonitissit... Ei mikään ongelma jos niihin on aihetta mutta jos vetää överiksi..
onkohan noissa,että jos ottaa yhdet pistokset,niin kestääkö ne sitten muuttumattomina koko elämän,vai joutuuko niitä käydä korjailemassa? eli kun kerran otat,niin sen jälkeen saattaa ehkä pitää käydä korjailemassa jos täytteet liikkuu,en tiedä? sitten pistetään taas vähän ja kohta huulet ja tissit kasvaa lisää..on tietysti niitä,jotka haluaa laittaa 'vielä vähän' lisää
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä ikinä miten naisesta voi tulla rajaton anoppi ja pojasta mammanpoika / peräkamarinpoika.
Päästäkää lapsistanne irti. Kiinni pitämällä pilaatte monen ihmisen elämän.
Höh! Viiskymppinen on "nuor poika", jota äiti neuvoo ja määräilee. Ainakin edesmennyt anoppini halusi määrätä vauvansa kaikista asioista. Oli jopa kovin huolissaan, että miten se poika pärjää kun äiti ei jonain päivänä ole neuvomassa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että mikään ei saisi muuttua. Kaikkea uutta haukutaan. Siis kaupunkisuunnittelussa.
ihmisille tärkeiden viheralueiden hävittäminen tai suuri vähentäminen ei ole oikenlaista kaupunkisuunnittelua,mutta kun alueiden pitää tuottaa
Miksi Brasiliassa, Kolumbiassa ja Venezuelassa tehdään niin paljon kehonmuokkuuta, jonka toivotaan kaunistavan, vaikka maissa on etnisesti niin monimuoiset väestöt että se jo pelkästään takaa, että hyvihi kauniita löytyy, eiväkkä kaikki ole samanaamasia, ainakan niin siinä määrin ku jossain Jaappanissa ja Koreeassa
Mikä saa politiikkojen tuhoon Suomen
Miksi pieni, jopa alle 3v esikoinen laitetaan päiväkotiin kun vauva syntyy. Kaikenlaiset selitykset asialle kyllä löytyy, mutta minulta ei löydy ymmärrystä. Yleensä kyseessä normaali, terve, keskiluokkainen äiti perheessä jossa myös toinen vanhempi, joka osallistuu lastenhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi vähiten haitallinen päihde on suomessa laitonta? Eihän siinä ole mitään järkeä tai logiikkaa.
Minä en ymmärrä mihin päihteitä tarvitaan. Rahat monilla loppumassa,mutta pää pitää saada sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa politiikkojen tuhoon Suomen
"poliitikkojen"
"tuhoamaan"
Lapsien tehtailu
Jos vanhemmilla on geenit, jonka vuoksi lapsista tulee, ei ehkä vammaisia, mutta elämä on aina tuettua, ei pysty itsenäiseen elämään, ei kun lapsia lisää vaan.
Tai yleensäkin lapsien saamisen isosti.
Äiti tulee raskaaksi 16 vuotiaana. 1,5 v välein viimeistään, seuraava lapsi. Viimeinen uunista ulos, kun vaihdevuodet alkaa. Nuorimman mentyä kouluun havahdutaan jotain voisi tehdä.
Äidin ura on siinä ja lapsia 10+ , kukaan lapsista ei saanut olla äidin pikkuinen edes hetken
Elämä melkoista taistelua. Ei ole rahaa ostaa lapsille mitään, ei matkustaa jne
Miksi valtaosa tämän maan asukkaista on niin helposti harhaanjohdettavia, siis kykenemättömiä ottamaan itse omatoimisesti asioista selvää. Jos jokin askarruttaa, katsotaan vain joku kolmesta ekasta googlen tarjoamasta vastauksesta, ja siinä se. Sen jälkeen ollaan kuin oltaisiin hyvinkin perehtyneitä juuri ko asiaan, vaiika tosiasiassa ei tiedetä oikeastaan mitään.
Ne, jotka tietävät paljon asioita, ovat tietoisia siitä, että on vielä enemmän asioita, joita he eivät tiedä, ollen samalla halukkaita kasvattamaan tietomääräänsä.
Lapsille oudot nimet.
Annetaan c tai d alkuisia nimiä, kansainvälisiä, pärjää paremmin maailmalla. Asutaan itse Pihtiputaalla. Mikä on tod näk lapsesta tulee suurlähettiläs, jos kulmat ovat pienet ?
Tai sukunimihirviöt. Jopa lapselle laitetaan yhdistelmänimi, kun minä haluan minun sukunimeni.
Jennica Jannica Lehti-Järvinen. On kuule hieno ja kansainvälinen
osalle kotona istujista maksetaan jopa 5-6 tonnin korvauksia
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ccdee0f-1e99-43e1-b30a-efecec6a881d
Yksinäiset on omituisia. Miksi heidän pitää saada jutuilleen aina kuulija? Kun ne jutut poikkeuksetta on jotakin ihan tyhjänpäiväistä ja muita kiinnostamatonta, esim. selostetaan jonkin tv-ohjelman tapahtumia ihmisille, jotka ei ohjelmaa seuraa eikä tilanteesta pääse pois vaikka mieli tekisi (eli työkavereille). Tai jotakin ihan älytöntä valittamista turhasta, kuten haukutaan säätä vaikka se on ihan normaali vuodenajalle.
Mistä se loputon tarve puhumiseen, kun ne aiheet on sitten jotakin säätä ja ihan mielenkiinnotonta. Jos noilla olisi jotakin oikeaa asiaa edes, tajuaisin. Mutta miksi sille omalle monologille pitää saada kuulija? Kun monologista on kyse, ihminen ei halua kuulla kenenkään muun kommentteja ja mielipiteitä, haluaa vaan itse olla äänessä. Vaikka hänellä ei ole mitään oikeaa omaa sanottavaa edes.
Sitä, että ihmiskunta vaan ei opi virheistään.
Pienempi harmitus on työpaikan ns. piilolusmuilijat. Tullaan työpaikalle työajan puitteissa, laitetaan huoneen ovi kiinni. Ohi kulkiessa siluetti nojailee tuolissa räpläten kännykkää. Kahville ja ruokapaussille lähdetään etuajassa. Huoneen ulkopuolella tehtävät työt ei edisty ollenkaan.
Se että kaikkea uutta tai vierasta automaattisesti vihataan ja inhotaan. No, aina joku osa suhtautuu uteliaasti ja ottaa selvää ja haluaa tietää uusista asioista. Mutta hirveän moni on torjuvalla ja suorastaan vihamielisellä asenteella, vaikka ei olisi mitään kokemusta kyseisestä asiasta.
Ymmärrän inhon jos on kokeillut eikä pidä, mutta kun jopa täysin vieraista asioista voi olla niin vahva negatiivinen mielipide.
En todellakaan ymmärrä sellaista umpimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi vähiten haitallinen päihde on suomessa laitonta? Eihän siinä ole mitään järkeä tai logiikkaa.
Minä en ymmärrä mihin päihteitä tarvitaan. Rahat monilla loppumassa,mutta pää pitää saada sekaisin.
Päihtyminenkin on vietti. Eläimetkin päihdyttävät itsensä, jos vain mahdollisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valtaosa tämän maan asukkaista on niin helposti harhaanjohdettavia, siis kykenemättömiä ottamaan itse omatoimisesti asioista selvää. Jos jokin askarruttaa, katsotaan vain joku kolmesta ekasta googlen tarjoamasta vastauksesta, ja siinä se. Sen jälkeen ollaan kuin oltaisiin hyvinkin perehtyneitä juuri ko asiaan, vaiika tosiasiassa ei tiedetä oikeastaan mitään.
Ne, jotka tietävät paljon asioita, ovat tietoisia siitä, että on vielä enemmän asioita, joita he eivät tiedä, ollen samalla halukkaita kasvattamaan tietomääräänsä.
Aivan. Ja kun sanotaan, että on tutkinut asioita, niin se tarkoittaa youtubesta hörhövideoiden katselua. Mikseivät nåmä ihmiset kritisoi hiukkasfysiikkaa tai kosmologiaa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että ihmiskunta vaan ei opi virheistään.
Pienempi harmitus on työpaikan ns. piilolusmuilijat. Tullaan työpaikalle työajan puitteissa, laitetaan huoneen ovi kiinni. Ohi kulkiessa siluetti nojailee tuolissa räpläten kännykkää. Kahville ja ruokapaussille lähdetään etuajassa. Huoneen ulkopuolella tehtävät työt ei edisty ollenkaan.
Tuota muiden tekemistä kun kyttää, ei ehdi omia töitä tehdä lainkaan.
Mitenmiehhet kehttaavat männä kunttosalille kö siellä voi olla naisejai. Ja ne peilit joka paikassa, järkyttävä mesta. kuinka joku kehtaa toisen nähen peilin eesä ängertää. joku tsemppihevikin soi varmaan koko ajan. Eikö kaikki tuo tunnu aika nololta. Itse menisin vain jos sieltä sanmutettas kaikki valot ja ois aivan hiljasita, esimerkiksi ryijyt seinissä ja katossa ja räsymatot lattialla.
Se ei taas häirii mua lain, jos olen esim uimahallin pesuhuoneessa ilkos-alasti ja siellä joku naissiivooja häärää. Sillon ei passaa langeta mitään häpeämis-eleitä tekemään, se vain herättäisi henkiin sen ilkoisillaan tuntemattoman henkilön nähden olemisesta syntyvän häveliäisen olon ja ankeuttaisi elämää suuresti