Muut menee töihin, sinä notkut maanantaiaamuna täällä?
Kommentit (134)
Ansaitulla erittäin hyvällä eläkkeellä saa tehdä mitä haluaa, nyt lähden viemään vuodevaatteet ja matot ulos, on kiva pakkaspäivä.
Olen töissä parhaillaan - etätöissä ja juon nyt aamukahvit, samalla lueskelen aina jotain tai katson youtubea. Tauko siis.
Sain kenkää koeajalla ja olen ollut nyt kuukauden ja kolme päivää työtön. Jalassani on plantaarifaskiitti ja en pysty kävelemään kuin lyhyitä matkoja ja harvoin. Ihanko totta mun pitäisi nyt vain mennä jonnekin töihin? En edes jaksa luetella mitä kaikkea muuta vaivaa riittää.
Opiskelen. Jos potuttaa niin kannattaisi ehkä harkita, mikä omassa elämässä mättää ja tehdä tarvittavat muutokset.
Olen sairaslomalla viime viikolla tehdyn leikkauksen jälkeen. Tämä onkin minulla ensimmäinen yli 3 päivää kestänyt sairasloma 23 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttava työtoiminta alkaa vasta kymmeneltä. Näin maanantaisin on ensin piirileikkiä ja sitten askarrellaan kartongista pupuja.
Mäkin haluun tollasen!
Otin lopputilin 4 vuotta sitten ja olen ollut kortissa odottamassa eläkkeelle pääsemistä.
Sairauslomalla, nilkka paskana, kun liukastuin jäisellä jalkakäytävällä muutama viikko sitten. Kipsi ja saikkua vielä neljä viikkoa. Joten ihan aikaa tapan täällä.
Olen terveydenhuollon alityöllistetty palkannauttija. Kulutan aikaani täällä.
Just nyt etätöitä ja kahvia. Piipahdin pienellä tauolla täällä, sori siittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttava työtoiminta alkaa vasta kymmeneltä. Näin maanantaisin on ensin piirileikkiä ja sitten askarrellaan kartongista pupuja.
Mäkin haluun tollasen!
Ai tuollaistako siellä kuntouttavassa on!
Olen kuntoutustuella fyysisen pahan vamman vuoksi. Opiskelen verkossa ja tänään ei ole webinaareja, teen tehtäviä kuitenkin tänään myöhemmin.
Vapaapäivä. Tykkään siitä, kun viikonloppuna olen töissä ja sunnuntaina alkaa vapaat.
Sairausloma