Sukupuolten prosenttiosuudet deittiapeissa
Tähän ei valitettavasti voi laittaa linkkejä, mutta lähteet löytyvät Redditin Ask Feminists -ryhmästä.
USA
Tinder: 78 % miehiä, 22 % naisia.
Bumble: 68 % miehiä, 32 % naisia
OK Cupid: 74 % miehiä, 26 % naisia
Hinge: 65 % miehiä, 35 % naisia
Keskiarvo: 71,25 % miehiä, 28,75 % naisia
EUROOPPA
Tinder: 90 miehiä, 10 % naisia.
Bumble: 80 % miehiä, 20 % naisia
Keskiarvo: 80 % miehiä, 20 % naisia
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ennemmistö, joista varmaan lähemmäs puolet varattuja. 🤷
Varattu on niin fluidi käsite.
Hanurista on koko homma. Parempi tilata love doll
EUROOPPA
Nyt on mulla mennyt jotain ala-asteen matematiikassa ohi kun en tuota laskutoimitusta ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
EUROOPPA
Nyt on mulla mennyt jotain ala-asteen matematiikassa ohi kun en tuota laskutoimitusta ymmärrä.
Joo, väärinhän tuo on, kopioin suoraan ajattelematta. Tai sitten katsoin väärin.
Oho, mitenköhän voi olla? Luulis et jossain 20-vuotiaissa on about 50-50 miehiä ja naisia joka maassa.
Niin, appeissa miehet hakevat seksiä ja naiset parisuhdetta.
Naiset ovat valmiita satsaamaan elämänsä, miehet satunnaisen hetken.
Ei ihme, ettei naisia houkuta, eivätkä sukupuolet kohtaa noissa appeissa.
Pitäisköhän miesten keksiä muita harrastuksia? Mennä vaikka kansalaisopiston kurssille, jolla on pelkkiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon noin yleistäen. Monet miehet etsivät parisuhdetta. Eri asia on sitten se, että nettideittailun lainalaisuudet ovat sellaisia, että nämä miehet jäävät herkästi huomiotta.
Jos esimerkiksi Happy Pancakessa laittaa ehdoksi avioliiton etsimisen, niin kyllä sieltä niitä vakavalla mielelläkin olevia tulee vastaan.
Kuinka niin ei voi laittaa linkkejä? Kokeillaan:
https://www.netimperative.com/2019/04/05/online-dating-trends-men-outnu…
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän miesten keksiä muita harrastuksia? Mennä vaikka kansalaisopiston kurssille, jolla on pelkkiä naisia.
Haha jonkun 21v yliopistossa opiskelevan pojanko pitäs mennä mummujen virkkauskurssille?
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Musta tuntuu että vain ne keskivertoiset ja sitä rumemmat akat etsii parisuhdetta. Sellaiset joilla on kuvia kissoista ja koirista ja leirinuotioista ja maastopyöristä. Mutta silti enimmäkseen vain skitsoilevat, eivätkä ole aidosti avoinna parisuhteelle.
Hyvännäköiset etsii sitten someseuraajia tai muita kenestä hyötyä jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Musta tuntuu että vain ne keskivertoiset ja sitä rumemmat akat etsii parisuhdetta. Sellaiset joilla on kuvia kissoista ja koirista ja leirinuotioista ja maastopyöristä. Mutta silti enimmäkseen vain skitsoilevat, eivätkä ole aidosti avoinna parisuhteelle.Hyvännäköiset etsii sitten someseuraajia tai muita kenestä hyötyä jollain tavalla.
Piti sitten tulla havainnollistamaan, minkälaisia tyyppejä siellä appseissa pyörii. No kiitosta vaan.
Itse kävelen mieluummin pubiin tai baariin ja etsin naisseuraa sieltä. En ymmärrä näitä treffisivustoja, mutta en väitäkään, että olisin ajanmukainen ihminen.
Kyllä kai koko sivunkin voi linkittää, tämä:
https://www.reddit.com/r/AskFeminists/comments/10iwhno/men_are_an_avera…
Toisaalta, kun ajattelee, että Suomessakin on 20-50-vuotiaissa miehiä n. 50 000 enemmän kuin naisia niin ei tilastot yllätä,
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai koko sivunkin voi linkittää, tämä:
https://www.reddit.com/r/AskFeminists/comments/10iwhno/men_are_an_avera…
Mulla on käsitys, että aloituksessa linkittäminen ei ole mahdollista. Joskus yritin, eikä se ainakaan mulla toiminut. Ketjuun voi linkittää.
En tiedä, onko tuo muuttunut.
Niin. Deittiapit nyt vaan ovat naisille aika katseita paikkoja olla. Ei siellä kukaan nainen kauaa viihdy. Itsekin aikoinaan kokeilin, ja oli pelkkiä huonoja kokemuksia joten poistin appit ja aloin katselemaan seuraa oikeasta elämästä, josta sitten harrastuksen kautta löysinkin nykyiseni. Nykyiseni on 5/5 mies ja hän ei koskaan ole ollut deittiapeissa, mikä vahvistaa mielikuvaa että ei siellä laadukkaita miehiä edes ole. Naiset hukkuvat paskaan niissä.
Olisiko jollain heittää tähän jotain analyysiä siitä, miksi Tinderissä olisi rapakon takana suhteessa yli puolet enemmän naisia kuin vanhalla mantereella?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Deittiapit nyt vaan ovat naisille aika kalseita paikkoja olla.
Oma kokemukseni miehenä on, että kun poimin naisen profiilista jonkin asian, olkoon esimerkiksi harrastus, ja yritän keskustella siitä naisen kanssa, niin keskustelu ei kiinnosta.
Olen yrittänyt aivan hirveästi, minkä seurauksena olen oppinut tietämään, että naisia ei kiinnosta tutustua miehiin.
Totta kai deittiapit ovat naisille kalseita, jos he keskittyvät pllua metsästäviin miehiin. Mutta sellaisiakin miehiä on, jotka tahtovat tutustua hitaasti ja ilman seksiä ja joiden tavoitteena on pitkä parisuhde tai avioliitto.
En yhtään usko, että olen ainoa mies, joka yrittää keskustella pitemmälti naisten kanssa. Naisia ei vain kiinnosta keskustelu. He eivät jaksa nähdä tutustumisen vaivaa, koska enemmän tyydytystä tuottaa laittaa esiin edustavat kuvat ja saada miehiltä jatkuvaa huomiota.
Miehiä ennemmistö, joista varmaan lähemmäs puolet varattuja. 🤷