Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko naisen jolla on timmi body mutta tavisnaama, vai superkauniit kasvot mutta hieman kehopositiivisessa olomuodossa

Vierailija
23.01.2023 |

Jos molempia rakastaisi yhtä paljon ja laki sallii vain toisen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo on ominaisuus, joka on tai ei. Naamalle voi tehdä paljonkin. Mutta tietysti luonne on tärkein.

22/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy kunhan on fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on "hieman kehopositiivinen"? Nykyään, varsinkin jos naiset ilmoittaa kokojaan, niin esim muodokas voi tarkoittaa käytännössä kaikkea väliltä L-XXXXXXL

Sellainen joka tilaa mäkkärin kaistalla perheaterian itselleen.

Vierailija
24/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, määrittele ensin "lievä kehopositiivisuus". Sopivasti pyöreä, uhkea ja muhkea nainen käy aina, mutta mikään 250-kiloinen death eater taas on eri asia, vaikka olisi minkälaiset nukenkasvot.

Ei sitä puolisoa tosin tuollaisilla kriteereillä valita, pääkopan sisältö ja yhteiset kiinnostuksen kohteet merkitsevät paljon enemmän kuin painoindeksi ns. normaalin vaihtelun rajoissa tai missin naama.

Vierailija
25/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sillä hoikallakin ne kasvot erottuvat paremmin kuin yhtään lihavalla.. kasvojen erottuvuus parempi

valitsisin siis aina hoikan

Vierailija
26/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja normaalivartaloinen mutta isotissinen erittäin rumanaamainen kaverini saa kaikki miehet. Itse olen hiukan pyöreä mutta kaunis kasvoilta, aina saan poistua yksin baarista tms. Enkä ole kovin nirso.

Saman olen huomannut. fiksu,kaunis,mutta pyöreä nainen ei pysty kilpailemaan hoikan bimbon kanssa. Sanoo miehet mitä vaan, mutta tämä on fakta.

Vierailija
27/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis vartalo on ominaisuus, joka on tai ei. Naamalle voi tehdä paljonkin. Mutta tietysti luonne on tärkein.

Eikös se ole juurikin päinvastoin? Itsellä on naama rupsahtanut mutta päätin sitten keskittyä vartaloon joka onkin nykyään parempi kuin mitä se on koskaan ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme