Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
1021/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna on epäaito. Harmi, jos valinta kohdistuu häneen, sillä Anton on mielestäsi ihan symppis. Kuva hänestä on parantunut, ensivaikutelma oli kyllä vähän huono. Samin tuoijotuksesta tulee kiusallinen olo keskustelukumppanin puolesta.

Tasokkain naisista on ehdottomasti Fanni kaikin puolin. Luonnonkaunis, upea kroppa, koulutettu ja rauhallinen.

Just joo. Ihan pikkusen sovinistinen tuo sun kuvaus "tasokkaasta" naisesta. Etkä varmaan ite edes ymmärrä asiaa.

Ei ole sovinistinen, olen itse nainen, jolla ei ole noin hyvä kroppa, en ole yhtä korkeasti koulutettu, enkä varsinkaan yhtä rauhallinen ja seesteinen. 🤣 Silti minutkin on joku huolinut, mutta kyllä Fanni on itseäni tasokkaampi nainen ja pystyn sen myöntämään.

Olen eri, mutta onpa ankean kuuloinen asennoituminen elämään. Varsinkin tuo, että joku on "huolinut". Vaikea kuvitella, että missään muissa kulttuureissa naiset puhuisivat itsestään näin vähättelevästi.

Fanni on mielestäni ihan sievä. Varmasti juurikin luonnonkaunis, mutta tyylistä en pidä yhtään. Se räikeän punainen tukka ei oikein sovi hänelle. Kun taas esim. Ensitreffit Alttarilla 2.0 -Tildalle tuon värinen tukka sopi erittäin hyvin. Pienellä stailauksella Fannista saisi todella kauniin.

Sulle ankea, mulle huumoripitoinen. Taidat olla melkoinen tosikko. 🤭

Vierailija
1022/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on niin uskomattoman kuuma, että ihan oikeasti välillä tekee pahaa katsoa mieheni kanssa ohjelmaa yhdessä. Kun en saa silmiäni irti tästä miehestä. Ajatukset harhailee vähän omissa maailmoissa ja mieheni kommentit menevät toisesta sisään ja toisesta ulos. Mielestäni aika mehukas kausi, että fanityttö täällä ilmoittautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton on minun mieleeni. Huh, mitkä kasvot. Ja mikä kroppa. Kuolaan : 0

Vierailija
1024/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja-Parikan mamma ollut backstagella tuimana, kun Mikko tuli niin tylynä ilmoittamaan ruususeremoniasta.

Vierailija
1025/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ja mä kun katoin, että molemmilla bätseillä oli vatsassa fläbää :D

Vierailija
1026/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti noi mimmit aina sutii ja puuteroi ja silti suurimmalla osalla naama kiiltää kuin papin vehje ruususeremoniassa.

Vierailija
1027/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikka käynyt sitten jonkun kreikkalaispaapan komerolla hakemassa kunnon teryleenipikeepaidan. Voi jeesus!!!

Vierailija
1028/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikka käynyt sitten jonkun kreikkalaispaapan komerolla hakemassa kunnon teryleenipikeepaidan. Voi jeesus!!!

Voi Mikko... se verkkopaita puetaan t-paidan alle eikä päin vastoin.

Vierailija
1029/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ja mä kun katoin, että molemmilla bätseillä oli vatsassa fläbää :D

Jos on noin hyvännäköinen, niin saa anteeksi pienet vatsafläsätkin. Mä sanon ainakin omasta puolesta, että mies mun makuuni.

Vierailija
1030/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheesti noi mimmit aina sutii ja puuteroi ja silti suurimmalla osalla naama kiiltää kuin papin vehje ruususeremoniassa.

ööö...onkos siellä ruususeremoniassa pappikin läsnä?

Vierailija
1031/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee Weran kasvoista, ilmeistä, äänestä ja puhetavasta mieleen Salkkareiden Silja Salin (Jonna Keskinen). Siljahan siis puhui noin ollessaan sarjassa teini.

No nyt kun sanon niin joo. Mutta Wera on vähän pirteämpi :D Silja muistaakseni oli vähän semmonen angstiteini.

Vierailija
1032/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööö...onkos siellä ruususeremoniassa pappikin läsnä?

Korjataanpa sanajärjestys, että idiååtitkin ymmärtävät: "naama kiiltää ruususeremoniassa kuin papin vehje". Kas näin! Jos et ole sanontaa aiemmin kuullut, niin sillehän ei mitään voi.

Vierailija
1033/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami haluaa korkata mahdollisimman monta naista.

Vierailija
1034/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weran iho :( Sanoin aiemmin, et on kaunis meikittä, mut korjaan: on kauneimmillaan ohuen meikkivoiteen kanssa.

Vierailija
1035/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikset pois ja lisää treeniä / löysää pois, niin voidaan ruveta miettimään asiaa.

Vierailija
1036/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Weran iho :( Sanoin aiemmin, et on kaunis meikittä, mut korjaan: on kauneimmillaan ohuen meikkivoiteen kanssa.

On aikamoinen kraateristo poskissa. Mistä ihmeestä tuollainen tulee? Syökö niin epäterveellisesti vai? Hygienia?

Vierailija
1037/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hillityn jäyheää meininkiä toistaiseksi. Jos on aito ihastus kehissä, niin kyllä sen näkee silmistä, eleistä, kaikesta. Unohtuu jopa kamerat ja sellainen turha pönötys, kun on vahvat aidot tunteet pelissä. Ne puuttuvat tästä kaudesta vielä täysin.

Meinaatko niinkuin Tuomas ja Salla ihastuivat ekatreffeillä viime kaudella?

Vierailija
1038/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kukaan kuullu tuon Astan puhuvan mitään?

Vierailija
1039/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aikamoinen kraateristo poskissa. Mistä ihmeestä tuollainen tulee? Syökö niin epäterveellisesti vai? Hygienia?

Oisko aknea?

Vierailija
1040/6327 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anton: Mä haluun olla vapaa lähteen vaik festareile tai ulkomaan reissuun, jos tulee tilaisuus. Öhöm aikamoinen rimanalitusrepla naiselle, jolla pieni lapsi.

No johan se on yrittänyt teeskennellä että se lapsi ei muka haittaa mutta tais nyt lipsahtaa totuus.