Surettaako muita, kun oman nuoruuden tähdet vanhenevat?
Äsken katsoin kauhistuneena, millainen papparainen Richard Gere nykysin on.
Tuntuu kuin siitä olisi vain hetki, kun hän oli Pretty Womanin komistus. :(
Jotenkin konkretisoi oman vanhenemisen myös.
Kommentit (58)
Elämä, nuoruusaika, on todella lyhyt.
Silloin sitä ei tajua.
Onneksi.
Surettaa vähän. Bruce Willisikin oli hetki sitten hyvä toiminta tähti ja nyt huonommassa kunnossa. Itekin jo 40 vuotias. Toivottavasti on paljon terveitä päiviä edessäpäin. Pitää olla kiitollinen joka päivästä minkä saa elää....
Näin Timothy Daltonin Penny Dreadfullissa. Ei James Bond voi vanheta, perhana!
Ei sureta. Minusta on ihanaa vanheta, jos vain pysyy suht terveenä. Näkee elämää laajemmin, monesta näkökulmasta. Voi muistella menneitä nuoruuden aikoja ja odottaa myös tulevaa, mitä elämä eteen tuokaan.
No tulee sellainen nostalgian tunne.. ja tajuaa, että itelläkin on jo puolet elämästä vähintään eletty. Pitäs nyt vihdoin alkaa toteuttaa niitä unelmia? No elämäntilanne ja raha valitettavasti ratkaisevat monet asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea olis keksiä suurempaa ajanhukkaa kuin vanhenemisen sureminen.
Tämä!
Koko ketjun paras kommentti ja jo suorastaan aforismi !
Kieltämättä viimeisin kuva Liam Neesonista vähän säikäytti.
Muistan, että itseäni järkytti kun huomasin omien vanhempieni ikääntyvän. Äiti sai nopeasti harmaat hiukset, kun lakkasi värjäämästä. Äiti tosin vanheni arvokkaasti, joten sikäli hyvä.
Lara Flynn Boyle on vasta 50+ mutta jo pitkään ollut tunnistamaton "kauneus"leikkausten takia ja itse muistan hänet sellaisena kuin Twin Peaksissa. The Cure-yhtyeen Robert Smith oli joskus komea goottipoika, mutta nykyään näyttää vähän erilaiselta. Näin jonkun liven viime vuodelta ja olihan se aika oudon näköinen, vaikka tyyli on pysynyt samana. Dingon Neumann sama juttu jo pitkään.
Kaipa se on sitä, kun tajuaa, että niin meistä kaikista tulee lopulta jotain mitä ei nuorena olisi uskonut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea olis keksiä suurempaa ajanhukkaa kuin vanhenemisen sureminen.
Tämä!
Koko ketjun paras kommentti ja jo suorastaan aforismi !
No niinpä. Aikaa voi käyttää paljon järkevämmin, esimerkiksi av-palstailuun ;)
Kyllä! Kaikkien pitäisi mielestäni säilyä ikuisesti nuorina ja kauniina!
Luotan että tiede keksii ratkaisun ennen mun kuolemaa- vaikka aivojen siirto robottikehoon(robocop) tai jotain muuta. Sitten ei tarvi vanheta eikä kuolla. Jos käy niin että ei ehdi keksiä, niin voi pska sitten.
No ei yhtään. Lähinnä mua säälittää se, miten ne takertuvat ulkonäköönsä kiinni ja leikkauttavat itsensä friikeiksi. Olen ihan sinut vanhenemisen kanssa, myös kuoleman. On viisautta tajuta se, ettei aikaa ole loputtomasti.
Ei sureta vaan tunnen myötähäpeää kun näen Avril Lavignen kuvia nykyään. Kasvot on vanhentuneet mutta meikit ja vaatteet edelleen kuten 20 vuotta sitten.
Kelatkaa, että Madonna ja Michelle Pfeiffer on samanikäisiä, eli täyttävät tänä vuonna 65 v. Toinen heistä on uskomattoman hyvin säilynyt kaunotar, toinen leikelty muovinukke.
Mä tapasin nuorena aika monia rock-/heavytyyppejä ja on se ollut vähän järkyttävää, kun on joistakin katsellut viimeaikaisia kuvia. Mutta on niitäkin, jotka on ikääntyneet kivasti, jos niin voi sanoa. Ja vanheneehan sitä itsekin.
Siis voi vitsi, en pysty katsomaan frendien mummopappakokoontumista kun ovat kaikki niin vanhoja ja raihnaisia ja ennen kaikkia epäluonnollisia :/ vähän jotenkin liian säälittävän oloisia + tahdon elää harhassa, että sarjan tapahtumat olivat totta eikä niitä olisi missään studiossa kuvattu ja sitä muistella... yksittäin voin heidän haastattelujaan katsoa mutta en koko porukkaa