Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että jos seuraava putoaja ei ole Asta tai Heidi, kumpikin on niin täydellinen seinäruusu. No eikös se ollut niin, että osa tullut ihan loman vuoksi..
Näkyy villa olevan keskellä ei mitään, joten aika tylsää lomailua. No jos putoaa varhain, voi ehkä lomailla jonkin aikaa ennen paluulentoa.
Lomahan on parasta silloin, kun ei tarvitse tehdä mitään eikä mennä minnekään. Mä löhöilisin mielelläni tuolla keskellä ei-mitään helposti ainakin kuukauden päivät / Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana tippuu Heidi, Asta, Miili.
Sitten Fanni, on liian kunnollinen.
Ja Johanna, ei noista pojuista ole ottamaan isäpuolen roolia.Kärkikamppailussa Wera, Nea, Minna ja Emma.
Juu voi hyvinkin mennä näin, mutta entä uudet naiset? Pääsevätkö kärkikahinoihin mukaan? Ovatko jopa bachelorin valittuja?
Kuulemma säästävät kustannuksissa ja ovat perustaneet karkotussaaren, josta Lotta ja Henna palaavat kisaan!
Ja karkoitussaaren kreetalaiset tarjoilijat ovatkin niin komeita, että ei sieltä kukaan enää halua palatakaan hailujen suomalaisbätselörien seuraan :DDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkyy jo ensi jakson uudet naiset:
https://www.telsu.fi/bachJa Anton läheisissä tunnelmissa Minnan kanssa. Irtoaako jo ensi pusu?
missä näkyy, mä en nää uusia naisia, vain minnan ja antonin istuvan jollain rappusilla :D Ja ens jakson nimi on "suutelen sun surut pois" eli varmaan Anton ja Minna ensin treffeillä pusuttelee ja sitten Minna itkee kun taloon tulee uusia naisia, tms..
Juu näinhän se menee, vaikka täällä jo sekin kyseenalaistettiin. On selvää, että uudet naiset herättävät kateutta.
No jos klikkaat kuvaa, niin näet muitakin kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.telsu.fi/bachJa Anton läheisissä tunnelmissa Minnan kanssa. Irtoaako jo ensi pusu?
missä näkyy, mä en nää uusia naisia, vain minnan ja antonin istuvan jollain rappusilla :D Ja ens jakson nimi on "suutelen sun surut pois" eli varmaan Anton ja Minna ensin treffeillä pusuttelee ja sitten Minna itkee kun taloon tulee uusia naisia, tms..
Juu näinhän se menee, vaikka täällä jo sekin kyseenalaistettiin. On selvää, että uudet naiset herättävät kateutta.
En mä pahvi silti löytänyt, ei varmaan auta kun odotella ensi jaksoa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää klikata isoksi ja sitten vierittää, niin kyllä ne sieltä alapuolelta löytyvät. Oiskovatko kaikki neljä uusia naisia? Ei pahemmannäköisiä, ei ihme, jos mustista viriää villalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana tippuu Heidi, Asta, Miili.
Sitten Fanni, on liian kunnollinen.
Ja Johanna, ei noista pojuista ole ottamaan isäpuolen roolia.Kärkikamppailussa Wera, Nea, Minna ja Emma.
Fanni on selvä ykkönen, mutta voi tippua siksi, ettei halua mennä loppuun asti.
Jos puolisoa ollaan vakavissaan etsimässä, kuten Anton vaikuttais olevan, niin sehän on vain yllyke jos toinen ei "anna" heti. Jos taas ollaan pelkästään helppoa hakemassa, ni sitten mies on väärässä formaatissa.
Wera välillä irvistelee rumasti.
Johanna on ainoo, jolla hyvännäköinen kroppa.
Anton oli aiemmassa jaksossa hetken jo paljon aidomman oloinen - nyt palannut samaan moodiin, kun ennen sitä.
Vai liekö vaan eri ohjaaja, kun koko viimeisin jakso oli jotenkin hutasemalla tehty ja tunnelma kaikkinensa jotenkin jäykempi ja teennäisempi.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, mistä näitä tukkijalkaisia ihrakasoja on oikein löytynyt koko ohjelman täydeltä??
Aivan käsittämätöntä, että naiset on jo nuorena ton näköisiä.
Käsivarretkin kun pullataikinaa.
Olipa rumasti sanottu. Ei ole missikisa. Luultavasti et ole itsekään missi tai mr Suomi.
Antonilla on niin kapea rako nenän ja ylähuulen välillä, että edes tollaset epätoivoset amisviikset ei kunnolla mahdu.
Parikka on mukava silloin, kun on epämuodollisemmin kuvassa mukana.
Ihan kivan näköinenkin.
Janäin kirjoitti:
Mikko Parikka päässyt sitten taas juontamaan... Luonnollinen karisma loistaa poissaolollaan. Näillä kaupallisilla kanavilla näköjään homma pyörii niin, että kun kerran on jalka saatu oven väliin niin sieltä ei lähdetä kulumallakaan, osasit sitten homman tai et.
Luulen, että juontajan tyyliksi on valittu camp, koska koko ohjelmakonsepti on vaivaannuttava. Minusta ne tukevat hyvin toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää klikata isoksi ja sitten vierittää, niin kyllä ne sieltä alapuolelta löytyvät. Oiskovatko kaikki neljä uusia naisia? Ei pahemmannäköisiä, ei ihme, jos mustista viriää villalla.
Hei kiitos, nyt mä löysin!! Hyvä kun tulee uusia naisia. Ja voi vitsit Antonin jalkoja siellä kaikkein alimmassa kuvassa :O Aika taipuisat sääret xD
Miks toi Anton tykkää tosta Minnasta? On tuola nätimpiäkin ja Minna liian naama punpatttu täyteaineilla ja lisäksi vaikuttaa epäaidolle, Anton älä haksahda tämmösiin.. mieluummin vaikka Luonnonkaunis Emma tai Miili
Vierailija kirjoitti:
No makuja on monia :D mun mielestä muodoton , nainen näyttää paremmalta kun on vähän naisellisia muotoja..
Mut nää on niin jokaisella kauneus katsojan silmässä eikö sitä niin sanota, mun mielestä nea käytti ruususeremoniassa hotille niissä mustissa housuissa ja pienessä topissa vaikka ei olekaan mikään todella hoikka mun mielestä on naisellista et on vähän muotoja vs joku täysin rasvaton kroppa
Sitä suoraansanottuna ihmettelenkin että mitä nuo molemmat miehet näkee tuos johannassa.. on vanhin naisista ja lapsikin on jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa et tuon Samin herkeämätön ja intensiivinen tuijotus syvälle silmiin kahdenkeskisissä keskusteluissa tuntuis itsestäni hyvin ahdistavalta xD Mua ahdistaa hänen katse jo näin tv:nkin välityksellä :D
Hänellä suorastaan seisoo silmät päässä, jotenkin ylikiihottuneesti ja pupillit laajoina. Kiire päästä jonkun stringeihin.
😀 mäkin kiinnitin huomiota noihin pupilleihin. Hetken jo mietin, onko sillä joku lääkitys. Se katse niin jotenki erikoinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No makuja on monia :D mun mielestä muodoton , nainen näyttää paremmalta kun on vähän naisellisia muotoja..
Mut nää on niin jokaisella kauneus katsojan silmässä eikö sitä niin sanota, mun mielestä nea käytti ruususeremoniassa hotille niissä mustissa housuissa ja pienessä topissa vaikka ei olekaan mikään todella hoikka mun mielestä on naisellista et on vähän muotoja vs joku täysin rasvaton kroppa
Sitä suoraansanottuna ihmettelenkin että mitä nuo molemmat miehet näkee tuos johannassa.. on vanhin naisista ja lapsikin on jo
Minun mielestä se Nean asu taas oli todella epäimarteleva. Tursusi kainaloista oikein kunnolla kun kävi juttelemassa Samin kanssa. :S
Johanna näyttää ensivilkaisulta kauniilta ja toimii oikeanlaisessa kuvassa, mutta livekuvassa on ilmeissä ja etenkin suun seudulla sellaista tympeää ilmettä, että kauneus jotenkin katoaa. No, esteetikot tietää. Ja tatuoinnit nyt tietty on ihan täys turn off.
M27