Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
4701/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, onkohan Minnalla nyt CV kunnossa:D

Antonista paljastui kylmä opportunisti. Edellä tulee aina CV.

Otitteko nyt tuon CV-heiton turhan vakavasti? Mielestäni Anton osoitti hyvää itsereflektiota ja rohkeutta, kun myönsi, että tärkeää on ollut että tietyt asiat on kunnossa, mutta ymmärtää nyt, että se paperilla sopiva ei riitä. 

Jos rehellisiä ollaan, niin eikö jokaisella ole päässään joku "cv-lista"? Eikä tuo tarkoita oikeasti (ainakaan vain jos ollenkaan) koulutusta tai työkokemusta, vaan ihan niitä toiveita/minimi"vaatimuksia", mitä kullakin on toisesta. 

Vierailija
4702/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös yleensä formaattiin ole kuulunut, että bätse kysyy unelmatreffeillä haluaisiko treffikumppani jäädä myös yöksi hänen seuraansa? Nyt ei kysytty kummaltakaan, että jatketaanko iltaa yön yli.

Varmaan leikattu pois/ ei ollut tarvetta. Itsekin olisin ehdottamasti jäänyt yön yli vaikken seksiä olisi vielä harrastanutkaan, mutta koko yö aika jutella ja tutustua toiseen, se on plussaa ihan ilman kliimaksiakin :)

uskis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4703/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TolkunIhminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43194 kirjoitti:

Minna ja Anton on ihana pari!

Jos tykkää teennäisyydestä ja esittämisestä. Wera ja Anton on ihana pari, jos tykkää aitoudesta.

Wera ehdottomasti, jos Anton tykkää siitä, että vaimo lukee salaa hänen tekstarinsa ja sähköpostinsa.

Mikähän hänet sai toimimaan niin älyttömästi?

Mustasukkaisuus?

Werahan oli kilpailutilanteessa Minnaan nähden ja häntä varmaan kiinnosti, mitkä olivat hänen mahiksensa. Lukemalla kirjeen Minnalle ja vertaamalla itse saamaansa kirjeeseen voi tehdä niistä päätelmiä. Ja varmaan puhtaasta uteliaisuudestakin.

Vierailija
4704/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TolkunIhminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43194 kirjoitti:

Jos tykkää teennäisyydestä ja esittämisestä. Wera ja Anton on ihana pari, jos tykkää aitoudesta.

Wera ehdottomasti, jos Anton tykkää siitä, että vaimo lukee salaa hänen tekstarinsa ja sähköpostinsa.

Mustasukkaisuus?

Pitäisi tietää, missä kirje oli. Avoinna jossain, sängyllä tai pöydällä yms. Vai pitikö oikein etsiä. Vai kuuluiko ohjelmanteon juoneen, draaman synnyttämiseksi, että Minnan tuli jättää kirje jotenkin näkyville. Ja kuuluiko myös Nea juoneen lukemisen mahdollistajana. Jotenkin tuntuu, että tässä on kehitelty draaman kaarta.

Vierailija
4705/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo, Antonin äidin ripset oli yhtä aidot kuin Minnan poskipäät ja huulet 🙃

Vierailija
4706/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TolkunIhminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43194 kirjoitti:

Mustasukkaisuus?

Pitäisi tietää, missä kirje oli. Avoinna jossain, sängyllä tai pöydällä yms. Vai pitikö oikein etsiä. Vai kuuluiko ohjelmanteon juoneen, draaman synnyttämiseksi, että Minnan tuli jättää kirje jotenkin näkyville. Ja kuuluiko myös Nea juoneen lukemisen mahdollistajana. Jotenkin tuntuu, että tässä on kehitelty draaman kaarta.

Wera itse totesi, että oli idiootti, kun meni lukemaan sen. 

Vierailija
4707/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TolkunIhminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TolkunIhminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antonin äiti oli ikäisekseen kaunis ja nuorekas, mutta oli irtoripset ja ehkä huuliinkin tehty jotain?

Mut: "Monenko vanha sä oot?" Onko jotain murretta? 

Hän taitaa olla suomenruotsalainen.

Hmmm. aiemmin oli kyselyitä ketjussa, että onko Anton suomenruotsalainen kun kuulostaa gaylta. Kukaan ei uskonut tuota. Mistä muuten tiedätte Antonin äidin iän kun sanotte et on kaunis ikäisekseen? Sehän voi olla vaikka alle 5-kymppinen vielä 🤔

No huh huh, kyllä huolissaan pitäisi olla, jos on alle 50!!

Jos saanut Antonin vaikka 21-vuotiaana, niin olisi nyt 48v. Silloin ei mielestäni erityisen hyvin säilynyt, hoikka toki, mutta ryppyinen.

Mitä mieltä olet Samin isän iästä, ihosta ja hiuksista?

En oo nähnyt täällä kenenkään kehuvan kuinka Samin isä näyttää komealta ikäisekseen.

Mutta kerro sinä myös hänestä mielipiteesi. Onko ikäisensä näköinen, onko kaunis iho, onko hiukset hyvin?

Naisia on kautta aikain arvosteltu enemmän ulkonäöstä kuin miehiä. Ei miesten ihon kuntoa tmv. yleensä kytätä kuten naisten.

Vierailija
4708/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitteko nyt tuon CV-heiton turhan vakavasti? Mielestäni Anton osoitti hyvää itsereflektiota ja rohkeutta, kun myönsi, että tärkeää on ollut että tietyt asiat on kunnossa, mutta ymmärtää nyt, että se paperilla sopiva ei riitä. 

Jos rehellisiä ollaan, niin eikö jokaisella ole päässään joku "cv-lista"? Eikä tuo tarkoita oikeasti (ainakaan vain jos ollenkaan) koulutusta tai työkokemusta, vaan ihan niitä toiveita/minimi"vaatimuksia", mitä kullakin on toisesta. 

On minullakin tietynlainen kriteeri-/toivelista kumppanista, mutta en minä sitä kyllä miksikään CV:ksi kutsu. CV liittyy koulutus- ja työuraan.

Vierailija
4709/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Nea kokki ? Samin isä , kun kertoi siitä syövät yhdessä aina sunnuntaisin , niin Nea nopeasti sanoi minä olen kokki. Samin isä oli kyllä hauska ja rento. 

MiksI Nea sanoisi olevansa kokki, jos ei olisi?

Vierailija
4710/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan millaiset ihmiset haukkuu kundien vanhempia. Ei tule olemaan kenenkään anoppi tai appi. Toisaalta ihmettelen miksi on hirveä haloo nostettu , kun Minnaa haukuttu. Tosiaan sitä joka putosi Emilia on haukuttu tökerösti. Myös muitakin matkan varrella. Omasta mielestäni Samin isä oli sympaattinen ukko. Antonin äiti oli jotenkin lämmin. Taisi vähän pitää Werasta ? 

Vierailija
4711/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkien muiden bachelorilaisten opinto/työstatuksesta on tullut esiin jotain tietoja mutta Wera on aika tyhjä taulu siinä suhteessa. Yo-lakki oli päässä instakuvassa. Onko muilla enemmän tietoa?

Vierailija
4712/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin, että Anton viittasi CV:llä juuri hänen mielestään täydellisiin naisiin. Esim kaunis ja pitää itsestään huolta. Hän myös mainitsi, että usein näissä suhteissa on ollut kova alkuhuuma, mutta pidemmälle ei olla päästy. Eikö tämä ole juuri Minnankin tapauksessa - ihastutaan heti viikon jälkeen ulkonäköön (ei tässä vaiheessa vielä luonne ole selvillä), nautitaan alkuhuumasta ja pian suhde lopahtaa? Eihän kukaan nyt kirjaimellisesti tuota voi ottaa, että hän olisi oikeasti aiemmin kiinnostunut naisista vain työn tai koulutuksen perusteella haha!

Vierailija
4713/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähääntyytyvät kirjoitti:

Hauska ku kaikki hehkuttaa tota antonin kirjettä minnalle. Mun mies ainakin kirjottanu mulle monta paljon syvällisempää rakkauskirjettä 

Mutta oli varmaan tutustunut sinuun läpikotaisin. Antonilla ja Weralla toistaiseksi teinipussailua.

Vierailija
4714/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jaksatte keskustella näitten porukoista xD

Vierailija
4715/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minullakin tietynlainen kriteeri-/toivelista kumppanista, mutta en minä sitä kyllä miksikään CV:ksi kutsu. CV liittyy koulutus- ja työuraan.

No en mäkään. Mutta Anton kutsui, mielestäni aika vitsillä kuitenkin.

Miksi on ongelma, kun joku käyttää eri sanoja ja letkautuksia?

Vierailija
4716/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjut kirjoitti:

Minä ymmärsin, että Anton viittasi CV:llä juuri hänen mielestään täydellisiin naisiin. Esim kaunis ja pitää itsestään huolta. Hän myös mainitsi, että usein näissä suhteissa on ollut kova alkuhuuma, mutta pidemmälle ei olla päästy. Eikö tämä ole juuri Minnankin tapauksessa - ihastutaan heti viikon jälkeen ulkonäköön (ei tässä vaiheessa vielä luonne ole selvillä), nautitaan alkuhuumasta ja pian suhde lopahtaa? Eihän kukaan nyt kirjaimellisesti tuota voi ottaa, että hän olisi oikeasti aiemmin kiinnostunut naisista vain työn tai koulutuksen perusteella haha!

Kyllä. Nyt on etsinnässä jotain syvempää.

Vierailija
4717/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ku kaikki hehkuttaa tota antonin kirjettä minnalle. Mun mies ainakin kirjottanu mulle monta paljon syvällisempää rakkauskirjettä 

Missä on hehkutettu ja ketkä kaikki? Jodelissa, Instassa?

Olen nähnyt täällä hehkutettavan kirjeen osalta vain sitä, että Wera luki sen. Täällä en ole kenenkään lukenut kommentoivan kirjeen sisältöä muuten, kuin että se oli henkilökohtainen.

Vierailija
4718/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjut kirjoitti:

Antonin kaveri Jyri sanoi, että Anton on nollasta sataan niin vihassa kuin rakkaudessa. Ja äiti puhui suuttimia puolesta, että suuttuu nopeasti, mutta myös leppyy nopeasti. Antonilla on heikkoutensa vaaleaverikön tavattuaan ihastunut nopeasti. Onko nyt jo alkamassa alkuhuuman loppuminen, kenties

Vierailija
4719/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on hehkutettu ja ketkä kaikki? Jodelissa, Instassa?

Olen nähnyt täällä hehkutettavan kirjeen osalta vain sitä, että Wera luki sen. Täällä en ole kenenkään lukenut kommentoivan kirjeen sisältöä muuten, kuin että se oli henkilökohtainen.

minna, nea ja ruusun jälkeen hehkuttivat

Vierailija
4720/6327 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä! ei kauas kanna ulkonäkö, jos on muuten tiukkapipo ja tavotteet on kotiäitiydessä

joo tuskin jaksaa antonin kaltainen koulutettu ja älykäs ihminen pidemmän päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä