Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
5221/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Team AntonMinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TolkunIhminen pääsi koukusta irti, mutta nyt siihen näytti tarttuneen Team AntonMinna. Koita kestää, jospa sinäkin vielä vapaudut 🙏

Anteeksi arvon Vierailija, mutta miksi minulla ei olisi samanlaista oikeutta kirjoittaa täällä kuin sinullakin? 🤔

Vastaapa ensin, söitkö TolkunIhmisen, niin vastaan sitten 😉

Niin, kiinnostaisi kuulla, miksi koet että sulla pitää olla monta nimimerkkiä?

Vierailija
5222/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TolkunIhminen pääsi koukusta irti, mutta nyt siihen näytti tarttuneen Team AntonMinna. Koita kestää, jospa sinäkin vielä vapaudut 🙏

Anteeksi arvon Vierailija, mutta miksi minulla ei olisi samanlaista oikeutta kirjoittaa täällä kuin sinullakin? 🤔

Meillä vierailijoilla on rajaton määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimimerkit kiinnostavat?

Vierailija
5224/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa enemmän, miksi niin monilla kirjoittajilla on sama (Vierailuja) nimimerkki?

Vierailija
5225/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kake kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa enemmän, miksi niin monilla kirjoittajilla on sama (Vierailuja) nimimerkki?

En ole kyllä vuosien saatossa bongannut yhtään Vierailuja-nimerkkiä

Vierailija
5226/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kake kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä vuosien saatossa bongannut yhtään Vierailuja-nimerkkiä

Entä Vierailija?

Vierailija
5227/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Minna hirveän mustasukkainen tai Nea parisuhteessa. 

Vierailija
5228/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma mustasukkainen ? Itku potku raivari naiset osoitti mustasukkaisuuden , kun uusia naisia tuli paikalle. 

Ei siinä potkuja ja raivareita nähty, itkua kylläkin. Emma itki sitten vuorostaan kun Nea kertoi treffeistään ja Wera lohdutteli. Sami sitten lohdutti molempia samanlailla, puheella ja suukoilla joten tasoissa ovat siinä suhteessa. Emma on suhtautunut nuivasti toisten treffeihin mitä taas Nea ei ole tehnyt.

Vierailija
5229/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Wera kertoi Antonille ahdistuskohtauksistaan viittaa siihen, ettei hän usko tulevansa valituksi. Se on ilman muuta negaa hänelle valintaa ajatellen. Se, että meni salaa lukemaan Minnan saaman kirjeen toisaalta osoittaa, ettei ole kokonaan lyönyt hanskoja tiskiin.

Minä ainakin tykkään olle rehellinen itsestäni alusta alkaen enkä vain kiillottaa kuvaa. Uskon, että vain siten löytää oikean sopivan rakkauden. 

Sama. Miksi salata asioita. Jos ei sen takia lähde niin ei se olisi onnistunut kuitenkaan.

Vastaan kaikille näille super-rehellisille, että kyllä kaikelle on aikansa ja paikkansa. Ei sitä tyhmä tarvitse kuitenkaan olla ja heti synkimmät juttunsa paljastaa ennen kuin toinen ehtii tutustua vähääkään paremmin. Itse odottaisin himpun verran pidempään, mutta teidän mielestä mähän oonkin sitten epärehellinen ja kuvan kiillottaja. Tiedättekö edes mitä kuvan kiillottaminen tarkoittaa, kun tässä yhdessä sitä käytätte.

Niinhän se on. Täällä ovat jotkut kritisoineet sitä, että Minna otti esiin toiveensa lapsien saamisesta jo parin treffin jälkeen. Minusta se on aika ymmärrettävää tuon ikäiseltä naiselta. Sen sijaan mielenterveydellisten ongelmien kertomisen voisi jättää myöhempään eikä noin pintapuoliseen mainintaan, joka päätyy heittoon "kukaan ei ole täydellinen".

Vierailija
5230/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä aikoo kattoo finaalin huomenna kl 00?

Vierailija
5231/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Wera kertoi Antonille ahdistuskohtauksistaan viittaa siihen, ettei hän usko tulevansa valituksi. Se on ilman muuta negaa hänelle valintaa ajatellen. Se, että meni salaa lukemaan Minnan saaman kirjeen toisaalta osoittaa, ettei ole kokonaan lyönyt hanskoja tiskiin.

Minä ainakin tykkään olle rehellinen itsestäni alusta alkaen enkä vain kiillottaa kuvaa. Uskon, että vain siten löytää oikean sopivan rakkauden. 

Sama. Miksi salata asioita. Jos ei sen takia lähde niin ei se olisi onnistunut kuitenkaan.

Vastaan kaikille näille super-rehellisille, että kyllä kaikelle on aikansa ja paikkansa. Ei sitä tyhmä tarvitse kuitenkaan olla ja heti synkimmät juttunsa paljastaa ennen kuin toinen ehtii tutustua vähääkään paremmin. Itse odottaisin himpun verran pidempään, mutta teidän mielestä mähän oonkin sitten epärehellinen ja kuvan kiillottaja. Tiedättekö edes mitä kuvan kiillottaminen tarkoittaa, kun tässä yhdessä sitä käytätte.

Niinhän se on. Täällä ovat jotkut kritisoineet sitä, että Minna otti esiin toiveensa lapsien saamisesta jo parin treffin jälkeen. Minusta se on aika ymmärrettävää tuon ikäiseltä naiselta. Sen sijaan mielenterveydellisten ongelmien kertomisen voisi jättää myöhempään eikä noin pintapuoliseen mainintaan, joka päätyy heittoon "kukaan ei ole täydellinen".

Joku miltei vuosikymmen vanhempi eli siinä 35 vuotias voi ollakin samanikäisen miehen kanssa niin, että lasten hankinta tuodaan miltei eikä treffeillä esille. Silloin alkaa olla vähän niin kuin kiire

Vierailija
5232/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tulla Katsomoon tiistain vastaisena yönä. Tiistaina herättyä voi katsella

Vierailija
5233/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson heti 00:01

Vierailija
5234/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laittoi nuoli ylös, nuoli alas kyselyt poikien tyttövalinnoista. Eipä tainneet lukemat olla jollekin mieleiset, kun nekin haluttiin poistaa. Nea ja Emma taisi olla suhtkoht tasoissa, mutta Minna oli häviämässä

Vierailija
5235/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman haluaisit Antonille?

Minna = nuoli ylös

Wera = nuoli alas

Anton haluaa Minnan. Ihan sama mihin me nuolia tökimme.

Vierailija
5236/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna = nuoli ylös

Wera = nuoli alas

Minna on ihana!

Minna on ihana, ja niin on Werakin! 

Vierailija
5237/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna = nuoli ylös

Wera = nuoli alas

Oletko Anton? Muuten et voi tietää varmaksi.

Tunnen miehen.

Vierailija
5238/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitopurkki nimenomaan oli erittäin kuvaava esimerkki, vieläpä neidon omasta suustaan. Lupauksista kiinni pitäminen on totta kai tärkeää ja olisin ymmärtänyt, jos esimerkki olisi ollut vaikka sellainen, että oltiin sovittu, että seuraavana viikonloppuna vietetään parisuhdeaikaa, ja sitten mies menee sopimaan poikien kans jonku reissun tai illanvieton. Kyseessä iso ja tarkoituksella tehty toiselle annetun lupauksen rikkominen.

Mutta jos maitopurkin unohtaa(!) tuoda kaupasta, niin sehän on ihan inhimillistä, eikä todellakaan tarvi ottaa itseensä, että en ole toiselle tärkeä, kun ei pidä minulle antamastaan lupauksesta kiinni.

Fiksut ihmiset kyllä osaa lukea tuollaisen lausahduksen läpi ihmisestä todella tärkeitä asioita ja tehdä niistä omat oikeat johtopäätöksensä.

Maitopurkki?! Tsiisus... 🤦🏻

Mä otin tän niin, että Minna mainitsi asian, koska itsekin tajusi, miten höhlää on noin pienestä suuttua. Samoin kuin Anton sanoi cv:stä ihan siinä mielessä, et näin hassusti olen joskus ajatellut, koitan kasvaa ihmisenä.

Eikös se ole vain hyvä, että nämä vuorotellen tuovat rehellisesti huonoja piirteitä itsestään toiselle tiettäväksi?

Vierailija
5239/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna = nuoli ylös

Wera = nuoli alas

Oletko Anton? Muuten et voi tietää varmaksi.

Tunnen miehen.

Oli tänään Raholassa katsomassa entisen joukkueensa SM-matsia.

Vierailija
5240/6327 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se finaali huomenna oo ku ylihuomenna.