Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
5741/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei se kirje nyt niin ihmeellinen ollut. Tuotannon sanelemaa tajunnanvirtaa. Who cares.

Ei sillä sisällöllä ole merkitystä. Kyse on periaatteesta. Kaverin kirjeitä ei lueta ilman lupaa, vaikka niissä lukisi vain "moi". Werakin tajusi tehneensä väärin, kun Minna vertasi tekoa viestin lukemiseen. Erikoista sinällään, että 23-vuotias on niin lapsi vielä, ettei itsenäisesti ymmärrä tuollaista asiaa. 

Olisko ollut kyse siitäkin että muutkin tiesivät mitä kirjeessä luki ja sitähän kuvattiin telkkariinkin.

Kirjesalaisuus on kirjesalaisuus, vaikka kirje luettaisiin Oscar-gaalassa. 

Vierailija
5742/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups katsomo-tilaukseni pitääkin uusia! :)

en tiedä miksi mutta mulla tosiaan näyttää että ohjelma aukeaa nähtäväksi vasta 27.4. vaikka tilaukseni on vielä voimassa :O :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin pariskunnat istui kaukana toisistaan vikassa ruusun jälkeen jaksossa. Siitä jo pystyi päättelemään etteivät ole kovin läheisessä suhteessa enää. Minna otti Antonin kädestä kiinni, mutta jotenkin se tuntui esitykseltä ja oli ristiriidassa Antonin puheisiin siitä etteivät ole vakavassa suhteessa. Kivaa oli kaikilla ollut, mutta itse en usko, että mitään ystävyyttä vakavampaa on syntynyt. Minna sanoi, että sarjassa elettiin kuplassa ja niin varmaan just tapahtui. Arki tuli eteen ja kupla puhkesi.

En tiedä olisiko käsketty istua erillään, jotta ei heti arvata lopputulosta. Mutta olisivat kyllä varmaan sen jälkeen lähentyneet tai koskettaneet enemmän jos homma sujuisi hienosti.

Aika kalseilta välit tuntuivat.

Oli kuin bisnesneuvottelu. Ei edes kaverilliset välit.

Vierailija
5744/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli huonot fibat Samista. Ja kun Ruusun jälkeen ohjelmassa Emma kertoi, että Sami ei ottanut yhteyttä, vaikka Emma toivoi, että olisi ottanut, että Emma olisi saanut jutella ja käydä läpi asian, ja sitten Sami oli ennen Ruusun jälkeen ohjelmaa soittanut Emmalle,ja pyytänyt, että ei antaisi hänestä huonoa kuvaa ohjelmassa,niin tajusin, että miksi.

Tämä oli kyllä yllättävää, ettei Sami ollut ottanut lainkaan yhteyttä Emmaan tuon pudotuksen jälkeen (ei ennen RJ-kuvauksia) . Vaikka varmasti heti näki Emman ilmeestä, miten pettynyt ja surullinen oli. Kyllähän Sami halusi Monankin kanssa jutella pudotuksen jäljeen asiat jalki. Vai oliko sekin vain kameroita varten annettua kuvaa herrasmiehestä? Mä olisin kuvitellut, että Sami olisi heti viimeisen ruususeremonian jälkeen halunnut puhua myös Emman kanssa. Heti siellä Kreikassa ennen kotimatkaa. Pisteet laski.

Miksi ihmeessä Samin olisi pitänyt ottaa yhteyttä Emmaan Kreikan matkan jälkeen ? Samihan oli varattu mies. Ei nyt parisuhteessa, mutta kuitenkin. Emma siis olisi ollut valmis iskemään Samin Nealta. Ei ollenkaan reilua eikä fiksua käytöstä. Kaikkea sitä saa kuullakin.

Luulen, että Sami ei myöskään siksi ottanut Emmaan yhteyttä, koska pelkäsi tätä. Emmalahan oli aivan raivoisa ilme, kun tuli hylätyksi. Ei sellaisille pahemmin soitella. Voi tulla vaikka luuria korvaan.

Ei Werakaan vinkunut, että voi voi, kun ei oo Anton soitellut.

Emma ainoastaan. Muille kaikille oli selvää, että peli oli pelattu ja hävitty ja mukautuivat siihen.

Ehkäpä Anton soitti hänelle tai keskustelivat muuten.

Ja Weralla oli uusi kiinnostuksen kohde, silloinkin huomattavasti helpompi viitata kintaalla aiemmille jutuille.

