Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse jaksossakin sanoivat käyneensä vähän shoppailemassa.
Totta. Miksihän osallistujat kuitenkin niin usein tuppaavat valittamaan tylsyyttä. Jos siis voivat uida ja lekotella altaalla, käydä juoksulenkeillä lähimaastossa, käydä naapurikylien tavernoissa illanvietoissa ja päivällä shoppailemassa. Ja heillähän on koko ajan puhelimetkin käytössä. Ihan mukavalta lomalta kuulostaa. Aiemmista puheista sai kuvan, että joutuvat olemaan pelkästään villan alueella ja ulos pääsee vain treffeille.
Kun kroppia katsoo niin lähinnä Johanna ja Fanni saattoivat käydä juoksulenkeillä. Siinä vieressä oli iso nurmikenttä jossa olisi voinut jumpata ja pelailla monenlaisia pelejä, mutta luulen, että oli vähässä käytössä. Makoilua ja kälätystä, korkeintaan korttipelejä.
News flash painohullulle: Juokseminen ei tee automaattisesti ihmisestä siroa.
Weran ja Antonin välillä on kemiaa, mutta uskon, että Antonia hieman häiritsi Weran asenne padelissa ja muistaa sen lopullista valintaa tehdessään. Anton tykkää pallopeleistä, joten haluaako kumppanikseen naisen, joka ei voi niitä sietää? Onko Wera luonteeltaan kuitenkin liian teinix, vaikka vakuuttelikin viime treffeillä olevansa drama-free? Näkeekö Anton Weran enemmän pikkusiskomaisena kuin kumppanina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Heidi muistuttaa kasvoistaan jotenkin Marion Rungia ?
Kuulinko tosiaan oikein, että sanoi Samille olevansa uskossa ?Näin minäkin olin kuulevinani, kun Sami kysyi mites Heidin biletys ja iltamenot. Sen jälkeen Sami sanoi, että jokainen varmaan uskoo johonkin, tms.
Minusta vähän outo vastaus. Kyllä monet uskovaiset käyvät sillojn tällöin bilettämässä, itsekin tykkään tanssia, parasta liikuntaakin. Enkä ole absolutistikaan. Eikä Heidikään sylkenyt lasiin ja tanssi ainakin zorbasta, eli mikä ihme vastaus oli?
uskis
Miksi ei saisi kertoa olevansa uskossa? Oletettavasti kuitenkin merkittävä osa omaa identiteettiä sellainen asia. Ja ehkä Heidi halusi myös viestiä, ettei ole mikään bilehile, vaikka välillä saattaa ottaa lasin pari viiniä tms. Puhehan tuossa oli siitä, käykö usein bailaamassa. Sami tuntuu käyvän ja siihen on varsin luontevaa kertoa, että minä en käy koska olen uskossa ja minulle muut asiat ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Weran ja Antonin välillä on kemiaa, mutta uskon, että Antonia hieman häiritsi Weran asenne padelissa ja muistaa sen lopullista valintaa tehdessään. Anton tykkää pallopeleistä, joten haluaako kumppanikseen naisen, joka ei voi niitä sietää? Onko Wera luonteeltaan kuitenkin liian teinix, vaikka vakuuttelikin viime treffeillä olevansa drama-free? Näkeekö Anton Weran enemmän pikkusiskomaisena kuin kumppanina?
Ei näe. Ei pikkusiskolle puhuta tuolla tavalla.
Emma ja Nea Samin unelmadeitit. Antonilla Minna ja toisena varmaankin Wera.
Eikö Anton ja Taru ole jutelleet lainkaan siitä miten Tarun työ ja koti Lontoossa sopisi yhteen Suomessa asuvan Antonin elämän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sami taitaa sotkeutua Nean ja Emman kanssa pahanpäiväisesti vai vieläkö esim. Mona kiilaa takavasemmalta. Siinä lienee naiskolmikko, joista Sami tulee valinnan tekemään. Nea sai ensivaikutelmaruusun, mutta riittääkö se loppuun asti? Varmaa on, että joku saa vielä pahasti siipeensä, kun ainakin Emma tuntuu myös haikailevan Samin perään..
Voi olla, että tuossa kisassa kolmas sija on paras.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Anton ja Taru ole jutelleet lainkaan siitä miten Tarun työ ja koti Lontoossa sopisi yhteen Suomessa asuvan Antonin elämän kanssa?
Miksi niiden siitä pitäisi jutella, kun eivät vielä ole lähelläkään parisuhdetta? Eivätkä tule missään vaiheessa olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona ja baareissa käynti viikonloppuisin edistää Samin bisneksiä 🤔 mitähän tarkoitti
Helsinki Theme Nights. Järjestää ainakin Airbnb:n kautta seuraavaa:
"Tapahtuman järjestäjänä ja aktiivisena yöelämän henkilönä varmistan, että sinulla on paras mahdollinen kokemus Helsingin ainutlaatuisesta ja vilkkaasta yöelämästä.
Esittelen sinut paikallisille juhlijoille ja varmistan, että löydämme tiesi parhaille yökerhoille, tapahtumiin ja ravintoloihin.
Saat nopean reitin Helsingin yöelämän ja Suomen juhlakulttuurin sosiaalisiin piiriin varmistaaksesi, että saat kaiken irti vierailustasi Helsingissä."
Vierailija kirjoitti:
Katsojille ei näytetä jokaista sekuntia keskusteluista, joten emme tiedä, ovatko tuosta jutelleet. Tuohan ei ole mikään ongelma, jos tosissaan haluaa toisen kanssa olla. On sitä isompiakin välimatkoja pariskunnilla ollut. Anton ja Taru tosin eivät tule ikinä pariskunnaksi päätymään, joten sen puoleen tarpeetonta pohtia tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Puhehan tuossa oli siitä, käykö usein bailaamassa. Sami tuntuu käyvän ja siihen on varsin luontevaa kertoa, että minä en käy koska olen uskossa ja minulle muut asiat ovat tärkeitä.
Samille saattoi silti piirtyä vähän vääränlainen, ankeampi kuva Heidistä kun biletyskysymykseen vastaus oli: "oon uskossa". Heidi olisi voinut mainita, että uskostaan huolimatta tykkää käydä silloin tällöin illanvietoissa ja juo viiniäkin, muttei ole mikään bilehile. Eikös Heidi ollut tuolla tavernan terassillakin muiden tyttöjen mukana? Samille saattoi syntyä kuva, että Heidi kököttää viikonloput sisällä Raamattua lukien ja suhtautuu kielteisesti illanviettoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhehan tuossa oli siitä, käykö usein bailaamassa. Sami tuntuu käyvän ja siihen on varsin luontevaa kertoa, että minä en käy koska olen uskossa ja minulle muut asiat ovat tärkeitä.
Samille saattoi silti piirtyä vähän vääränlainen, ankeampi kuva Heidistä kun biletyskysymykseen vastaus oli: "oon uskossa". Heidi olisi voinut mainita, että uskostaan huolimatta tykkää käydä silloin tällöin illanvietoissa ja juo viiniäkin, muttei ole mikään bilehile. Eikös Heidi ollut tuolla tavernan terassillakin muiden tyttöjen mukana? Samille saattoi syntyä kuva, että Heidi kököttää viikonloput sisällä Raamattua lukien ja suhtautuu kielteisesti illanviettoihin.
No entäpä jos Heidi ei normaalielämässään käy illanvietoissa? Tuolla saattaa tehdä eri asioita kuin tekisi normaaliarjessaan. Heidin normaali arki voi olla enemmän seurakunnan toiminnassa käymistä kuin baareissa hillumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että Heidi tykkää käydä illanvietoissa? Entä jos ei tykkääkään, vaan tuolla vain lomatunnelmissa menee muiden mukana, koska ei halua vetäytyä ryhmästä? Normaali ihminen osaa ajatella muitakin vaihtoehtoja kuin illanvietoissa hilluminen ja sisällä Raamattua lukeminen. Siihen väliin mahtuu kuitenkin vaikka ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
"Tapahtuman järjestäjänä ja aktiivisena yöelämän henkilönä varmistan, että sinulla on paras mahdollinen kokemus Helsingin ainutlaatuisesta ja vilkkaasta yöelämästä.Esittelen sinut paikallisille juhlijoille ja varmistan, että löydämme tiesi parhaille yökerhoille, tapahtumiin ja ravintoloihin.
Saat nopean reitin Helsingin yöelämän ja Suomen juhlakulttuurin sosiaalisiin piiriin varmistaaksesi, että saat kaiken irti vierailustasi Helsingissä."
Eli järjestää bileiltoja turusteille?
