Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Tälleen OT mutta Sara Parikasta tulee kyllä kontrolloiva olo kun matkusti lapsineen tuonne kun Mikko oli kuvausmatkalla
Minun tuttavapiirissä monetkin puoliskot koittavat päästä yhtä matkaa, edes osaksi aikaa, jos toisella on työreissuja. Yksikin hyvä ystävä tykkää päivisin kiertää museoita, kahviloita ja kaupunkia, kun puolisolla on palavereja. Illemmalla sitten ehtii yhdessäkin katsella maisemia.
Miksi pitää puhua pahaa, aina? Miksi ei voisi miettiä asioita hyvän kautta, vaan aina on tehtävä ne ilkeimmät päätelmät?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä, että koko ajan pitää vinkua armoa näille julkkistyrkyille. Eihän tällä palstalla anneta armoa kenellekään muullekaan. Miksi juuri näitä typeryyksiä ja draamailuja pitäisi katsoa sormien välistä?
Ei tietenkään pelkästään heitä pitäisi "armahtaa", vaan ihan kaikkia. Eikä se ole hyvä perustelu, et kun noikin kiusaa, niin saan minäkin kiusata.
Itse kun on kiltti enkä tykkää puhua pahaa, ja oma ystäväpiirini on samanlainen, niin ei vaan pysty käsittämään, mitä kukaan saa ilkeilystä.
Fanni ja Asta joutuivat lähtemään. Ruusun jälkeen ohjelma oli tosi hauska. Heta ja Minna puhuivat oikein fiksusti. Mulla alkaa mieli muuttua Minnan suhteen tai sitten osaa vain asennoitua kulloisenkin keskustelukumppanin mieleiseksi. Nyt ei ollut ollenkaan niin diiva, kuin aiemmin.
Samin ja Antonin tanssituokio Ruusun jälkeen -jakson lopussa..:D
Tykkään siitä, että näytetään hetkiä, kun Mikko P. hengailee / viinittelee naisten villalla. Mikollahan on ollut oikein mukavat oltavat tuolla.
Sanottiin myös, että seuraavassa jaksossa nähdään tuttuja. Eli tulisikohan viime vuoden bätset antamaan pojille neuvoja? Eikö Timo sanonut käyneensä kuvaamassa pikkuosion uudelle bätsekaudelle?
Putoajat eivät yllättäneet, vaikka olisinkin toivonut Fannin jatkavan. Oli selkeästi liian rauhallinen/pidättyväinen ja classy ohjelman, halusi pysytellä draaman ulkopuolella. Asta sanoi, ettei viehättynyt kummastakaan miehestä, joten hyvillä mielin lähti.
Vierailija kirjoitti:
Samin ja Antonin tanssituokio Ruusun jälkeen -jakson lopussa..:D
Tykkään siitä, että näytetään hetkiä, kun Mikko P. hengailee / viinittelee naisten villalla. Mikollahan on ollut oikein mukavat oltavat tuolla.
Sanottiin myös, että seuraavassa jaksossa nähdään tuttuja. Eli tulisikohan viime vuoden bätset antamaan pojille neuvoja? Eikö Timo sanonut käyneensä kuvaamassa pikkuosion uudelle bätsekaudelle?
Putoajat eivät yllättäneet, vaikka olisinkin toivonut Fannin jatkavan. Oli selkeästi liian rauhallinen/pidättyväinen ja classy ohjelman, halusi pysytellä draaman ulkopuolella. Asta sanoi, ettei viehättynyt kummastakaan miehestä, joten hyvillä mielin lähti.
Musta kanssa hauskimpia hetkiä ovat ilman muuta ne, kun Parikka käy kivan veljellisesti moikkaamassa tyttösiä.
Ainoa, mikä harmittaa, niin on se, että kun kysyy kaikilta, niin se on aina, heti Johanna, kun kärkkäästi ottaa puheenvuoron ja esittää oman mielipiteensä. Ei muut saa tai ehdi koskaan jutella Mikon kanssa, kun Johanna omii hänetkin.
Ihme kurppa.
Tytöt alakavat jakautua "talleihin". Pelkästään Antonilta sai tai otti vastaan ruusun: Minna, Taru, Miili ja Heidi. Samilta puolestaan: Nea, Mona ja Heta. Molemmilta: Emma, Wera, Johanna ja Emilia.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt alakavat jakautua "talleihin". Pelkästään Antonilta sai tai otti vastaan ruusun: Minna, Taru, Miili ja Heidi. Samilta puolestaan: Nea, Mona ja Heta. Molemmilta: Emma, Wera, Johanna ja Emilia.
Tämän olin jo ehtinyt unohtaa. Onpa pääni seula. Kiitos, kun muistit. Aika jännä, että uutuudet jo nyt, tässä vaihessa päättivät valita suosikkinsa, tarkoitan Hetaa ja Moonaa, tai onko Monaa.
Miilillä ei ole mitään saumaa kumpaankaan, joten tajutonta, että laittoi kaiken yhden kortin varaan.
Mona ja Sami sopisivat kivasti yhteen, jotenkin rentoa ja aitoa yhdessäoloa heillä. Sitä sitten ei tiedä syttyykö kipinää..
Vierailija kirjoitti:
Noista "yhteisistä" voidaan sanoa, että Emma kuuluu Samin reviiriin kun taas Wera ja Emilia Antonin reviiriin. Vain Johanna on aidosti yhteinen.
Aika selvältä näyttää, että Minna on Antonin lopullinen valinta. Taru ja Wera kisannevat kakkospaikasta. Sen sijaan Sami arpoo jaksokuvausten perusteella loppuun asti, ehkä Emman ja Nean välillä. Voi olla, ettei ole lainkaan kiinnostunut parisuhteesta.
Fanni oli mun suosikki, mutta ehkä tosiaan liian asiallinen ja hitaammin syttyvä näille bacheloreille ja tähän ohjelmaan. Olisin silti pitänyt hänet ohjelmassa pitempään :(
Vierailija kirjoitti:
Fanni oli mun suosikki, mutta ehkä tosiaan liian asiallinen ja hitaammin syttyvä näille bacheloreille ja tähän ohjelmaan. Olisin silti pitänyt hänet ohjelmassa pitempään :(
Fanni on todellakin upea nainen. Täytyy ihmetellä, että Anton asettaa esim Heidin hänen edelleen. Olisiko jollain sanomisellaan tölväissyt Antonin itsetuntoa? Antonilla on jo valinta tehty joten siten ei ole suurta merkitystä sillä, missä järjestyksessä pudottelee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni on todellakin upea nainen. Täytyy ihmetellä, että Anton asettaa esim Heidin hänen edelleen. Olisiko jollain sanomisellaan tölväissyt Antonin itsetuntoa? Antonilla on jo valinta tehty joten siten ei ole suurta merkitystä sillä, missä järjestyksessä pudottelee muita.
Miksi Fanni on mielestäsi todella upea? Ihan silkasta mielenkiinnosta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tämä näkyi telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Fanni on mielestäsi todella upea? Ihan silkasta mielenkiinnosta kysyn.
Kropaltaan on kolmen kärjessä tuolla. Kasvoiltaan mielestäni kaunis, ei häiritseviä piirteitä. Akateeminen loppututkinto. Kommunikaatiossaan rauhallinen ja selkeä, ei mikään päällepuhuja eikä juonittelija.
Ei millään pahalla. Suurin osa naisista on liian isokokoisia noille pikkuisille pojille. Näyttävät epäsuhtasilta vierekkäin. Kaikki saavat olla minkäkokoisia vain, sitä en tarkoita, mutta
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla. Suurin osa naisista on liian isokokoisia noille pikkuisille pojille. Näyttävät epäsuhtasilta vierekkäin. Kaikki saavat olla minkäkokoisia vain, sitä en tarkoita, mutta
Fyysisesti Emilia&Sami on epäsuhtainen joten yllätyin, että Sami antoi hänelle ruusun. Henkinen mittavuus on toinen asia.
Monan pää on koko ajan vähän yläkenossa, ikään kuin kurkottelisi jotain. Mutta mukana, välitön ja nätti nainen.
Wera pisti flirttailuvaiheen päälle kreikkalaisbileissä jutellessaan kahden kesken Antonin kanssa. Taisi viini/skumppa hieman vaikuttaa :) Anton sai signaaleista kiinni.
Hassua, kun molemmilla batselle oli tuo sama kaksinkeskinen juttelupaikka (portaat, joissa tyynyt), ja kävivät siellä vuorotellen.
Nea kutsuu bacheloreja sanalla "bakke" (bache), lausuen siis k:lla.
Mekin ollaan kerran yhdistetty minun työmatkani lomaan. Mies tuli mukaan, minä hoidin muutaman päivän hommat ja sen jälkeen vietimme pari viikkoa lämmössä. Kuvioon ei liittynyt mitään mustasukkaisuutta tai kontrollia vaan ihan se, että kyseessä oli kiva kohde ja saatiin (tai lähinnä minä sain) yksillä lennoilla yhdistettyä työ- ja lomamatkan. Voisi jopa sanoa ekoteoksi 😃