Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Weran iho :( Sanoin aiemmin, et on kaunis meikittä, mut korjaan: on kauneimmillaan ohuen meikkivoiteen kanssa.
On aikamoinen kraateristo poskissa. Mistä ihmeestä tuollainen tulee? Syökö niin epäterveellisesti vai? Hygienia?
Akne, yleensä hormonaalista. Jollain voi kiihdyttää tuo lämpimään meno, joillain parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Samille pisteet leopardishortseista! Kiva piristys!
Muuten "uimapukukierros" oli kyllä aika armoton. Kirkas keskipäivän aurinko ei yhtään pehmentänyt vaikutelmaa.
Joo, vain kolmella oli vartalo erinomaisessa kunnossa: Fanni, Minna ja Johanna. Wera muuten ok, mutta jotenkin ylä- ja alakroppa näyttivät olevan eri paria. Nealla pönäkät jalat, muuten ok. Miilillä koko alavartalo tuhti. Emmalla ja Astalla liikaa keskivartalossa. Heidillä kauttaaltaan liikaa. Henna ja Lotta selkeästi liikalihavia.
Mua osuu silmään enemmän ne Nean pullean näköiset käsivarret. Mutta eipä tässä minun silmäyksilläni ole väliä ja ilmeisesti Nean luonne miellyttåä.
Jännää että tuollainen luonne miellyttää, joka meinaa kilahtaa kun ei asiat mene niinkuin haluaisi. Muista viis.
Vierailija kirjoitti:
Aika hillityn jäyheää meininkiä toistaiseksi. Jos on aito ihastus kehissä, niin kyllä sen näkee silmistä, eleistä, kaikesta. Unohtuu jopa kamerat ja sellainen turha pönötys, kun on vahvat aidot tunteet pelissä. Ne puuttuvat tästä kaudesta vielä täysin.
Ruusun jälkeen -jaksossa Nean/Neean taholta oli ainoana havaittavissa aidon ihastuksen aiheuttamaa turhautumista, kun ei pääse Samin kanssa treffeille.
Jotenkin lohdullista todeta, että ei ole omassa takamuksessa mitään vikaa, kun katselee nuorten tyttöjen selluloidipyllyjä bikineissä. Ihan tyytyväinen saa olla omaan kroppansa, vaikka ikää on lähes tuplasti se, mitä bätselörettetyttösillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten "uimapukukierros" oli kyllä aika armoton. Kirkas keskipäivän aurinko ei yhtään pehmentänyt vaikutelmaa.
Joo, vain kolmella oli vartalo erinomaisessa kunnossa: Fanni, Minna ja Johanna. Wera muuten ok, mutta jotenkin ylä- ja alakroppa näyttivät olevan eri paria. Nealla pönäkät jalat, muuten ok. Miilillä koko alavartalo tuhti. Emmalla ja Astalla liikaa keskivartalossa. Heidillä kauttaaltaan liikaa. Henna ja Lotta selkeästi liikalihavia.
Mua osuu silmään enemmän ne Nean pullean näköiset käsivarret. Mutta eipä tässä minun silmäyksilläni ole väliä ja ilmeisesti Nean luonne miellyttåä.
Jännää että tuollainen luonne miellyttää, joka meinaa kilahtaa kun ei asiat mene niinkuin haluaisi. Muista viis.
Ihan kiltistihän Nea vielä reagoi ja kommentoi. Jopa piippaili oma-aloitteisesti v-alkuiset sanat Ruusun Jälkeen -pätkässä. Voi vaan kuvitella minkälaista settiä olisi näkynyt ja kuulunut, jos esim. Johanna tai Asta olisi vetänyt kunnon turhautumiskilarit. Ehkä näemme vielä sitäkin jatkossa... Minnallakin meinasi jo lipsahtaa rumalle vaihteelle, kun joutuivat ruususeremoniassa odottelemaan ensivaikutelmaruusutyttösten ylimääräisten juttutuokioiden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nea on kaikessa hirveän impulsiivinen. Aika täydellinen vastakohta Emmalle. Ja molemmat haikailevat Samin perään.
Wera on kyllä hot!
Hyvä perä myös...
Nea luulee itsestään liikoja, sais tippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton: Mä haluun olla vapaa lähteen vaik festareile tai ulkomaan reissuun, jos tulee tilaisuus. Öhöm aikamoinen rimanalitusrepla naiselle, jolla pieni lapsi.
No johan se on yrittänyt teeskennellä että se lapsi ei muka haittaa mutta tais nyt lipsahtaa totuus.
Ei ollut Anton vaan Sami joka puhui festareista ja reissuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nea on kaikessa hirveän impulsiivinen. Aika täydellinen vastakohta Emmalle. Ja molemmat haikailevat Samin perään.
Eikä olekaan kiellettyä, et eriluonteiset haikailee saman hepun perään :)
Vierailija kirjoitti:
Wera on kyllä hot!
Hyvä perä myös...
Sua ciihottaa siis finnit ja selluloidit? No hitto miksei! :D
Ensi jaksossa tulee vissiin uusia naisia. Onko kenelläkään tietoa ovatko he Samille tai Antonille sopivia?
Kyl kaivattais jo uusia naisia. Eikä olis uusi bätselörkään pahitteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Weran kasvoista, ilmeistä, äänestä ja puhetavasta mieleen Salkkareiden Silja Salin (Jonna Keskinen). Siljahan siis puhui noin ollessaan sarjassa teini.
Wera kuulostaakin ihan joltain 16-vuotiaalta, onko oikeasti 22?
Nämä suomalaiset bachelorit on kyllä huonotasoisia, niin tällä kuin viime kaudella. En jaksa edes seurata. Kenestäkään heistä en kiinnostuisi, vaikka tarjottimella tulisivat. :D Opiskelen yliopistossa.
Tulispa tuma osallistuja joka olis arabi tai afrikkalainen MIES ja heivais noi suomipojat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton: Mä haluun olla vapaa lähteen vaik festareile tai ulkomaan reissuun, jos tulee tilaisuus. Öhöm aikamoinen rimanalitusrepla naiselle, jolla pieni lapsi.
No johan se on yrittänyt teeskennellä että se lapsi ei muka haittaa mutta tais nyt lipsahtaa totuus.
Ei ollut Anton vaan Sami joka puhui festareista ja reissuista.
Joo en ollut vielä itse nähnyt tota kohtausta...
Tollo on se, joka ei osaa suomea.