Ottaisitko naisen jolla on timmi body mutta tavisnaama, vai superkauniit kasvot mutta hieman kehopositiivisessa olomuodossa
Jos molempia rakastaisi yhtä paljon ja laki sallii vain toisen.
Kommentit (27)
Ehdottomasti naisen jolla on timmi vartalo.
Mulle käy monenlaiset kasvot, en ole tarkka niiden suhteen, mutta en mitenkään, en siis mitenkään pystyisi tuntemaan seksuaalista viehätystä kehopositiiviseen vartaloon.
Ehdottomasti kauniit kasvot, vartalon suhteen voin antaa paljonkin anteeksi. Ei ole mitään niin surullista, kuin upeakroppainen nainen, jolla on ruma tai edes rumahko naama.
Tavisnaama on ihan odotettua mutta hoikanjäntevä vartalo harvinainen ja kiihottava.
Luonnollisesti kauniit kasvot, koska tää nainen voi saada päähänsä laihduttaa!
Vartalo on tärkein. Se kertoo paljon elintavoista ja jopa harrastuksista.
Miettikää kumpi vanhenee kauniimmin jos aiotte pitkään suhteeseen. Kaikki kuitenkin vanhenevat. Itse valitsin puolisoni hänen luonteen mukaan. Jos oikeasti rakastaa toista niin ulkonäöllä ei ole mitään väliä.
Ensimmäisen takaa päin. Toisen edestä.
Menen sekaisin kauniskasvoisista naisista, että ehkä mieluummin se isoluinen ja kaunis, vaikkakin alkuhuuman haihduttua voisi alkaa kyllä kaduttaa.
Millainen on "hieman kehopositiivinen"? Nykyään, varsinkin jos naiset ilmoittaa kokojaan, niin esim muodokas voi tarkoittaa käytännössä kaikkea väliltä L-XXXXXXL
No timmi on helpompi kantaa auton takakonttiin mitä tuhdimpi.
Riippuu aivoista. Esim keskiverto palstailijaa en ottaisi mistään hinnasta.
Tavisnaama, koska oman rakkaan kasvot on kuitenkin kauniit/söpöt, mutta timmi kroppa on kivempi sängyssä. 😅
N29
suomalaiset miehet on rumia ja ne haluaa samanlaisen naisen. :D eli tavallisen... ei ne uskalla katsoa kauniita. :D
Geenit näkyvät helpoiten kasvoista, rumasta ei koskaan tule kaunista. Plastiikkakirurgialla voi huijata, mutta perimää se ei muuta.
Ottaisi timmibodyisen tavisnaaman. Takaapäin tietysti.
Olen nainen ja normaalivartaloinen mutta isotissinen erittäin rumanaamainen kaverini saa kaikki miehet. Itse olen hiukan pyöreä mutta kaunis kasvoilta, aina saan poistua yksin baarista tms. Enkä ole kovin nirso.
Mies ei ota koskaan ketään, nainen päättää nää jutut.
Hoikka. Aina hoikka.
En ala hyväntekeväisyyteen ja laihana tyytyisin läskiin naiseen. Mielummin olen vapaaehtoisesti sinkkuna. :) M27