Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistin ulkonäköni kuntoon, itsetuntoni parani ja maailma muuttui

Vierailija
23.01.2023 |

On aivan hämmästyttävää, kuinka suuren muutoksen koko elämässä ulkonäön kuntoon pistäminen voi saada aikaan. Miehet ottavat reppunsa pois bussin penkiltä tehdäkseen viereensä tilaa minulle, voin hymyillä ihmisille ja näyttää iloiselta ilman ajatusta että näytän kuvottavalta ja olen kuvottava, ei vähän väliä tule mieleen että näytän aivan siltä kohta eläköityvältä tiukkapipoiselta ilonpilaajatantalta jossain. Ihmiset katsovat minua usein pitkään enkä enää edes kiusaannu siitä. Miehet hymyilevät ja tulevat helposti juttusille. En tajunnut että tällaista voi olla olemassakaan. Talvella erityistehokikka tässä on muuten se, että kaulaliinalla voi peittää sen mitä kaksoisleuasta ja pulleista poskista on vielä jäljellä... ;)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämän poisti ja miksi? Mies vai nainen? ..

:)

Vierailija
2/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit? Millä tavalla laitoit kuntoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "ulkonäkö pistetään kuntoon"??

Vierailija
4/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten "ulkonäkö pistetään kuntoon"??

Pistoksilla??

Vierailija
5/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä koen olevani "kunnossa", mutten silti ole koskaan saanut tuollaista kohtelua.

N26

Vierailija
6/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tyylikkäät naiselliset vaatteet, värjäsin harmaat kivalla sävyllä piiloon, olen myöskin kasvattanut pitkät hiukset ja opettelin meikkaamaan. Ei mikään nopea tehtävä...

Tiedän että monella ulkonäkö ei vaikuta itsetuntoa mitään, vaikka olisi huono. Mutta jos vaikuttaa niin jotain tämän suuntaista kannattaa kokeilla...

Vierailija
7/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kieltämättä olen myöskin pyörittänyt useammat youtube-videot saadakseni ideaa kauniiden kampausten tekoon esim. Olen myöskin pitänyt silmällä sitä mikä näyttää minulla hyvältä ja mikä ei.

Vierailija
8/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tyylikkäät naiselliset vaatteet, värjäsin harmaat kivalla sävyllä piiloon, olen myöskin kasvattanut pitkät hiukset ja opettelin meikkaamaan. Ei mikään nopea tehtävä...

Tiedän että monella ulkonäkö ei vaikuta itsetuntoa mitään, vaikka olisi huono. Mutta jos vaikuttaa niin jotain tämän suuntaista kannattaa kokeilla...

Jep. Naisellinen tyyli vaikuttaa paljon jopa Suomessakin, vaikka täällä se naisellinen tyyli ei ole sinänsä mitenkään arvostettu tai ihanne (suomalaiset tykkää vaatimattomista tyttömäisistä naisista ja arkisista emäntä-tyypeistä).

Vierailija
9/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että juo runsaasti vettä vaikuttaa myös monella tapaa positiivisesti ulkonäköön ja myöskin tekee reippaan ja iloisen mielen.

Vierailija
10/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko mainita laihdutuksen?

Vierailija
11/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Tarkoituksesi on haukkua miehiä.

Vierailija
12/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohditko mainita laihdutuksen?

Aloituksessa ainakaan En maininnut mitään yksityiskohtia, ja hirveän pitkälle en ole painonpudotuksessa vielä päässyt. Mutta onneksi tähänkin on monia hyviä hämäyskikkoja, varsinkin talvella ulko-olosuhteissa.

Vierailija
13/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Tarkoituksesi on haukkua miehiä.

Ai miten niin? Oliko tämä naisen "Miehet eivät ole noin yksinkertaisia" -kommentti?

Vierailija
14/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on mies.

Vierailija
15/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kannattaa tavoitella ns. "sydämen muotoista päätä", joka siis ylhäältä leveämpi ja kapenee alaspäin. Tähän voi vaikuttaa myös kampauksilla.

Vierailija
16/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on mies.

Ei ole... Tunnen vaan oloni huomattavasti paremmaksi tuntiessani itseni naiseksi kuin mieheksi. Siitä tulee "eheä" olo.

Vierailija
17/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on mies.

Ei ole... Tunnen vaan oloni huomattavasti paremmaksi tuntiessani itseni naiseksi kuin mieheksi. Siitä tulee "eheä" olo.

Sä olet nainen vain Vauvalla trolli. IRL olet Pena/Jonne sossun nekkukuutiossa.

Vierailija
18/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on mies.

Sä olet nainen vain Vauvalla trolli. IRL olet Pena/Jonne sossun nekkukuutiossa.

Pötyä. Sanoin koko ajan, etten ole laihtunut mitenkään mainittavasti. Ja se on tämän palstan miesten ainoa ulkonäkövaatimus naisille. Tämän palstan miehet eivät koskaan kehu naisilla tiettyä hiustyyliä tai pukeutumistapaa, heidän mieliinsä ei mahdu muuta kuin laiha nainen. Vaikka häntäkään he eivät kehu, ainoastaan haukkuvat kaikkia naisia lihaviksi.

Vierailija
19/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä laihduta tämän palstan miehiä varten, kaikki ihmisethän nyt vahtivat painoaan täysin riippumatta siitä mitä jotkut pellet täällä puhuvat.

Vierailija
20/29 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla kuvottava riippumatta siitä, näyttääkö hyvältä tai huonolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi