Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
561/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta lähti. Oli aika isokokoinen ja kasvoinen. Mies ei viehäty luonnostaan sellaisesta. Herttaisen oloinen kuitenkin, mutta hiljainen.

Vierailija
562/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on ihan sekoitus laulajattaria Marita Taavitsaista  ja Ami Aspelund, eikö :D

Mulle taas tuli tätä uusinta ennakkojaksoa katsoessa Minnasta mieleen nuori Annika Metsäketo tai Sanna Saarijärvi.

Vierailija
564/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samista huomaa, että on parisuhderintamalla kokematon. On jotenkin liian innokas pikkupoika. Sellainen juuri lentämään oppinut kanarialinnun poikanen.

Vierailija
565/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Samista.Aijon katsoo ohjelmaa vaik en usko tolleen löytää mitään aitoo tunnetta.Kauniit on naisetkin kaikki.

Vierailija
566/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän pointti tuossa Nelli Matulan vierailussa oli. Jos oli mainos tv-katsojille, niin aika kehno sellainen, koska esiintymisestä oli leikattu vain parin sekunnin pätkä jaksoon. Olisi ollut kivempi katsoa vähän pidempään sitä keikkaa ja samalla tarkkailla miten bätset ja neidot käyttäytyy.

Vierailija
567/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän pointti tuossa Nelli Matulan vierailussa oli. Jos oli mainos tv-katsojille, niin aika kehno sellainen, koska esiintymisestä oli leikattu vain parin sekunnin pätkä jaksoon. Olisi ollut kivempi katsoa vähän pidempään sitä keikkaa ja samalla tarkkailla miten bätset ja neidot käyttäytyy.

Ehkä Matulan esityksen pidempi pätkä on säästetty seuraavaan Ruusun jälkeen -jaksoon...

Vierailija
568/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton on ihan mukava, mutta minua häiritsee se hänen Arman Alizad -ääni/kiekaisunuotti.

Vierailija
569/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan budjettia leikattu kovalla kädellä? Tämän kauden "villa" ei ole erityisen hieno. Oleskelutilasta tulee mieleen jokin tavallinen huoneistohotelli. Onko pihalla edes uima-allasta, kun tytöt tuntuu hengailevan vain tuolla olkkarissa?

Bachelorit ja naiset on ulkomailla kauniissa kohteessa ja tuotanto järjestää ensimmäiset ryhmätreffit jonnekin keilahalliin? Monikohan naisista pettyi. Keilata voi Suomessakin. Olisi ollut edes jokin kaunis ulkoilmakeilarata tms.

Vierailija
570/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Minna on jotenkin tosi kylmä. Veikkaan että haluaa vaan "voittaa". Emma on symppis

Vierailija
571/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Emma se, joka oli Samin kanssa treffeillä? Minä olin aistivinani, ettei Emma ollut Samista aidosti kiinnostunut, vaikka olikin ystävällinen ja sanoi kohteliaasti kameroille, että voisi mahdollisesti ihastua Samiin.

Vierailija
572/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan budjettia leikattu kovalla kädellä? Tämän kauden "villa" ei ole erityisen hieno. Oleskelutilasta tulee mieleen jokin tavallinen huoneistohotelli. Onko pihalla edes uima-allasta, kun tytöt tuntuu hengailevan vain tuolla olkkarissa?

Bachelorit ja naiset on ulkomailla kauniissa kohteessa ja tuotanto järjestää ensimmäiset ryhmätreffit jonnekin keilahalliin? Monikohan naisista pettyi. Keilata voi Suomessakin. Olisi ollut edes jokin kaunis ulkoilmakeilarata tms.

Eikä Samille annettu kunnon autoa vaan mopoautolla piti viedä Emma treffeille :) 

Vierailija
573/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uima-allas sentään löytyy, mutta onhan tämä hieman vaatimattoman puoleinen noin villaksi. Sisustus on tuollaista perus Ikea tasoa. Keilaaminen oli kyllä nolon huono idea.

Vierailija
574/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä Samille annettu kunnon autoa vaan mopoautolla piti viedä Emma treffeille :) 

Jos sillä ei ole ajokorttia, niin ei voitu antaa oikeaa autoa 🤭

Vierailija
575/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden bache Timo on löytänyt rinnalleen teko blondin suurennetuilla huulilla ja rinnoilla 😁

Timo itse oli lähestynyt tätä naista somessa ja siitä suhde sai alkuunsa Aika pinnallinen ja nolo mies.

Tuo nainen alkaa muistuttaa henry harjusoraa ja pituushyppääjä Jadea yms.

Katsoin siitä uudesta yhteiskuvasta oikeasti että onkohan tämä trans.

Vierailija
576/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni mainospala ilman, että tarvitsii maksaa teosto-maksuja. Pidemmästä esiintymisestä olisi tarvinut. 

Vierailija
577/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Matulan esityksen pidempi pätkä on säästetty seuraavaan Ruusun jälkeen -jaksoon...

Ei ole. Bileet käsiteltiin jo eikä Nellistä näytetty vilaustakaan. 

Vierailija
578/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidin Minnaa aluksi kauniina, mutta nyt olen sitä mieltä, että liikaa poskipäitä ja leukaa ja huulia.

Ulkoinen kauneus peittyi nopeasti, kun tuli ilmi millainen luonen todellisuudessa on. Ruusun jälkeen ohjelmassa paljastui todelliset "kasvot". 

Vierailija
579/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidin Minnaa aluksi kauniina, mutta nyt olen sitä mieltä, että liikaa poskipäitä ja leukaa ja huulia.

Ulkoinen kauneus peittyi nopeasti, kun tuli ilmi millainen luonen todellisuudessa on. Ruusun jälkeen ohjelmassa paljastui todelliset "kasvot". 

Naiset, joilla on maskuliiniset piirteet (voimakkaat leukapielet) kannattaa varoa.

580/6327 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna muistuttaa aika miesmäisen kolkkoa Marlene Dietrichiä.