Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Huh, miten rasittava, kasvoistaan kaunis Emilia on. Symppaan Veraa, joka oli kanssa aivan kypsynyt Emilian jatkuvaan mäkätykseen.
Hirveä monologi Antonillekin, joka ei suunvuoroa saanut
"Minä, Minä, Minä"!!!!!!! Ei kyllä tartte egoboostia Emilia. Sitä on ihan tarpeeksi omasta takaa.
Tampereen likkojen välille syntyi heti kunnolla jännitettä. Vähän veikkaan, että Wera on varsin vahingoniloinen siitä, että Emilian alakroppa on aika lailla tukevoitunut sitten missiaikojen.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Huh, miten rasittava, kasvoistaan kaunis Emilia on. Symppaan Veraa, joka oli kanssa aivan kypsynyt Emilian jatkuvaan mäkätykseen.
Hirveä monologi Antonillekin, joka ei suunvuoroa saanut
"Minä, Minä, Minä"!!!!!!! Ei kyllä tartte egoboostia Emilia. Sitä on ihan tarpeeksi omasta takaa.
Samaa mieltä. Vaikuttaa tosi itsekeskeiseltä tyypiltä. Voi olla, että eivät tule Weran kanssa kovin hyvin toimeen.
Minna on ollut Antonin listan kärkipäässä ellei ihan kärjessä, joten Antonia varmaan imartelee tuo Minnan romahtaminen uusien tyttöjen saapuessa. Varmaan mielellään surut suuteli silmistä.
Samille sen sijaan Nea alkaa olla aikamoinen rasite, sillä en usko hänen olevan Samin suosikkilistalla. Pussailu oli ensiapua joka vain lisäsi tunteen paloa ja antoi väärän signaalin.
Jesus, tuon Emilian lantion ympärys on varmaan 120cm. Onhan valtava tarakka! Miten voi olla joku missi?
Vierailija kirjoitti:
Minna on ollut Antonin listan kärkipäässä ellei ihan kärjessä, joten Antonia varmaan imartelee tuo Minnan romahtaminen uusien tyttöjen saapuessa. Varmaan mielellään surut suuteli silmistä.
Samille sen sijaan Nea alkaa olla aikamoinen rasite, sillä en usko hänen olevan Samin suosikkilistalla. Pussailu oli ensiapua joka vain lisäsi tunteen paloa ja antoi väärän signaalin.
Mun mielestä oli aika outo veto pojilta että heti kun ensimmäiset kyyneleet saapuu niin kieli kurkkuun
Onko toi some Taru jotenkin "media reenattu " tuli ystävällinen ensivaikutelma niin aloin pohtimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli aika outo veto pojilta että heti kun ensimmäiset kyyneleet saapuu niin kieli kurkkuun
Ukkelit käyttivät heti tilannetta hyväkseen ottaen option yli yön treffeihin suostumisiin naisilta.
Pelimiehiä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi some Taru jotenkin "media reenattu " tuli ystävällinen ensivaikutelma niin aloin pohtimaan
Kai sitä voi ystävällinen olla vaikka tekisikin somea
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pelkkää pintaa.
Se Mona tai mikä lie, on ihan kumma söheltäjä.
Muistuttaa ulkonaisesti Tuure Boeliusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Emilia kyllä ole tanakka, tuskin edes ylipainoinen.
Tuollahan on verrattu jalkoja missivuotena ja nyt, sokeakin näkee eron. Enkä oikein usko, että on alkanut harrastaa painonnostoa.
Käsivarret myös aika pullataikinaa...
Mitä ihmettä nykyään tapahtuu nuorille naisille, kun muuttuvat tukkijalkaisiksi hiivataikinoiksi jo heti alkumetreillä??
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pelkkää pintaa.
Pintaa tai ei Taru vaikuttaa mukavalta,
Mona on jotenkin tosi outo, ihme hihittelyä ja se tatuoitu (en nyt nimeä muista) on mitäänsanomaton.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pelkkää pintaa.
Leuka puuttuu! 🤣
Mona oli treffeillä aika rasittava - - nuori ja kokematon, niin yrittää tyhjänpäiväisellä liibalaaballa ja rätkättämisellä luoda tunnelmaa🙄
Mä veikkaan että Emilialla ja Tarulla menee välit kun Emilia ei osaa antaa suunvuoroa.
Kun olivat poikien kanssa Taru ehdotti tutustumisen kierrosta ja Emilia heti sanoi " mä voin aloittaa!"
Voi apua, Sami ja Emilia vierekkäin takaapäin kuvattuna! Emilia on kolme kertaa leveämpi etenkin tuosta perseen kohdalta :D voi nolous ja myötähäpeä!
Ihan super rasittavan oloinen myös luonteeltaan tuo jättiperseinen. Huhhuh!
Samiparka tukehtuu Neaan jo kolmen metrin säteellä, mutta saanut tehtäväkseen pitää mukana, jotta saadaan edes jotain tunteikasta sisältöä.
Ja toki hivelee myös Samin omaa itsetuntoa, kun tytsyt itkee perään.
Mutta joo aika sujuvasti ja tottuneesti Sami veteli Nean naruja😂
Pelimies😅
Ja Nea iloisesti nieli siimoineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, Sami ja Emilia vierekkäin takaapäin kuvattuna! Emilia on kolme kertaa leveämpi etenkin tuosta perseen kohdalta :D voi nolous ja myötähäpeä!
Kun Sami halasi Emiliaa, niin näytti ihankun olis kurkotellu jotain vuorta kohti..
Mukavan oloisia likkoja! Kyllä mä peukutan