Weralla ei tainnut olla myöskään pusutteluita tai ainakaan seksiä Antonin kanssa. Emmalla oli enemmän Samin kanssa, jolloin suru on suurempi.

Vierailija
5745/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton vaikutti olleen aidosti ihastunut Minnaan samoin kuin Nea Samiin. Kurja olo heidän puolestaan, jos suhteet loppuneet ikävästi.

Jotenkin sekä Sami että Minna vaikuttivat vähän feikeiltä...

Vierailija
5746/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiedä miksi mutta mulla tosiaan näyttää että ohjelma aukeaa nähtäväksi vasta 27.4. vaikka tilaukseni on vielä voimassa :O :/

Mikä ihmeen tilaus??? Mtv3 katsomo on ilmainen!!

Aamulla jo katsoin, enkä ole koskaan tilannut mitään.

Vierailija
5747/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiusallista, kun Sami ei katsonut Neaan päinkään vaan istui kuin puujumala.

Vierailija
5748/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei se kirje nyt niin ihmeellinen ollut. Tuotannon sanelemaa tajunnanvirtaa. Who cares.

Ei sillä sisällöllä ole merkitystä. Kyse on periaatteesta. Kaverin kirjeitä ei lueta ilman lupaa, vaikka niissä lukisi vain "moi". Werakin tajusi tehneensä väärin, kun Minna vertasi tekoa viestin lukemiseen. Erikoista sinällään, että 23-vuotias on niin lapsi vielä, ettei itsenäisesti ymmärrä tuollaista asiaa. 

Olisko ollut kyse siitäkin että muutkin tiesivät mitä kirjeessä luki ja sitähän kuvattiin telkkariinkin.

Laissa kirjesalaisuus eli nykyisin viestintäsalaisuus tarkoittaa kirjeen avaamista tai muuten suojatuun tietoon murtautumista eri keinoin vaikka teknisesti murtautuen. Eipä kirjeen saajan itse lukiessa sitä julkisuudessa olkoon sitten Oscar-gaala tai Bachelor ohjelma ole enää yksityinen

Vierailija
5749/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkopikepikekk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtoikohan tarkoittaa käyttäjätunnuksen luontia

Vierailija
5750/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laissa kirjesalaisuus eli nykyisin viestintäsalaisuus tarkoittaa kirjeen avaamista tai muuten suojatuun tietoon murtautumista eri keinoin vaikka teknisesti murtautuen. Eipä kirjeen saajan itse lukiessa sitä julkisuudessa olkoon sitten Oscar-gaala tai Bachelor ohjelma ole enää yksityinen

Taidat unohtaa aikatekijän: Minnan nähtiin TVssä lukevan sitä kirjettä noin puoli vuotta sen jälkeen, kun Wera oli salaa ja luvatta lukenut sen. Silloin Weralle olisi sen tiedoista voinut olla hyötyä, ei enää. Tämä on täällä ollut jo useampaan kertaan esillä mutta ei näköjään mene perille. Kyllähän vaikkapa Kekkoselle aikoinaan toimitetut kirjeet saattoivat olla huippusalaisia mutta ovat julkisisa tänä päivänä.

Vierailija
5751/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä tuo tieto, että Anton ja Minna eivät ole yhdessä enää. Minnalla selvä esitys päällä koko reissun. Toki se läikkyi välillä esiin mitä hän on naisiaan.. Antonin olisi kannattanut kuunnella äitiään ja ottaa Veera.

Suositteliko Antonin äiti Weraa, enpä huomannutkaan. Onko ainoa vaatimus Antonin vaimoehdokkaalle, että tämä on hömpsänrempseä? Koulutus ja työ eivät kai missään vaiheessa tulleet esille mutta ei niillä väliä? Eikä henkisillä ongelmilla, joista Wera kertoi treffeillä ja joita avoimesti käsittelee instassaan? 

Vierailija
5752/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käyttäjätunnus sekä 12e kuukausitilaus, ja silti tosiaan toi vika ruusun jlkn jakso näkyy tulevaksi vasta 27.4. Kyllä on outoa. :/

Vierailija
5753/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käyttäjätunnus sekä 12e kuukausitilaus, ja silti tosiaan toi vika ruusun jlkn jakso näkyy tulevaksi vasta 27.4. Kyllä on outoa. :/

Katsomo on ilmainen, Ruutu maksullinen.

Vierailija
5754/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko nyt tarkoittaa cmore? Katsomo on ilmainen, mutta siinä pitää katsoa mainoksia..

Vierailija
5755/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä taas pettynyt, kun ei näistä mitään pareja tule. 😪Innoissaan mietitään lapsilukua ja ollaan syvässä päädyssä, mutta heti haalenee välit Suomeen tullessa. Tapaillaan, muttei seurustella... Kyllä tässä ajassa pitäisi jo kovasti seurustella, jos tunteet olis pysyneet vahvoina. 😅

Vierailija
5756/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli huonot fibat Samista. Ja kun Ruusun jälkeen ohjelmassa Emma kertoi, että Sami ei ottanut yhteyttä, vaikka Emma toivoi, että olisi ottanut, että Emma olisi saanut jutella ja käydä läpi asian, ja sitten Sami oli ennen Ruusun jälkeen ohjelmaa soittanut Emmalle,ja pyytänyt, että ei antaisi hänestä huonoa kuvaa ohjelmassa,niin tajusin, että miksi.

Tämä oli kyllä yllättävää, ettei Sami ollut ottanut lainkaan yhteyttä Emmaan tuon pudotuksen jälkeen (ei ennen RJ-kuvauksia) . Vaikka varmasti heti näki Emman ilmeestä, miten pettynyt ja surullinen oli. Kyllähän Sami halusi Monankin kanssa jutella pudotuksen jäljeen asiat jalki. Vai oliko sekin vain kameroita varten annettua kuvaa herrasmiehestä? Mä olisin kuvitellut, että Sami olisi heti viimeisen ruususeremonian jälkeen halunnut puhua myös Emman kanssa. Heti siellä Kreikassa ennen kotimatkaa. Pisteet laski.

Miksi ihmeessä Samin olisi pitänyt ottaa yhteyttä Emmaan Kreikan matkan jälkeen ? Samihan oli varattu mies. Ei nyt parisuhteessa, mutta kuitenkin. Emma siis olisi ollut valmis iskemään Samin Nealta. Ei ollenkaan reilua eikä fiksua käytöstä. Kaikkea sitä saa kuullakin.

Luulen, että Sami ei myöskään siksi ottanut Emmaan yhteyttä, koska pelkäsi tätä. Emmalahan oli aivan raivoisa ilme, kun tuli hylätyksi. Ei sellaisille pahemmin soitella. Voi tulla vaikka luuria korvaan.

Sami oli todennäköisesti leperrellyt oikein kunnolla, että sai koeajon suoritettua.

Ehkäpä Emma odotti jonkinlaista anteeksipyyntöä tai edes pahoittelut. Sen sijaan Sami oli ollut huolissaan siitä, mitä Emma aikoo kertoa ohjelmassa.

Vierailija
5757/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä esitys oli Minnalla koko ajan päällä ? Hänessä ja Samissa samaa oli se silmiin tuijotus. Itse en nähnyt sellaista heittäytymistä. No Antoni teki valinnan. 

Vierailija
5758/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kiusallista, kun Sami ei katsonut Neaan päinkään vaan istui kuin puujumala.

Nyt kyttäs silmät kiiluen koko ajan Parikkaa 😅

Vierailija
5759/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä esitys oli Minnalla koko ajan päällä ? Hänessä ja Samissa samaa oli se silmiin tuijotus. Itse en nähnyt sellaista heittäytymistä. No Antoni teki valinnan. 

Kaikki pätkät, missä oli Antonin kans oli sitä esitystä. Lässytti kuin tarhatäti ja vastasi aina niin, kuin oletti hänen odotettavan vastata. Teennäinen flirtti päällä koko ajan, eikä yhtään aito. Kuin saippuasarjasta.

Vierailija
5760/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä jos Nea ja Sami eivät tapaile enää tai ainakaan pitkään. Unelmatreffeillä Samin vastaukset Nean kysymyksiin yhteisestä arjesta olivat todella ympäripyöreitä.  Myöskään Ruusun jälkeen -ohjelmassa hän ei osoittanut erityistä lämpöä Neaa kohtaa sanoillaan eikä kehonkielellään. Väkisin käy mielessä, että Sami tajuaa saavansa nyt julkkiksena enemmän huomiota eikä voi olla käyttämättä sitä etua hyväkseen naisrintamalla. Toivottavasti olen väärässä asian suhteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan