Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Minna on ihan sekoitus laulajattaria Marita Taavitsaista ja Ami Aspelund, eikö :D
https://www.google.com/search?q=ami+aspelund&rlz=1C1CHBF_fiFI986FI986&s…;
https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tLP1TcwzqjKKco2YPQSzk0syixJVC…;
Vierailija kirjoitti:
Minna on ihan sekoitus laulajattaria Marita Taavitsaista ja Ami Aspelund, eikö :D
Mulle taas tuli tätä uusinta ennakkojaksoa katsoessa Minnasta mieleen nuori Annika Metsäketo tai Sanna Saarijärvi.
Samista huomaa, että on parisuhderintamalla kokematon. On jotenkin liian innokas pikkupoika. Sellainen juuri lentämään oppinut kanarialinnun poikanen.
Mä tykkään Samista.Aijon katsoo ohjelmaa vaik en usko tolleen löytää mitään aitoo tunnetta.Kauniit on naisetkin kaikki.
Mikähän pointti tuossa Nelli Matulan vierailussa oli. Jos oli mainos tv-katsojille, niin aika kehno sellainen, koska esiintymisestä oli leikattu vain parin sekunnin pätkä jaksoon. Olisi ollut kivempi katsoa vähän pidempään sitä keikkaa ja samalla tarkkailla miten bätset ja neidot käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pointti tuossa Nelli Matulan vierailussa oli. Jos oli mainos tv-katsojille, niin aika kehno sellainen, koska esiintymisestä oli leikattu vain parin sekunnin pätkä jaksoon. Olisi ollut kivempi katsoa vähän pidempään sitä keikkaa ja samalla tarkkailla miten bätset ja neidot käyttäytyy.
Ehkä Matulan esityksen pidempi pätkä on säästetty seuraavaan Ruusun jälkeen -jaksoon...
Anton on ihan mukava, mutta minua häiritsee se hänen Arman Alizad -ääni/kiekaisunuotti.
Onkohan budjettia leikattu kovalla kädellä? Tämän kauden "villa" ei ole erityisen hieno. Oleskelutilasta tulee mieleen jokin tavallinen huoneistohotelli. Onko pihalla edes uima-allasta, kun tytöt tuntuu hengailevan vain tuolla olkkarissa?
Bachelorit ja naiset on ulkomailla kauniissa kohteessa ja tuotanto järjestää ensimmäiset ryhmätreffit jonnekin keilahalliin? Monikohan naisista pettyi. Keilata voi Suomessakin. Olisi ollut edes jokin kaunis ulkoilmakeilarata tms.
Siis toi Minna on jotenkin tosi kylmä. Veikkaan että haluaa vaan "voittaa". Emma on symppis
Oliko Emma se, joka oli Samin kanssa treffeillä? Minä olin aistivinani, ettei Emma ollut Samista aidosti kiinnostunut, vaikka olikin ystävällinen ja sanoi kohteliaasti kameroille, että voisi mahdollisesti ihastua Samiin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan budjettia leikattu kovalla kädellä? Tämän kauden "villa" ei ole erityisen hieno. Oleskelutilasta tulee mieleen jokin tavallinen huoneistohotelli. Onko pihalla edes uima-allasta, kun tytöt tuntuu hengailevan vain tuolla olkkarissa?
Bachelorit ja naiset on ulkomailla kauniissa kohteessa ja tuotanto järjestää ensimmäiset ryhmätreffit jonnekin keilahalliin? Monikohan naisista pettyi. Keilata voi Suomessakin. Olisi ollut edes jokin kaunis ulkoilmakeilarata tms.
Eikä Samille annettu kunnon autoa vaan mopoautolla piti viedä Emma treffeille :)
Vierailija kirjoitti:
Uima-allas sentään löytyy, mutta onhan tämä hieman vaatimattoman puoleinen noin villaksi. Sisustus on tuollaista perus Ikea tasoa. Keilaaminen oli kyllä nolon huono idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Samille annettu kunnon autoa vaan mopoautolla piti viedä Emma treffeille :)
Jos sillä ei ole ajokorttia, niin ei voitu antaa oikeaa autoa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden bache Timo on löytänyt rinnalleen teko blondin suurennetuilla huulilla ja rinnoilla 😁
Timo itse oli lähestynyt tätä naista somessa ja siitä suhde sai alkuunsa Aika pinnallinen ja nolo mies.
Tuo nainen alkaa muistuttaa henry harjusoraa ja pituushyppääjä Jadea yms.
Katsoin siitä uudesta yhteiskuvasta oikeasti että onkohan tämä trans.
Vierailija kirjoitti:
Pieni mainospala ilman, että tarvitsii maksaa teosto-maksuja. Pidemmästä esiintymisestä olisi tarvinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Matulan esityksen pidempi pätkä on säästetty seuraavaan Ruusun jälkeen -jaksoon...
Ei ole. Bileet käsiteltiin jo eikä Nellistä näytetty vilaustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin Minnaa aluksi kauniina, mutta nyt olen sitä mieltä, että liikaa poskipäitä ja leukaa ja huulia.
Ulkoinen kauneus peittyi nopeasti, kun tuli ilmi millainen luonen todellisuudessa on. Ruusun jälkeen ohjelmassa paljastui todelliset "kasvot".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin Minnaa aluksi kauniina, mutta nyt olen sitä mieltä, että liikaa poskipäitä ja leukaa ja huulia.
Ulkoinen kauneus peittyi nopeasti, kun tuli ilmi millainen luonen todellisuudessa on. Ruusun jälkeen ohjelmassa paljastui todelliset "kasvot".
Naiset, joilla on maskuliiniset piirteet (voimakkaat leukapielet) kannattaa varoa.
Minna muistuttaa aika miesmäisen kolkkoa Marlene Dietrichiä.
Lotta lähti. Oli aika isokokoinen ja kasvoinen. Mies ei viehäty luonnostaan sellaisesta. Herttaisen oloinen kuitenkin, mutta hiljainen.