Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se häämekkossa bachelorien luokse astellut mies?
😂😂😂 Ei hel.... !
Ollut huono päivä, mutta nyt olen revennyt tälle pakkelori-keskustelulle jo monta kertaa. Kiitos nauruista.
no todella miesmäiset piirteet sillä häämekkohenkilöllä kyllä oli
Mun mielestä muistuttaa kasvoista kovasti Ellinooraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miilillä myös kiva asu sisääntulossa. Mutta ei kyllä uskalla ruveta padelia pelaamaan, jos sillä saa noin "muodokkaat" pohkeet ja reidet ;)
XXL on uusi normaali.
Jos harrastaisi niin paljon liikuntaa kuin kertoi, niin olisi 15-20 kiloa laihempi
Lapsikulta, lihaksetkin painavat ja näkyvät kokona ulospäin. Vai onko sinusta esim. entinen jääkiekkoilija Zdeno Chara (uran aikana paino 113kg) läski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miilillä myös kiva asu sisääntulossa. Mutta ei kyllä uskalla ruveta padelia pelaamaan, jos sillä saa noin "muodokkaat" pohkeet ja reidet ;)
XXL on uusi normaali.
Jos harrastaisi niin paljon liikuntaa kuin kertoi, niin olisi 15-20 kiloa laihempi
Tiedoksi lapselle, että urheilu ei tee ihmisestä automaattisesti hoikkaa. Katso joskus vaikka moukarinheittoa tai painonnostoa niin tiedät, mistä puhun.
Tyttö punaisessa mekossa ja jutteli Antonin kanssa , niin oliko pikku huppelissa. Liikaa huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt mitä nää nykyiset nuoret naiset vetävät, kun kaikilla on booty kuin 7 leivän uuni ja järkyn paksut reidet ja pohkeet? Ei mun nuoruudessa näkynyt tälläisiä. Järkytyn miesten puolesta.
Sulla on alkava dementia, kun et muista nuoruusvuosiasi enää kunnolla.
Johannalla olis kaikki edellytykset, mutta LEIMAT -> osakekurssi alas saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet on liian... feminiisiä mun makuun.
Eivät poikkea millään tavalla viime kausien miehistä, ihan mukavia ja siistejä, hyvin käyttäytyviä tyyppejä molemmat. mutta eihän nämä tietenkään mitään Nacci Tranbergejä tai Niko Ranta-ahoja ole, jos joku kunnon machoilijoita kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö punaisessa mekossa ja jutteli Antonin kanssa , niin oliko pikku huppelissa. Liikaa huulipunaa.
Suuri myötähäpeä näin manselaisena! 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt mitä nää nykyiset nuoret naiset vetävät, kun kaikilla on booty kuin 7 leivän uuni ja järkyn paksut reidet ja pohkeet? Ei mun nuoruudessa näkynyt tälläisiä. Järkytyn miesten puolesta.
Enpä usko. Ne olivat aikoja ennen glukoosi-fruktoosisiirapin ja aromivahventeiden voittokulkua sekä älypuhelimia ja interwebsiä. Lapset ja nuoret olivat terveempiä ja normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Johannalla olis kaikki edellytykset, mutta LEIMAT -> osakekurssi alas saman tien.
Oliko Johanna se vanhin? Jos kyllä, olisi tosiaan hyvin kaunis ilman jäätävän kammoja tatuointejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, mun 23v siskonpoika näyttää vanhemmalta kuin nämä pakkelorit.... Huh-huh.
😂 Hyvä heitto! Ja miten voi olla, että molemmat pakkelorit vielä niin samasta puusta veistetty. Eikö edes toinen ois voinu olla miehekkäämpi ja edes vanhemman oloinen.
Aattelepa kuin toinen olisi ollut sellainen "juharouvinen". Siinä olisi tuotannon pitänyt maksaa naisille, että joku edes olisi valinnut myös sen pojalta näyttävän :D::D:D
Jep. Tyyliin olispa joku Erikoisjoukot-kouluttajatyyppinen bätse, niin saatais tasoa tähän ohjelmaan heti kertaheitolla.
Ohis: Uuu, jos se parrakas kouluttaja olisi bätse, hakisin heti mukaan! Ainut syy, miksi katson ko. ohjelmaa :D
:D I get you girl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Ne olivat aikoja ennen glukoosi-fruktoosisiirapin ja aromivahventeiden voittokulkua sekä älypuhelimia ja interwebsiä. Lapset ja nuoret olivat terveempiä ja normaalipainoisia.
Mummohyvä. Tämän ketjun aiheena ei ole nyt sinun nuoruutesi tai terveysvalistus. Mene puhumaan niistä ihan omaan ketjuun. Tässä ketjussa puhumme Bachelor-ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Johanna se vanhin? Jos kyllä, olisi tosiaan hyvin kaunis ilman jäätävän kammoja tatuointejaan.
Just se. Vihreä puku oli nappivalinta ja tosi kauniisti sopi hänelle, mutta tuhrut käsivarsissa ym. halvensivat vaikutelman valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummolla aika kullannut muistot hyvin :D
Tulevissa jaksokuvauksissa puhuttiin kiukuttelijasta. Kuka tytöistä vetää elämänsä rooli. Onko kyse samasta tytöstä vai ketkä voisivat olla kyseessä. Varmaan on se että tuonne tulee 2-3 uutta tyttöä jossain alkujaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet on liian... feminiisiä mun makuun.
Eivät poikkea millään tavalla viime kausien miehistä, ihan mukavia ja siistejä, hyvin käyttäytyviä tyyppejä molemmat. mutta eihän nämä tietenkään mitään Nacci Tranbergejä tai Niko Ranta-ahoja ole, jos joku kunnon machoilijoita kaipaa.
Missä todellisuudessa nuo ovat machoja? :D:D:D Siis Nacci ja Niko.
Mulle tulee Antonin puhetyylistä/nuotista vähän mieleen Arman Alizad.
Vierailija kirjoitti:
Tulevissa jaksokuvauksissa puhuttiin kiukuttelijasta. Kuka tytöistä vetää elämänsä rooli. Onko kyse samasta tytöstä vai ketkä voisivat olla kyseessä. Varmaan on se että tuonne tulee 2-3 uutta tyttöä jossain alkujaksoista.
Tulisipa edes yksi synnynnäinen kaunotar!
Sami on pelimies omissa unelmissaan. Pelimiehellä pitää ensinnäkin olla tukka päässä.