Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
4721/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjut kirjoitti:

Minä ymmärsin, että Anton viittasi CV:llä juuri hänen mielestään täydellisiin naisiin. Esim kaunis ja pitää itsestään huolta. Hän myös mainitsi, että usein näissä suhteissa on ollut kova alkuhuuma, mutta pidemmälle ei olla päästy. Eikö tämä ole juuri Minnankin tapauksessa - ihastutaan heti viikon jälkeen ulkonäköön (ei tässä vaiheessa vielä luonne ole selvillä), nautitaan alkuhuumasta ja pian suhde lopahtaa? Eihän kukaan nyt kirjaimellisesti tuota voi ottaa, että hän olisi oikeasti aiemmin kiinnostunut naisista vain työn tai koulutuksen perusteella haha!

Antonin kaveri Jyri sanoi, että Anton on nollasta sataan niin vihassa kuin rakkaudessa. Ja äiti puhui suuttimia puolesta, että suuttuu nopeasti, mutta myös leppyy nopeasti. Antonilla on heikkoutensa vaaleaverikön tavattuaan ihastunut nopeasti. Onko nyt jo alkamassa alkuhuuman loppuminen, kenties

Kysymys kuuluu, että keksiikö Anton tämän ennen finaalia

Vierailija
4722/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähääntyytyvät kirjoitti:

Hauska ku kaikki hehkuttaa tota antonin kirjettä minnalle. Mun mies ainakin kirjottanu mulle monta paljon syvällisempää rakkauskirjettä 

Missä on hehkutettu ja ketkä kaikki? Jodelissa, Instassa?

Olen nähnyt täällä hehkutettavan kirjeen osalta vain sitä, että Wera luki sen. Täällä en ole kenenkään lukenut kommentoivan kirjeen sisältöä muuten, kuin että se oli henkilökohtainen.

minna, nea ja ruusun jälkeen hehkuttivat

viime kaudelle osallistuneet siis ihastelivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4723/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

instasta toki helppo päätellä et minna on tyytyväinen lopputulokseen kun tuo esille joka viikko niin kovasti et on uus jakso ulkona. 

Vierailija
4724/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku kaikki hehkuttaa tota antonin kirjettä minnalle. Mun mies ainakin kirjottanu mulle monta paljon syvällisempää rakkauskirjettä 

Olen nähnyt täällä hehkutettavan kirjeen osalta vain sitä, että Wera luki sen. Täällä en ole kenenkään lukenut kommentoivan kirjeen sisältöä muuten, kuin että se oli henkilökohtainen.

Ok!

Kyllähän se kuuluu meininkiin, hehkutella toinen toisilleen ja kehua. Töykeää olis sanoa, että kuule, ei toi vielä mitään, mun exä kirjoitti paaaljon ihanampia kirjeitä mulle!

Vierailija
4725/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa että Minna ja Anton eroo vuoden sisään.

Vierailija
4726/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok!

Kyllähän se kuuluu meininkiin, hehkutella toinen toisilleen ja kehua. Töykeää olis sanoa, että kuule, ei toi vielä mitään, mun exä kirjoitti paaaljon ihanampia kirjeitä mulle!

eikö olisi ihan ok tuoda realiteetit pöytään ettei tyydy liian vähään? ei tartte olla aivan vastakohtana, voisi todetta että oli kyllä kiva kirje :)

Vierailija
4727/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnassa häiritsee se, että on niin jäykkä ja yrittää maalata sitä täydellistä kuvaa. Ei ole vielä niin sinut itsensä kanssa. Toki ei välttämättä Antonkaan, että siinä suhteessa sopiva pari.

