Muut menee töihin, sinä notkut maanantaiaamuna täällä?
Kommentit (134)
Koulutus alkaa ysiltä. Vielä vartti odottelua.
Teen yötyötä ja olen hommat jo tehnyt ja nyt kotona kahvia ja voikkaria. Kohta menen nukkumaan, mutta roikun ensin täällä hetken.
Olen kotirouva. Tosin mies ei elätä vaan omat säästöt.
Ap
Palkka juoksee vielä kaksi kuukautta ilman työvelvoitetta. Joten saan tehdä mitä lystään
Kiitos kysymästä:
Lomapäivä menossa menossa kotiin.
odotan junaani asemalla
Aamukahvitauko. Myös työmatkalla on hyvää aikaa palstailla.
Olen sairaana. Sairastuin viime viikolla, enkä ole vielä terve. Töissä päiväkodissa, joten puolikuntoisena töihin meno on tyhmää.
Mitäs vikaa työttömyydessä on? Ei ainakaan ole rahaa maapallon tuhoamiseen. Köyhyys on ainoa tie pelastukseen.
Sairauslomalla. Ei vielä tietoa kuntoudunko koskaan työkykyiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tk. eläkkeellä, tosi pienellä.
Täällä toinen samanlainen!
Etäopiskelen. Näin kohta viisikymppisenä pitää hankkia vielä uusi ammatti ja osan saa opiskella etänä. Ensiviikolla sitten taas koulunpenkille.
Olen stay at home girlfriend. Keitin miehelle just kahvia, kohta rakastellaan jahka aamiainen on syöty, ja sitten mies lähtee töihin. Sitten käyn salilla ja lounaalla, jonka jälkeen kasvohoito. Sitten käyn ostamassa illallistarpeet ja varmaan kotona hieman luen ja ehkä myös palstailen ennen kuin mies tulee töistä.
Vapaa tänään, kun olin la töissä.
Minä olen miettinyt tässä aamulla, että miksi pierussa on aina eri ääni? Eli meillä on elämässämme muutakin, kuin työ.
Minulla on epätyypilliset työajat.
Hyvällä eläkkeelä. Selasin juuri paikkoja minne lähtisi lounaalle. Kohta lähden tunnin metsälenkille.
Ei kai lomalla tarvitse töihin mennä?
Kausiluonteinen työ.
Teen tänään muutaman tunnin töitä.