Aika paljon luvattu tuossa kuvauksessa. Mitä jos Samin kaveripiiri / esittelemänsä paikalliset juhlijat ovat mänttejä? Ovatko he maksettua seuraa? Samin lupaamat parhaat yökerhot, tapahtumat ja ravintolat eivät välttämättä ole jokaisen makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tapahtuman järjestäjänä ja aktiivisena yöelämän henkilönä varmistan, että sinulla on paras mahdollinen kokemus Helsingin ainutlaatuisesta ja vilkkaasta yöelämästä.Esittelen sinut paikallisille juhlijoille ja varmistan, että löydämme tiesi parhaille yökerhoille, tapahtumiin ja ravintoloihin.
Aika paljon luvattu tuossa kuvauksessa. Mitä jos Samin kaveripiiri / esittelemänsä paikalliset juhlijat ovat mänttejä? Ovatko he maksettua seuraa? Samin lupaamat parhaat yökerhot, tapahtumat ja ravintolat eivät välttämättä ole jokaisen makuun.
Oletko oikeasti noin typerä? Tietysti palveluntarjoaja kuuntelee asiakkaan toiveita ja tarjoaa tapahtumia jne. sen mukaan. Ei tuollaista toimintaa tarjoava kaikkia samoihin paikkoihin vie :D:D:D Eihän kampaajakaan leikkaa kaikille samanlaista hiusmallia.
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen osaa ajatella muitakin vaihtoehtoja kuin illanvietoissa hilluminen ja sisällä Raamattua lukeminen. Siihen väliin mahtuu kuitenkin vaikka ja mitä.
Sami kuitenkin pudotti Heidin, joten ei se heidän juttelu ja uskosta kertominen ainakaan nostanut pisteitä Samin silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen osaa ajatella muitakin vaihtoehtoja kuin illanvietoissa hilluminen ja sisällä Raamattua lukeminen. Siihen väliin mahtuu kuitenkin vaikka ja mitä.
Sami kuitenkin pudotti Heidin, joten ei se heidän juttelu ja uskosta kertominen ainakaan nostanut pisteitä Samin silmissä.
Voi luoja mikä jankkaaja olet. Ihmeellisen suuri pala sinulle purtavaksi, että joku on uskossa. Sami ei sanonut mitään siihen viittaavaakaan, että tuo olisi ollut se ratkaiseva asia. Näkyi kuitenkin kilometrien päähän, että ei heidän välillään tuota ennenkään ollut mitään kipinöitä. Eli eiköhän se pudotus perustunut ihan vain siihen, että kumpikaan mies ei kokenut vetoa Heidiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toimii lähinnä oppaana. Kovin laajaa toiminta tuskin on, sillä airbnb-porukka tuskin on kovin yöelämäorientoitunutta ja maksukykyistä. HTN perusteettiin 2020 lopulla mutta tilinpäätöstä ei ole julkistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse jaksossakin sanoivat käyneensä vähän shoppailemassa.
Totta. Miksihän osallistujat kuitenkin niin usein tuppaavat valittamaan tylsyyttä. Jos siis voivat uida ja lekotella altaalla, käydä juoksulenkeillä lähimaastossa, käydä naapurikylien tavernoissa illanvietoissa ja päivällä shoppailemassa. Ja heillähän on koko ajan puhelimetkin käytössä. Ihan mukavalta lomalta kuulostaa. Aiemmista puheista sai kuvan, että joutuvat olemaan pelkästään villan alueella ja ulos pääsee vain treffeille.
Kun kroppia katsoo niin lähinnä Johanna ja Fanni saattoivat käydä juoksulenkeillä. Siinä vieressä oli iso nurmikenttä jossa olisi voinut jumpata ja pelailla monenlaisia pelejä, mutta luulen, että oli vähässä käytössä. Makoilua ja kälätystä, korkeintaan korttipelejä.
Oliko havaintoa mihin aikaan tää on kuvattu? Saattaa olla aika kuuma joillekin pallopeleille kun tuo ei näyttäis ihan rannalla olevan. Ja missäköhän tuo ylipäänsä on... mun mielestä ainakin Haniasta on ollut kuvaa ja toi mönkkäriretki oli Kournasjärven ympäristössä.
Vai voisko muille selvitä, että Minna on pussaillut Antonin kanssa. Ei ole tainnut sitä kertoa kuin Nealle. Tarun kommentti romahtaneesta itseluottamuksesta voisi viitata siihen, että tulee paljastuksia Minnan ja Antonin puuhailuista.