Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa mulle eiko legolla todellakaan oo mitään kivoja pakkauksia tytöille??

17.11.2006 |

Vielä on joulu" ostosten" tekeminen rajottunut lelukuvastojen lukemiseen ja kateellisena katellu ku pojille on legolla ( pienistä legoista ) vaikka minkälaisia linnoja ym. pakkauksia mut tytöille ei mitään. Belville -sarjassa on ne muutamat linnat, mut ootteko te nähnyt mitään muuta tytölle sopivaa kauppoja kierrellessänne? Mistä liikkeestä oisitte bongannu ja jos vähä jotain hintahaarukkaa paljo ois maksanu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka on pienestä asti rakastanut legoilla rakentelua...ja ihan samaa olen kyllä aina päivitellyt. Seuraavanlaisia legoja meiltä löytyy:

ihan peruslegoja paljon, nyt uutena kivana kaupoissa myynnissä tyttöjen pakki (vaaleanpunainen)

bellville sarjaa esim. vene, talo... (ostettu kirppikseltä)

bellville sarjan uusia (h.c. anderssenin saduista)

harry potter -sarjaa

city-sarjaa (esim poliisilaitos, palolaitos, posti, sairaala)

leikkipuisto, lentokone ja talo sarjat (omia vanhojani)

mikki hiiri-sarjaa (ostettu legolandiasta)

scala -talosarjaa (ostettu kirppikseltä, mutta jossain kaupoissakin olen vielä törmännyt)

creator rakennukset sarja (just ostettiin myös kummipojalleni alesta maksoi 38 euroa)

Vierailija
2/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pienenä tykkäsin erilaisista rakennuksista ja autoista. Nyt kaksivuotias tyttöni rakentelee myös mielellään erilaisia taloja. Ei kai sentään tyttöjen Legojen ole ihan pakko olla vaaleanpunaisia? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ostaneet meidän tytölle sitä Belville-sarjaa. Löytyy H.c. Andersenin satuihin perustuvia pakkauksia. Lisäksi olemme ostaneet ihan peruslegoja ja nythän tuli pikku-legoja sellaiseen tyttöjen vaaleanpunaiseen boxiin. Nuo legot on ihan peruslegoja, mutta tyttömäisissä väreissä.

Tuon boxin hinta oli jotain 18e, Merenneito-linna maksoi muistaakseni 70e ja ne pienemmät H.c. Andersenin pakkaukset n.15-20e.

Vierailija
4/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYlsää kun ei ole ns. sukupuoletonta sarjaa. City-sarjassakin 95% ukoista on miehiä, vaikka helposti naisia olisi helppo liittää sopiviin rooleihin.

Toinen mitä kaipaan on värimaailmojen yhtenäistäminen. Olisi kivaa kun voisi rakentaa lisää itse Bellevillen tuotteisiin, mutta kirkkaita perusvärejä ja pastelleja...

Mikä vielä harmittaa on tyttöjen sarjan valmius: isoja valmiita palikoita ja rakentaminen vähäistä. Aivan kuin kuviteltaisiin etteivät tytöt osaa tai ettei tyttöjen edes tarvitse osata rakentaa ja hahmottaa kolmiulotteisuutta, taas matematiikan ope heräsi minussa esiin :)

Vierailija
5/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä mä ainakin pienenä rakastin. Muistan vieläkin kun pienenä potutti, kun mun risteijäalus jäi vajaaksi, kun palikat loppuivat kesken. Olisin myös rakentanut isoja kaupunkeja, jos olisi vaan ollut riittävästi palikoita. Tekniikkalegot olivat mielestäni myös aivan ihania, mutta peruspalikat olivat kaikkein tärkeimpiä...

Mua itseasiassa ärsytti suunnattomasti pienenä, kun veljeni sai varsinkin vierailta ihmisiltä kaikkia ihania koottavia lentokoneita ja mielenkiintoisia teknisiä vempaimia, kun mä sain esim. paperinukkeja.

Vierailija
6/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskon legoista hienoin oli aikoinaan todella iso merirosvolaiva. Ja poliisit ja rosvot seikkailivat omissa legoleikeissä. Ja nuo peruslegot oli aina tarpeellisia. Muuten ei rakentamisesta tullut mitään. Ja se oli kuitenkin se paras juttu; ei valmiiden rakennelmien toistaminen ohjeen mukaan.

Vierailija
7/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeissa ei juuri mitään tyttöjen leegoja ole näkynyt

Vierailija
8/9 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niissä Belvillen linnoissa kyllä jollain tapaa aliarvioidaan tyttöjä, ku ne palat on isoja, eikä mitään rakennettavaa. tai on nyt syy sit mikä tahansa, niin vois ne olla koottavia juttuja, eikä valmiita torneja ja alustoja. Mutta jatkan metsästämistä ja lisää kommentteja vastaanotetaan jos tulee jollekin vielä jotain mieleen :)