Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Heidi muistuttaa kasvoistaan jotenkin Marion Rungia ?
Kuulinko tosiaan oikein, että sanoi Samille olevansa uskossa ?Näin minäkin olin kuulevinani, kun Sami kysyi mites Heidin biletys ja iltamenot. Sen jälkeen Sami sanoi, että jokainen varmaan uskoo johonkin, tms.
Minusta vähän outo vastaus. Kyllä monet uskovaiset käyvät sillojn tällöin bilettämässä, itsekin tykkään tanssia, parasta liikuntaakin. Enkä ole absolutistikaan. Eikä Heidikään sylkenyt lasiin ja tanssi ainakin zorbasta, eli mikä ihme vastaus oli?
uskis
Miksi ei saisi kertoa olevansa uskossa? Oletettavasti kuitenkin merkittävä osa omaa identiteettiä sellainen asia. Ja ehkä Heidi halusi myös viestiä, ettei ole mikään bilehile, vaikka välillä saattaa ottaa lasin pari viiniä tms. Puhehan tuossa oli siitä, käykö usein bailaamassa. Sami tuntuu käyvän ja siihen on varsin luontevaa kertoa, että minä en käy koska olen uskossa ja minulle muut asiat ovat tärkeitä.
Tietenkin saa, ja minusta hienoa että rohkeasti kertoi! Mutta oudosti silti töksäytti, ei vastannut kysymykseen mielestäni.
Katsoin uudelleen: tarkkaan ottaen Sami kysyi: "Minkälainen heittäytyjä sä oot?" Heittäytyminenhän voi tarkoittaa mitä vain, ei tarvitse liittyä alkoholiin. Minusta se mönkkäriajelu oli aikamoista heittäytymistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ovat ihan vain rehellisiä. Kipinähän jää väistämättä puuttumaan, jos ei koe toista viehättäväksi syystä tai toisesta. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Juuri näin. Joten emme voi tietää vaikuttiko uskosta puhuminen myös kipinään. Ehkä se sinetöi päätöksen. Ehkä ei. Vain Sami tietää.
Oishan se outoa, jos ei-uskovainen innostuisi uskovaisesta, älyn tasolla, ja toisinpäin. Itse en sen vuoksi edes menisi tuonne, kun en oikein usko, et toinenkin sattuis olemaan uskovainen. Eikä voi ajatella, että saisi toisen tulemaan uskoon minun mielikseni.
uskis
Sami fani.Tykkään hänestä tuntuu järkevällä.Kaikki naiset todella kauniita.Jännää mitä tosta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Nea ja pullonpohjalasit. Jopa virallisessa iltapukuryhmäkuvassa. Ei mulla muuta.
Minusta noissa pullonpohja-rilleissä ei ole mitään vikaa. Tekee Neasta entistä hauskemman näköisen, jotenkin sopii hänelle :)
Vierailija kirjoitti:
Nea ja pullonpohjalasit. Jopa virallisessa iltapukuryhmäkuvassa. Ei mulla muuta.
Nealle sopii kutienkin lasit. Hänellä voi olla todella huono näkö ja tarvitsee lasit jatkuvasti. Ehkä hän ei ole halunnut leikkaukseen tai halua/pysty käyttämään piilareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan se outoa, jos ei-uskovainen innostuisi uskovaisesta, älyn tasolla, ja toisinpäin. Itse en sen vuoksi edes menisi tuonne, kun en oikein usko, et toinenkin sattuis olemaan uskovainen. Eikä voi ajatella, että saisi toisen tulemaan uskoon minun mielikseni.
uskis
Mitä tarkoitat tuolla "älyn tasolla"?
Sitä, että fiksu ihminen ymmärtää, että erilaisten maailmankatsomusten omaavilla voi olla turhan vaikeaa, kun halutaan pysyvä parisuhde. On tärkeää, että kumppani ajattelee ainakin suurin piirtein samalla tavalla isoissa kysymyksissä. Vaikuttaa käytännönkin tasolla, ei kiva jos toinen haluaa sunnuntaisin kirkkoon ja toinen ei missään nimessä.
Anton: "Wera suorastaan huokuu positiivisuutta"
Katsojana vaikea allekirjoittaa tuota lausuntoa :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Kaikki eivät pysty käyttämään piilolinssejä ja vaikka pystyisivätkin eivät välttämättä halua. Silmälasit ovat ihan normaali ja virallistestikin hyväksytty apuväline. Ajattele, että jopa linnanjuhlissa on monilla silmälasit. Eikö olekin ihmeellistä? :D
Musta tuntuu että Sami pystyy pyörittämään 2-3:a naista yhtäaikaa?
Ihan niinkuin tämän päivän jakson lopussa olisi ollut vilaus ensi jakson klipeissä, jossa Minna suutelee Samia. Kelasin kohtaa - näinkö oikein? Jos näin on, mitä mieltä olette? Aika jännä veto, vaikka olisikin osittain joku makusokko"leikki"... Hmm?
Ei haittaa vaikkei noita niin hyvin nääkään. Nea voi ottaa lasit pois. Mä ottaisin. Ei noi niin hurmureita ole.
Jos ei pääse yksilö- tai ryhmätreffeille, naisilla ei ole ilmeisesti mitään mahdolisuutta vaikuttaa ruusun saamiseen esim. juttelemalla bätseille ennen ruususeremoniaa (lukuunottamatta tuota Hetan löytämää ruusuylläriä, mutta niitä harvoin jaossa)? Ennen pystyi treffittömätkin naiset hiukan vielä vaikuttamaan, kun pyysivät bätsejä juttusille mix'n'minglessä. Nyt minglaushetki on jostsin syystä lopetettu. Miksiköhän?
Maajussi vauvoja on syntyny. Entä onko bacheloreja syntynyt? Ei vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinkuin tämän päivän jakson lopussa olisi ollut vilaus ensi jakson klipeissä, jossa Minna suutelee Samia. Kelasin kohtaa - näinkö oikein? Jos näin on, mitä mieltä olette? Aika jännä veto, vaikka olisikin osittain joku makusokko"leikki"... Hmm?
Ei ole Minna, vaan Mona. Näkee helposti kun pysäyttää kuvan siihen pussauskohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Stoppaa siihen kohtaan niin huomaat, ettei todellakaan ole Minna. Ihan liian lyhyet hiukset ollakseen hän. Itse en ihan tunnista onko kyseessä Taru vai Mona.
Vierailija kirjoitti:
Sami pussailee pöydän ääressä Monaa. Kasvojen muoto (posket ja leuka) paljastaa, ettei ole Minna. Mutta Minna tekee jonkun muun "stuntin" myöhemmin.
Juontaja vaikuttaa aina ihan joltain lastentarhantädiltä pölähtäessään tuonne noiden naisten keskelle ja kysellessään, että mitäskuuluu onks kaikki selvinny ilman pipejä ja kuka ajo nopeiten mönkkärillä
bsfan kirjoitti:
Juontaja vaikuttaa aina ihan joltain lastentarhantädiltä pölähtäessään tuonne noiden naisten keskelle ja kysellessään, että mitäskuuluu onks kaikki selvinny ilman pipejä ja kuka ajo nopeiten mönkkärillä
Todellakin :D Mikko-setä paimentaa tyttöjä ja keksii kivoja leikkejä ja tytöt intopiukeena kertovat päivästään kivalle Mikko-sedälle :D
Wera on outo. Ottaa Samilta ruusuja, vaikka sanoi suoraan, ettei oikeasti niitä halua. Miksi?
Hän sanoi myös, ettei ole uskovia ystäviä, vain äidin kanssa ovat uskossa. Tuo viittaa, ettei hirveästi pyöri seurakunnassakaan, sieltä kyllä saa melko helposti kavereita, jopa ystäviä.