Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä vallan hohdokasta 🤣 Turistina jättäisin väliin. Teini-ikäisten höpö hommaa.
Jospa kohderyhmä onkin nuoriso ja Samin kaltaiset bileseikkailijat. Itsekään en käyttäisi palvelua, mutta voihan siihen joku tarttuakin.
Siis sen kummemmin arvostelematta, Heidihän on ihan nätti, mutta kyllä ihmettelen tuota etuhiusten päähän liimaamista...
Vierailija kirjoitti:
Siis sen kummemmin arvostelematta, Heidihän on ihan nätti, mutta kyllä ihmettelen tuota etuhiusten päähän liimaamista...
Sen kummemmin arvostelematta kuitenkin arvostelen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse jaksossakin sanoivat käyneensä vähän shoppailemassa.
Totta. Miksihän osallistujat kuitenkin niin usein tuppaavat valittamaan tylsyyttä. Jos siis voivat uida ja lekotella altaalla, käydä juoksulenkeillä lähimaastossa, käydä naapurikylien tavernoissa illanvietoissa ja päivällä shoppailemassa. Ja heillähän on koko ajan puhelimetkin käytössä. Ihan mukavalta lomalta kuulostaa. Aiemmista puheista sai kuvan, että joutuvat olemaan pelkästään villan alueella ja ulos pääsee vain treffeille.
Kun kroppia katsoo niin lähinnä Johanna ja Fanni saattoivat käydä juoksulenkeillä. Siinä vieressä oli iso nurmikenttä jossa olisi voinut jumpata ja pelailla monenlaisia pelejä, mutta luulen, että oli vähässä käytössä. Makoilua ja kälätystä, korkeintaan korttipelejä.
News flash painohullulle: Juokseminen ei tee automaattisesti ihmisestä siroa.
Tuollaisilla pönäköillä jaloilla, joita tuolla villalla näkee paljon, ei ole juurikaan juostu. Esim Emmalla on sirot jalat vaikka keskikropassa on ylimääräistä. En tiedä onko harjoittelusta vai vartalotyypistä johtuvaa.
Emma opiskelee fysioterapeutiksi. Kuntoa ja voimaa varmaan tuplasti vs muut osallistujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona ja baareissa käynti viikonloppuisin edistää Samin bisneksiä 🤔 mitähän tarkoitti
Helsinki Theme Nights. Järjestää ainakin Airbnb:n kautta seuraavaa:
"Tapahtuman järjestäjänä ja aktiivisena yöelämän henkilönä varmistan, että sinulla on paras mahdollinen kokemus Helsingin ainutlaatuisesta ja vilkkaasta yöelämästä.Esittelen sinut paikallisille juhlijoille ja varmistan, että löydämme tiesi parhaille yökerhoille, tapahtumiin ja ravintoloihin.
Saat nopean reitin Helsingin yöelämän ja Suomen juhlakulttuurin sosiaalisiin piiriin varmistaaksesi, että saat kaiken irti vierailustasi Helsingissä."
Tämäpä vallan hohdokasta 🤣 Turistina jättäisin väliin. Teini-ikäisten höpö hommaa. Enkä usko, että tästäkään ohjelmasta syntyy oikeasti pareja. Viihdettä, mutta suomalaisittain toteutettuna niin kökköä, että katsoessa saa tahattomat naurut. Australian Moses-bachelor on toiselta planeetalta, todella viihdyttävä, hyvin tehty etc. Vaikkei loppujen lopuksi siinäkään kovin kummoisia suhteita synny.
Niin, keski-ikäiselle tätinaiselle voi tosiaan olla yllätys, että kaikilla ei ole samoja kiinnostuksenkohteita kuin sinulla. Tuskinpa tuollaista palvelua olisi, jos sillä ei olisi ostajia. Koetko muuten olevasi kovinkin hieno ihminen naureskellessasi toisen työlle?
No tuon työn tuotoista emme tiedä mitään. Firmalla ei ole tilinpäätöksiä, mutta saattaa toimia enemmänkin tippipohjalla, kun tuon tyyppisiä palveluja ei yleensä pysty maksattamaan esim työnantajalla. Ja Sami varmaan yhdistää työn ja huvin: työpäivän päätteeksi tekee pokauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Eihän tuossa mitenkään arvosteltu. Kehuttiin Heidin olevan nätti ja ihmeteltiin mikä tämä etuhiustyyli on. Ihmetteleminen ja kysyminen ei ole yhtä kuin arvosteleminen, haukkuminen ja kritisoiminen. Minuakin kiinnostaisi etuhiusten tarina. Näyttää itse asiassa aika coolilta :)
Olen nähnyt tuollaisia etuhiustyylejä tummempi hipiäisillä. Heillä on usein niissä vielä pieniä laineita/kiharoita.
Nea ja pullonpohjalasit. Jopa virallisessa iltapukuryhmäkuvassa. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Miksihän osallistujat kuitenkin niin usein tuppaavat valittamaan tylsyyttä. Jos siis voivat uida ja lekotella altaalla, käydä juoksulenkeillä lähimaastossa, käydä naapurikylien tavernoissa illanvietoissa ja päivällä shoppailemassa. Ja heillähän on koko ajan puhelimetkin käytössä. Ihan mukavalta lomalta kuulostaa. Aiemmista puheista sai kuvan, että joutuvat olemaan pelkästään villan alueella ja ulos pääsee vain treffeille.
Kun kroppia katsoo niin lähinnä Johanna ja Fanni saattoivat käydä juoksulenkeillä. Siinä vieressä oli iso nurmikenttä jossa olisi voinut jumpata ja pelailla monenlaisia pelejä, mutta luulen, että oli vähässä käytössä. Makoilua ja kälätystä, korkeintaan korttipelejä.
News flash painohullulle: Juokseminen ei tee automaattisesti ihmisestä siroa.
Tuollaisilla pönäköillä jaloilla, joita tuolla villalla näkee paljon, ei ole juurikaan juostu. Esim Emmalla on sirot jalat vaikka keskikropassa on ylimääräistä. En tiedä onko harjoittelusta vai vartalotyypistä johtuvaa.
Emma opiskelee fysioterapeutiksi. Kuntoa ja voimaa varmaan tuplasti vs muut osallistujat.
Sen verran on volyymiä varressa, että sopii löytyäin kuntoa ja voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Nea ja pullonpohjalasit. Jopa virallisessa iltapukuryhmäkuvassa. Ei mulla muuta.
Ja Astalla bleiseri päällä oikein eturivissä. Eikö kukaan oikeasti yhtään stailaa tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko havaintoa mihin aikaan tää on kuvattu? Saattaa olla aika kuuma joillekin pallopeleille kun tuo ei näyttäis ihan rannalla olevan. Ja missäköhän tuo ylipäänsä on... mun mielestä ainakin Haniasta on ollut kuvaa ja toi mönkkäriretki oli Kournasjärven ympäristössä.
Juontajan vaimon postausten perusteella on kuvattu touko-kesäkuun taitteessa. Vaimo oli lasten kanssa matkalla mukana ja kertoili siitä somekanavissaan.
Taisi olla kuitenkin syksyllä kun Asta sanoi pääseensä pois pimeästä ja räntäsateesta ja minusta Nean instassa on kuva joulukuulta kun palanut kotiin.
Onko Antonio pussannut ketään muuta , kun Minnaa ? A oli treffeillä Weeran kanssa niin ei ehkä sellaista kemiaa vaikka saikin ruusun. Sami pussannut jo kahta. Vieläkö Moonaa myös.
Mitä nuo näkee tuos johannassa? Heidi ihan todella fiksu ja kypsän oloinen, ois vaikka antanu hälle ruusun.
Juonipaljastus,Sami pussaa myös Monaa. Millanen kiroilu kuullaan Emmalta. Ainakin naama oli nurinpäin kun Nea pääsi yksilötreffeille ja hän joutui tyytymään ryhmätreffeihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Astalla bleiseri päällä oikein eturivissä. Eikö kukaan oikeasti yhtään stailaa tuolla?
Heillä on ilmeisesti aika kylmä siellä. Sisälläkin peittoihin kääriytyneinä, paksut collegehupparit päällä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wera ja Anton sopisivat ulkonäöllisesti hyvin yhteen
Luonteiden ja kemioiden puolesta joo, mutta Weralla on isompi pää kuin Antonilla. Antonin kasvonpiirteet on jotenkin "supussa", mistä tulee vaikutelma, että on pienipäinen.
Antonilla on pieni pää, mikä tekee tuosta hassun näköistä. Wera voisi suurella suullaan melkeinpä ahmaista Antonin pään kiduksiinsa.
Tai mitä miettii Sami , kun tyttöystävä mustasukkainen. Jos bisneksiä paljon mitä tuumaa Nea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Eihän tuossa mitenkään arvosteltu. Kehuttiin Heidin olevan nätti ja ihmeteltiin mikä tämä etuhiustyyli on. Ihmetteleminen ja kysyminen ei ole yhtä kuin arvosteleminen, haukkuminen ja kritisoiminen. Minuakin kiinnostaisi etuhiusten tarina. Näyttää itse asiassa aika coolilta :)
Kiinnitin noihin hiuksiin aika paljon huomiota nyt uusimmassa jaksossa, kun näkyivät paljon lähikuvassa. Näyttää tosiaan siltä kuin niitä olisi geelillä liimattu otsan peitoksi. Hällä taitaa hiusraja olla ihan tosi korkealla tai alkanut jo paeta otsalta, niin sitä yrittää sitten epätoivoisesti peitellä. Lopputulos ikävä kyllä on tosi peruukkimainen ja huomiota herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Emma valittaa ? Nea valittaa ? Eiköhän se ole tuo Nea joka sai enemmän aikaa draama , kun piiloutui kylpyhuoneen. Ei tuolla varmasti ole helppoa. Ihastua saa vaikka katseesta ja siitä halauksesta mitä Nea mainitsi, mutta pitää silti muistaa siellä iso lauma naisia.
Älysitkö, että Neea sulkeutui vessaan itkemään. Pois muiden silmistä. Bachelorit ei olis asiasta tiennyt mitään, ellei tuotanto olis heitä sinne passittaneet. Nojoo, pelkkä oletus. Mutta pointti oli se, ettei Nea saanut mitään näyteltyä itkukohtausta muiden edessä, vaan vetäytyi yksikseen. Se että kamerat seuraavat joka paikkaan, sillehän ei voi mitään. Kun tuolta ei oikein muuten sitä yksinäistä rauhallista paikkaa taida löytyä. Itse ainakin kaipaisin tuolla suunnattomasti omaa rauhaa..
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ei näe ilman laseja? Olisitko itse mieluummin näkemättä mitään?!? Olipa tökerö kommentti..
SORI! Kyseessä on Bachelor/Uusi-Seelanti. Sama