Vierailija
4728/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjut kirjoitti:

Minä ymmärsin, että Anton viittasi CV:llä juuri hänen mielestään täydellisiin naisiin. Esim kaunis ja pitää itsestään huolta. Hän myös mainitsi, että usein näissä suhteissa on ollut kova alkuhuuma, mutta pidemmälle ei olla päästy. Eikö tämä ole juuri Minnankin tapauksessa - ihastutaan heti viikon jälkeen ulkonäköön (ei tässä vaiheessa vielä luonne ole selvillä), nautitaan alkuhuumasta ja pian suhde lopahtaa? Eihän kukaan nyt kirjaimellisesti tuota voi ottaa, että hän olisi oikeasti aiemmin kiinnostunut naisista vain työn tai koulutuksen perusteella haha!

Antonin kaveri Jyri sanoi, että Anton on nollasta sataan niin vihassa kuin rakkaudessa. Ja äiti puhui suuttimia puolesta, että suuttuu nopeasti, mutta myös leppyy nopeasti. Antonilla on heikkoutensa vaaleaverikön tavattuaan ihastunut nopeasti. Onko nyt jo alkamassa alkuhuuman loppuminen, kenties[/quote

Nopeastipa loppui, jos pariin viikkoon tyrehtyi.

Kyllä, Antonin on uudistettava tämä kuvio saadakseen joskus pysyvän kumppanin. Jokaisesta suhteesta tulisi jotakin oppia, jos haluaa kehittyä. 

Vierailija
4729/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonin puoliso saanee varautua siihen, että kylkiäisenä kauppaan kuuluu myös miehen äiti. Anton ainut lapsi ja äitinsä varmasti erittäin tarkka siitä, millainen nainen hänen pojalleen kelpaa. Äidithän usein ovat myös hyvin mustasukkaisia pojistaan, ja miniä voidaan nähdä kilpailijana itselle, kun tulee pelko, ettei ole pojalleen enää se maailman rakkain ja tärkein nainen.

Lisäksi kuvaan voi astua vielä mustasukkaisuus miehestään, jos myös appiukko ihastuu tähän pojan naiseen (ihmisenä, ei seksuaalisesti!) ja pitää kauniina. Nuori ja nätti miniä muistuttaa usein anoppia siitä, mitä hän ei enää ole.

Toki näin ei läheskään aina ole, onneksi, mutta valitettavan yleistä etenkin silloin, kun poika on ainut lapsi ja lämpimät välit äidinsä kanssa.

Vierailija
4730/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnassa häiritsee se, että on niin jäykkä ja yrittää maalata sitä täydellistä kuvaa. Ei ole vielä niin sinut itsensä kanssa. Toki ei välttämättä Antonkaan, että siinä suhteessa sopiva pari.

Entäs jos Minna oikeasti on noin jäykkä? Ei kaikki ole luonnostaan rentoja, eläkepäivinäänkään.

Ilmeisesti kaikkien pitää olla letkeitä, tai muuten tuomitaan. Voisi miettiä, että miksi meillä on näin ahtaat vaatimukset ihmisille. "Et ole rakkauden arvoinen, jos olet jäykkä", näinkö?

Vierailija
4731/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä laski pisteet Antonin kohdalla kun sanoi että etsinyt kumppania CVn perusteella :D en kyllä jaksaisi tuollaista tyyppiä..

Vierailija
4732/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos Minna oikeasti on noin jäykkä? Ei kaikki ole luonnostaan rentoja, eläkepäivinäänkään.

Ilmeisesti kaikkien pitää olla letkeitä, tai muuten tuomitaan. Voisi miettiä, että miksi meillä on näin ahtaat vaatimukset ihmisille. "Et ole rakkauden arvoinen, jos olet jäykkä", näinkö?

Hyvä vain tietää, ettei epävarmuus tule yllätyksenä. Mielestäni on parasta olla rehellinen. Minna haluaa peitellä asioita ja kiillottaa kuvaa. 

Vierailija
4733/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus🙄

Samat inttäjäjankkaajaspämmääjät jankuttaa SIVUTOLKULLA koko keskustelun lukukelvottomaksi.

Vierailija
4734/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjut kirjoitti:

Antonin kaveri Jyri sanoi, että Anton on nollasta sataan niin vihassa kuin rakkaudessa. Ja äiti puhui suuttimia puolesta, että suuttuu nopeasti, mutta myös leppyy nopeasti. Antonilla on heikkoutensa vaaleaverikön tavattuaan ihastunut nopeasti. Onko nyt jo alkamassa alkuhuuman loppuminen, kenties

Kysymys kuuluu, että keksiikö Anton tämän ennen finaalia

Enpä usko, että keksii vaikka nyt olisi muitakin naisia ollut niin sanotusti tarjolla. Tuskinpa Anton on aiemmin treffaillut useampaa naista näin tiivisti kerralla. On tainnut ihastua kerrallaan siihen yhteen hänen CV vaatimukset täyttävään ja uutta alkanut katsella vasta suhteen lopahdettua. Nyt olisi tilanne erilainen. Toivottavasti Anton edes ymmärtää sen, vaikka pahoin pelkään että tajuaa jo annettuaan pakit kaikille toisille eli nyt viimeisenä Weralle. Ei tuo suhde Minnan kanssa kestä pitkään, ei läheskään niin pitkään kuin Antonin aiemmissa suhteissa. Sen verran Antonin mieltä alkaa painaa hukatut mahdollisuudet näiden muiden naisen kanssa oltuaan vain Minnan vaaleuden lumoissa

Vierailija
4735/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa että Minna ja Anton eroo vuoden sisään.

Tällaisesta oot valmis lyömään vetoa? Ilkeämielistä ja kummallista.

kyllähän urheilussakin lyödään vetoa toisinaan häviäjän kustannuksella. ei tartte maailmaa uusiks keksiä

Urheilu on leikkiä, rakkaus toivon mukaan ei.

Mitä väliä, eroavatko vuoden päästä, 5v päästä, vai erosivatko jo?

Viikonmpäästä viimeisessä Ruusun jälkeen ohjelmassa kerrotaan parien nykyinen tilanne. Niin sitä ohjelmaa oikein mainostettiin eli väliä tuntuu olevan. Ennen vuoden vaihdetta on Anton ja hänen todennäköisesti valitsema Minna jo olleet eri teillä

Vierailija
4736/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti molempien parien suhde kestää myös ulkomaailmassa. Ärsyttävää kun kaikissa suhdeohjelmissa melkein heti lusikat jakoon, kun koittaa ulkomaailma ja arki.. 

Vierailija
4737/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti molempien parien suhde kestää myös ulkomaailmassa. Ärsyttävää kun kaikissa suhdeohjelmissa melkein heti lusikat jakoon, kun koittaa ulkomaailma ja arki.. 

Niin on tässäkin koska luultavasti pojat ei valitse järjellä eikä tunteella vaan munallansa nämä valinnat.

Vierailija
4738/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon niin kovasti että A valitsis Weran mutta tuskin tulee tapahtumaan. On lumoutunut Minnan teennäisyydestä ja lirkuttelusta.

Ja ennen kaikkea Minnan blondatut hiukset menevät Antonille täydestä. Anton kertoi alun esittelyssä vaaleaverikköjen olevan hänen heikkoutensa.

Vierailija
4739/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon niin kovasti että A valitsis Weran mutta tuskin tulee tapahtumaan. On lumoutunut Minnan teennäisyydestä ja lirkuttelusta.

Ja ennen kaikkea Minnan blondatut hiukset menevät Antonille täydestä. Anton kertoi alun esittelyssä vaaleaverikköjen olevan hänen heikkoutensa.

Oispa kaikki blondannu ekana päivänä ni ois tullu todellisempi valinta

Vierailija
4740/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kutina, että meitä odottaa vielä iso yllätys viikon päästä. Anton valitsee muodonvuoksi Minnan, mutta kameroiden sammuttua ja äitinsä vinkkaamana ottaa yhteyttä Emiliaan. Vähän samoin kuin EA2:ssa pudotettiin katsojille pommi, kun Rene olikin yhdessä Emman kans 😯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan