Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
5721/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Antonin äiti on ollut töissä? Katsoin ohjelmaa pari minuuttia ja satuin näkemään kohdan jossa tuo äiti oli ja on jotenkin tutun näköinen. Tämä kysymys vähän aiheen vierestä ; )

Vaikka Antonin äiti on vieraillut ohjelmassa, hän on kuitenkin yksityishenkilö, joten ei kannata levitellä täällä perheenjäsenien työpaikkoja tai muitakaan henkilökohtaisia tietoja.

Vierailija
5722/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se Nea sanoikaan Weralle ? Siellähän se (kirje) on. Lue itse." Eli Minna oli itse jättänyt sen tahalteen kiusalla Weran nähtäväksi.

Tuo on käytännössä sama kuin syyttäisit r'iskauksen uhria siitä, että hänellä oli lyhyt hame tms. mikä houkutteli tekijän tekoonsa. Mietipä sitä. 

Eihän. Käytännössä rinnasteinen juttu menisi niin että joku yllyttäisi raiskaukseen ja se on rikollinen teko.

Molemmat teki väärin, Nea yllyttäessään ja Wera lukiessaan.

Näin sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkkopikekk kirjoitti:

Toki Emma vaikutti nyt ruusun jlk ohjelmassa ihan mulkulta, joten ehkä siinä finaalissa ei ollut Samille yhtään hyvää vaihtoehtoa.

Miten Emma vaikutti m*lkulta? Pikemminkin Samin käytös vaikutti siltä.

Emmahan valitti Samista koko ruusun jälkeen jakson ajan. Ja varmasti paljon oltiin jo leikattu pois Samin pyynnöstä. Sami sentään soitti hänelle. Miksei hän itse voinut olla yhteydessä Samiin ensin?

Miksi hän luki Samia niin väärin?

Vierailija
5724/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin lopputulokset. En spoilaa, mutta en usko, että kummastakaan noista muodostuu parisuhdetta - vakavissaan.

Vierailija
5725/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma on tylsä. Samin näkökulmasta Emma ja Nea olivat lähes tasoissa. Emme asuu Lappeenrannassa, joten eipä kukaan stadilainen valitsisi lappeenrantalaista, kun voi valita toisen stadilaisen eli Nean.

No mut toisaalta Nea on mielialaihminen, vaativa ja äkkiväärä. Stadista löytyy parempia ja paljon.

Vierailija
5726/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei se kirje nyt niin ihmeellinen ollut. Tuotannon sanelemaa tajunnanvirtaa. Who cares.

Ei sillä sisällöllä ole merkitystä. Kyse on periaatteesta. Kaverin kirjeitä ei lueta ilman lupaa, vaikka niissä lukisi vain "moi". Werakin tajusi tehneensä väärin, kun Minna vertasi tekoa viestin lukemiseen. Erikoista sinällään, että 23-vuotias on niin lapsi vielä, ettei itsenäisesti ymmärrä tuollaista asiaa. 

Olisko ollut kyse siitäkin että muutkin tiesivät mitä kirjeessä luki ja sitähän kuvattiin telkkariinkin.

Vierailija
5727/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli huonot fibat Samista. Ja kun Ruusun jälkeen ohjelmassa Emma kertoi, että Sami ei ottanut yhteyttä, vaikka Emma toivoi, että olisi ottanut, että Emma olisi saanut jutella ja käydä läpi asian, ja sitten Sami oli ennen Ruusun jälkeen ohjelmaa soittanut Emmalle,ja pyytänyt, että ei antaisi hänestä huonoa kuvaa ohjelmassa,niin tajusin, että miksi.

Tämä oli kyllä yllättävää, ettei Sami ollut ottanut lainkaan yhteyttä Emmaan tuon pudotuksen jälkeen (ei ennen RJ-kuvauksia) . Vaikka varmasti heti näki Emman ilmeestä, miten pettynyt ja surullinen oli. Kyllähän Sami halusi Monankin kanssa jutella pudotuksen jäljeen asiat jalki. Vai oliko sekin vain kameroita varten annettua kuvaa herrasmiehestä? Mä olisin kuvitellut, että Sami olisi heti viimeisen ruususeremonian jälkeen halunnut puhua myös Emman kanssa. Heti siellä Kreikassa ennen kotimatkaa. Pisteet laski.

Miksi ihmeessä Samin olisi pitänyt ottaa yhteyttä Emmaan Kreikan matkan jälkeen ? Samihan oli varattu mies. Ei nyt parisuhteessa, mutta kuitenkin. Emma siis olisi ollut valmis iskemään Samin Nealta. Ei ollenkaan reilua eikä fiksua käytöstä. Kaikkea sitä saa kuullakin.

Luulen, että Sami ei myöskään siksi ottanut Emmaan yhteyttä, koska pelkäsi tätä. Emmalahan oli aivan raivoisa ilme, kun tuli hylätyksi. Ei sellaisille pahemmin soitella. Voi tulla vaikka luuria korvaan.

Vierailija
5728/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anton selvästi arvosti Emiliaa ihmisenä, joten Minnaa ei voi silloin arvostaa totuuden paljastuttua. Minnahan oli täysin eri ihminen Antonin seurassa kuin mitä muuten oli. Emilia ja Minna täysin ääripäät. Anton ihastui Minnassa siihen, mitä hän luuli esityksen perusteella sen olevan. Emiliassa taas ihastui ihan siihen oikeaan ihmiseen. Hän oli niin aito ja ihastuttava, kerta kaikkiaan! Ei mikään kiero juonittelija.

Hänestä ei olisi voinut kuvitellakaan mitään vessaitkukohtauksia, v-sanaa tai kaksnaamaisuutta. Mahtava Nainen, ja toivottavasti Anton huomannut sen tosissaan 😉

Koetahan Emilia jo päästä yli siitä, että Anton ei valinnut sinua. Säälittävää täällä kehuskella itseään ja mollata Antonin valittua tuolla tavalla. 

Emilia ei alentuisi täällä itseään kehumaan. Hänen ei tarvitse. Hän saa meidän muiden toimesta sitä ihn ansaitusti

Miksi puhut itsestäsi hän-muodossa? :D:D:D Tuntemattomathan eivät voi tietää mitä Emilia tekee ja mitä ei. Eli jäit nyt kiinni niin sanotusti housut nilkoissa :D

Kun en ole Emilia itse. Oletan hänen tyylisen ihmisen olevan tarpeeton kirjoittelemaan itsestään kehuja. Meitä kehujia kyllä riittää, jotka arvostavat hänenlaistaan naista.

Vierailija
5729/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin pariskunnat istui kaukana toisistaan vikassa ruusun jälkeen jaksossa. Siitä jo pystyi päättelemään etteivät ole kovin läheisessä suhteessa enää. Minna otti Antonin kädestä kiinni, mutta jotenkin se tuntui esitykseltä ja oli ristiriidassa Antonin puheisiin siitä etteivät ole vakavassa suhteessa. Kivaa oli kaikilla ollut, mutta itse en usko, että mitään ystävyyttä vakavampaa on syntynyt. Minna sanoi, että sarjassa elettiin kuplassa ja niin varmaan just tapahtui. Arki tuli eteen ja kupla puhkesi.

Vierailija
5730/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli huonot fibat Samista. Ja kun Ruusun jälkeen ohjelmassa Emma kertoi, että Sami ei ottanut yhteyttä, vaikka Emma toivoi, että olisi ottanut, että Emma olisi saanut jutella ja käydä läpi asian, ja sitten Sami oli ennen Ruusun jälkeen ohjelmaa soittanut Emmalle,ja pyytänyt, että ei antaisi hänestä huonoa kuvaa ohjelmassa,niin tajusin, että miksi.

Tämä oli kyllä yllättävää, ettei Sami ollut ottanut lainkaan yhteyttä Emmaan tuon pudotuksen jälkeen (ei ennen RJ-kuvauksia) . Vaikka varmasti heti näki Emman ilmeestä, miten pettynyt ja surullinen oli. Kyllähän Sami halusi Monankin kanssa jutella pudotuksen jäljeen asiat jalki. Vai oliko sekin vain kameroita varten annettua kuvaa herrasmiehestä? Mä olisin kuvitellut, että Sami olisi heti viimeisen ruususeremonian jälkeen halunnut puhua myös Emman kanssa. Heti siellä Kreikassa ennen kotimatkaa. Pisteet laski.

Miksi ihmeessä Samin olisi pitänyt ottaa yhteyttä Emmaan Kreikan matkan jälkeen ? Samihan oli varattu mies. Ei nyt parisuhteessa, mutta kuitenkin. Emma siis olisi ollut valmis iskemään Samin Nealta. Ei ollenkaan reilua eikä fiksua käytöstä. Kaikkea sitä saa kuullakin.

Luulen, että Sami ei myöskään siksi ottanut Emmaan yhteyttä, koska pelkäsi tätä. Emmalahan oli aivan raivoisa ilme, kun tuli hylätyksi. Ei sellaisille pahemmin soitella. Voi tulla vaikka luuria korvaan.

Olisipa kyllä kauheaa saada luuri korvaan, ei sellaisesta aikuinen mies voi mitenkään selvitä.

Vierailija
5731/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Werakaan vinkunut, että voi voi, kun ei oo Anton soitellut.

Emma ainoastaan. Muille kaikille oli selvää, että peli oli pelattu ja hävitty ja mukautuivat siihen.

Vierailija
5732/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vahvistaa jälleen epäsuosittua teoriaa että mies ihastuu ulkonäköön.

Taas molemmat valitut olivat sellaisia joita kohtaan oli tunnettu ihastusta heti ensisilmäyksellä ja ensimmäisillä tapaamisilla.

Kun ihastus ulkonäköön menee ohi, alkaa koko homma mietityttää ihan uudella tavalla. Tätä Antonin äiti yritti sanoa painottamalla yhteistä huumorintajua, jne.

En usko kummankaan parin tulevaisuuteen.

Vierailija
5733/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette nähneet jo vikan ruusun jlkn ohjelman kun se tulee tilaajillekin vasta torstaina 27.4.?

Vierailija
5734/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Nea näytti unelmatreffiensä jälkeen niin itkeneeltä, eikä yhtään onnelliselta? Vaikka hänhän se voiton vei, jos Samia voi sellaiseksi kutsua.

Vierailija
5735/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähääkään fiksu mies olisi soittanut finaalissa hylkäämälleen naiselle ja tehnyt sen melko pian Suomeen paluun jälkeen. Se olisi ollut ihan normaalia jälkihoitoa. Olisi voinut kysellä Emmalta kuulumisia kotiin paluun jälkeen ja muuta yleistä smalltalkia.

Vierailija
5736/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette nähneet jo vikan ruusun jlkn ohjelman kun se tulee tilaajillekin vasta torstaina 27.4.?

Katsomosta

Vierailija
5737/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä tuo tieto, että Anton ja Minna eivät ole yhdessä enää. Minnalla selvä esitys päällä koko reissun. Toki se läikkyi välillä esiin mitä hän on naisiaan.. Antonin olisi kannattanut kuunnella äitiään ja ottaa Veera.

Vierailija
5738/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Emmalla oli enemmän tunteita Samia kohtaan ja oli väärin ymmärtänyt Samin käytöksen ja puheet. Tai sitten Sami oli lupaillut Emmalle liikoja. Pettyi kun tuli "hylätyksi". 

Vierailija
5739/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups katsomo-tilaukseni pitääkin uusia! :)

Vierailija
5740/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin pariskunnat istui kaukana toisistaan vikassa ruusun jälkeen jaksossa. Siitä jo pystyi päättelemään etteivät ole kovin läheisessä suhteessa enää. Minna otti Antonin kädestä kiinni, mutta jotenkin se tuntui esitykseltä ja oli ristiriidassa Antonin puheisiin siitä etteivät ole vakavassa suhteessa. Kivaa oli kaikilla ollut, mutta itse en usko, että mitään ystävyyttä vakavampaa on syntynyt. Minna sanoi, että sarjassa elettiin kuplassa ja niin varmaan just tapahtui. Arki tuli eteen ja kupla puhkesi.

En tiedä olisiko käsketty istua erillään, jotta ei heti arvata lopputulosta. Mutta olisivat kyllä varmaan sen jälkeen lähentyneet tai koskettaneet enemmän jos homma sujuisi hienosti.

Aika kalseilta välit tuntuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan